piątek, 6 grudnia 2013

06/12/2013: City lights

        Cały tydzień już za mną. Wygląda na to, że większość weekendu spędzę w Łodzi z czego się bardzo cieszę. Pogoda mogłaby tylko bardziej dopisywać. Dzisiaj czapka ledwo trzymała się głowy, a w pewnych momentach myślałam, że odlecę i wyląduję na pobliskim drzewie haha. Po mikołajkowej kawie poszłam z chłopakiem robić sałatkę. Swoją drogą wyszła przepyszna !
        Zdjęcia, zdjęciami, a jakość jakością.  Na programie komputerowym mimo, że jakość zdjęć nie zachwyca jest znacznie lepsza, niż gdy załadowałam je na blogspota. Jestem kompletnie załamana, lecz mimo, że jakość odwraca moją uwagę od samego charakteru zdjęć to przypadły mi one do gustu. Dodam tylko, że były robione po godzinie piętnastej i było praktycznie ciemno,a to, że cokolwiek na nich widać zawdzięczam programom do obróbki fotografii. Chyba na okres zimowy będę musiała zadowolić Was i siebie zdjęciami w pomieszczeniu. Co o tym sądzicie? 








płaszczyk-chińczyk/koszula-oasap.com/spodnie,okulary-H&M/buty-nike free run 3/torba-persunmall.com

Zdjęcia: Bartłomiej Dębiec


xoxo,
 L I L L E

64 komentarze:

  1. Mi się podoba :) Koszula mm a buty to już cudo <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale fajnie wyszły fotki - nie ma co narzekać. Zdjęcia w pomieszczeniach fajne są. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. skoro było ciemno to po co Ci byly okulary ale ty jestes glupia tylko lans

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uwierz, że tak :) a cala szkola ma z ciebie beka ze tylko dla lansu wszystko. po co Ci te okulary?

      Usuń
    2. Może mieć. Każdy ma prawo do własnego zdania, a ja nie muszę się nim przejmować :) Zdecydowanie nie robię nic dla lansu, ale nawet nie będę się tłumaczyć z takich rzeczy, bo szkoda mojego czasu. Okulary założyłam, bo chciałam, podobało mi się to połączenie i tyle w temacie ;) Nie sądzę , że znasz mnie na tyle dobrze, bo ten kto mnie zna nie stwierdziłby, że robię coś dla lansu. Pozdrawiam :)

      Usuń
    3. Lille super Stylizacja:)) Anonimki zazdrościcie, co ;D;D ;D

      Usuń
  4. Fajne zdjęcia i stylizacja:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdjęcia i tak bardzo ładne, a i koszula świetna! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Niestety takie są uroki zimy. Świetne buty.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy outfit, a co do zdjęć to rzeczywiście jakoś nie jest powalająca jednak całość nadrabia charakterem :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie musisz akceptować, ale lepiej Ci w ciemnych włosach byłoby. W takiej czekoladzie mrr:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 17 grudnia jestem umówiona do fryzjera :)

      Usuń
    2. i na jaki farbujesz ?

      Usuń
    3. Nie zgadzam się, w blondzie było Ci zdecydowanie lepiej, dodawał Ci charakteru i zadziornego wyglądu. W ciemnych włosach wyglądasz niestety nijako i pospolicie.

      Usuń
    4. na czekoladkę :) Może i było lepiej, mi przypadły do gustu oba kolory, ale moje włosy ledwo się trzymają głowy, a ciągłe farbowanie na pewno nie polepszy ich sytuacji, więc planuję teraz je przefarbować i zostawić na dłuższy czas bez kolejnych dawek chemii :)

      Usuń
  9. Pięknie! Ładne buty ;D

    niikablog.blogspot.com <------- nowa notka ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Buty i koszula-genialne! <3
    Kiss ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. Znam to. Blogspot często pod tym względem "podkłada świnię" :/ ładnie wygladasz, bardzo... charakternie :) Buziaki, zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie kumplujesz się już z Werą ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba nie prawda?

      Usuń
    2. Co chwile dostaję pytania czy się z kimś jeszcze kumpluję/przyjaźnię czy "już" nie.. Chyba po prostu nie będę już na nie odpowiadać, ponieważ mam wrażenie, że odpowiadając na nie robię sobie sama krzywdę. Pozdrawiam ;)

      Usuń
  13. Śliczne masz te buty, a z zdjęciami nie ma tragedii ;)
    http://interpretacja-zycia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Niestety ja też narzekam na uroki blogowania podczas zimy... Zaciekawiły mnie Twoje buty, polecasz je? :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Trzeba jakoś przeżyć tą zimę. Już za jakiś czas dzień znów zacznie się wydłużać, więc damy radę ;)
    Świetny klimat zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Super zdjęcia! Mają taki "nowojorski" klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wyglądasz jak gwiazda, która nie chce zostać zauważona przez paparazzi :D Czyli ślicznie ;)

    porcelanowa-marionetka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie to samo pomyślałam! i fajne zdjęcia :)

      Usuń
  18. ciągle jesteś chora a rozebrana chodzisz ;/

    OdpowiedzUsuń
  19. Wyglądasz jak modelka <33333 Jesteś taka śliczna ;)

    emilkiblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. thx bardzo:) miło mi, że się podoba;)

    podoba mi się miejski klimat zdjęć pasuje do stylizacji:)

    OdpowiedzUsuń
  21. onienenie, te butyyyy *o* hate you! :D chcę!

    OdpowiedzUsuń
  22. Love your casual look here...
    http://sepatuholig.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. REWELACYJNE ZDJĘCIA


    pozdrawiam:*
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  24. Mi się podobają zdjęcia, lepsze gdzieś w plenerze, ładne są , mają swój urok . Śliczny płaszczyk!

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na nowy post !:*

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetnie to wygląda, najpiękniejsze buty!

    OdpowiedzUsuń
  26. sportowy miejski set - takie lubie :D

    OdpowiedzUsuń
  27. chodzisz jeszcze na siłownię, bądź ćwiczysz coś w domu? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na siłownię nie chodzę póki co, ale mama mnie znowu ciągnie, więc pewnie niedługo się wybiorę. Ostatnio trochę się zaniedbałam i rozleniwiłam. Myślę, że to przez tą pogodę. Czasem w domu robię brzuszki :)

      Usuń
  28. ten rok był lepszy dla Ciebie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. troszkę lepszy :) od tego roku jestem z Kubą- mój największy pozytyw :)

      Usuń
  29. Śliczne zdjęia ,całość bardzo klimatyczna :3

    http://www.dont-benormal.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. świetny blog ;)
    obserwuje ;)

    zapraszam u mnie stylizacje SH .
    http://secondhandworldd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. A moim zdaniem okulary dodają charakteru stylizacji:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetny outfit;d Cudne buty!♥

    OdpowiedzUsuń
  33. wiesz już gdzie zrobisz swoją 18-stkę i kogo zaprosisz? ;)

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)