wtorek, 10 grudnia 2013

10/12/2013: New Year's Eve with sheinside.com

        Sukienka idealna to problem każdej z nas. Co sylwester, święta, osiemnastki i większe imprezy stajemy zazwyczaj przed problemem-  jaką sukienkę kupić ?  Każda chce znaleźć kieckę perfekcyjną, ale czy takie rzeczywiście istnieją... chyba nie. Gdy sukienka "x" nam się spodoba lecimy do szatni przymierzamy i stajemy przed faktem dokonanym, a mianowicie wyglądamy w niej jak troll. No cóż ! Poszukiwania nadal trwają. Tym razem sukienka "y" mile nas zaskoczyła, ale nie tylko świetnym wyglądem, lecz ceną proporcjonalną do tego wyglądu, więc z zakupu znowu się wycofujemy. Czasem bywają inne problemy - źle leży, nie ma rozmiaru, lub jest zbyt pospolita i zastanawiamy się, czy przypadkiem nikt nie pojawi się w takiej samej. Tyle problemu o jedną sukienkę. Pamiętajcie więc, że ciężko jest znaleźć sukienkę idealną. Gdy kompletnie się poddacie  zróbcie jak ja - usiądźcie przed komputerem. Gdy sklepy w galerii zawodzą stawiam na te internetowe. Czasem  nie po to, aby kupić sukienkę, która się mi spodoba, lecz poszukać pomysłów na sukienkę do uszycia. Niedługo czeka mnie moja osiemnastka i pewnie powrócę do tego posta, a tym czasem chciałam Wam pokazać kilka ciekawych propozycji sukienek ze sklepu sheinside.com. Są one głównie czarne, ponieważ żyję w przekonaniu, że sukienka  w tym kolorze powinna znaleźć się w KAŻDEJ szafie- to przecież inwestycja na lata !

Enjoy!



xoxo,
L I L L E

33 komentarze:

  1. hej. w jakich lumpkach w tm najczesciej kupujesz? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. koło nowego deko smaku i na rynku ;)

      Usuń
  2. Ja zdecydowanie wybrałabym najprostszy model z podkreśloną talią :) nr 6 wybrałabym na sylwestra :)

    OdpowiedzUsuń
  3. masz już sukienke sylwestrową? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie fajne!

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądają fantastycznie !
    Pozdrawiam:)
    http://linde-lo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Uff, ciężki wybór już za mną, sukienka kupiona... :D Wiesz, stwierdziłam dzisiaj, że jesteś bardzo podobna do Fredriki Stahl.; )

    OdpowiedzUsuń
  7. pierwsza sukienka najciekawsza :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Druga i ostatnia najlepsze. :P

    OdpowiedzUsuń
  9. czwarta ładna i pierwsze bardzo ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  10. piękne te sukienki :)
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. ładne te sukienki, szósta od dołu mi się. za długimi, takimi do kostek nie przepadam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne sukienki ! :)
    + dopiero zaczynam, obserwujemy ? :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Czwarta propozycja jest świetna!

    OdpowiedzUsuń
  14. prześliczne są te sukienki :p

    OdpowiedzUsuń
  15. kinga z jakiej str kupowalaś nike? ; *

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam kilka czarnych kiecek, ale zdecydowanie wolę kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zdecydowanie piękne sukienki :)

    OdpowiedzUsuń
  18. szósta bardzo mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)