poniedziałek, 2 grudnia 2013

02/12/2013: My room

        Choroba rozłożyła mnie już w czwartek. Byłam kompletnie załamana, ponieważ zaraz na następny dzień planowana była wycieczka klasowa do teatru, a w sobotę osiemnastka koleżanki. Po wzięciu końskiej dawki leków wydawało mi się, że chorobę zabiłam zanim zaczęła porządnie się rozwinąć. Przedstawienie "Dzieci z Dworca Zoo"  obejrzałam i wszystkim, którzy będą mieli okazję - polecam, a na imprezę oczywiście poszłam.  Moje szczęście nie trwało jednak długo, ponieważ niedziela nie należała już do tych przyjemnych. Wnioskować można oczywiście, że do szkoły również nie poszłam. Zaraz po przebudzeniu tj. o godzinie trzynastej zabrałam się za robienia obiecanego posta. Zdjęcia, obróbka i piszemy ! Ale co mogę napisać o swoim pokoju? Każdy ma przecież inne spojrzenie na takie miejsce. Dla jednych jest to miejsce, w którym tylko się śpi, a dla innych np. dla mnie jest to oaza, z której mogłabym nie wychodzić. Te same meble i kolory ścian, gościły tu prawie przez osiem lat. Nieco półtora roku temu zaczęłam wprowadzać zmiany. Z krwistej czerwieni ściany nabrały minimalistycznych kolorów czerni i bieli, a tydzień temu został dowieziony ostatni wymarzony mebel- szafa, w której w końcu pomieściły się moje ubrania. Brakuje mi tu jeszcze tylko kilku detali, które planuję kupić jak tylko wyzdrowieję. Dziś pokazuję Wam w całej okazałości moją domową oazę- mój pokój... A jak to wygląda u Was?  


















xoxo,
L I  L L E



79 komentarzy:

  1. Świetne zdjęcia i pokój*o*

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny. Ma takie coś w sobie..
    Mogę wiedzieć gdzie kupiłaś te mebelki? W pt. się wyprowadzam i nie mam jeszcze mebli :C
    bardzo było by mi miło gdybyś mi odpisała :))
    Pozdrawiam, Zuza.

    pamietnik-zuzanny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Też się rozchorowałam, tyle że teatr miałam w czwartek :) cudowny pokój, świetne masz najki ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niesamowity pokój! Nie dziwię się, że nie lubisz z niego wychodzić :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. przecudny jest ten pokój :O

    OdpowiedzUsuń
  6. mogłabym spytać jaki tak mniej więcej był koszt całej tej przemiany??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jejku teraz już nawet w stanie nie jestem powiedzieć. Nie pamiętam ani kosztów farb i malarza, bo to już było dawno temu, ani części mebli. Wszystkie są z Ikei, szafa natomiast jest prezentem na moją 18 od dziadka i kosztowała ok 1300 zł

      Usuń
  7. mega mi się podoba <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie tam masz! :) U mnie też trwają remonty i już doczekać się nie mogę, aż wszystko będzie skończone, brrrr. ;>

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ładny i przytulny pokoik :) ja niestety (albo stety) nie mam swojego pokoju, bo mieszkam z ukochanym więc wszystko wspólne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaki piękny pokój <3
    Ojj marzenie :3
    Ja też chora :cc
    http://everyday-smart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Czy te nike sa wygodne? mialam zamiar kupic:)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny pokój! uwielbiam białe meble <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Jaki śliczny pokój. Na pewno jest bardzo wygodny :D ja mam o połowę mniejszy pokoik, ale mi w zupełności wystarcza i pasuje :D
    Nie ogarnęłabym tylko wśród białych ścian :D hahaha :D
    Śliczny żyrandol. aaa... i wypatrzyłam szpilki na półce :D
    Pozdrawiam ;*

    Miśka
    misiayou97.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie no zdjęcie szyby świetnie obrazuje pokój i dopełnia dekoracje. I wiele takich niuansów... a gdzie ta szafa na ubrania?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1 zdjęcie po lewo masz kawałek szafy ;)zwykła biała szafa...

      Usuń
  15. świetny pokój. zapraszam do mnie. ;* http://pinkk-rainbow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Jej, super post, muszę kiedyś takiego zrobić u siebie. Też mogłabym nie wychodzić ze swojego pokoju, chociaż jest malutki. :D Ah, białe meble... *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. * ach (Boże, gdzie ja mam głowę, taki błąd... )

      Usuń
  17. masz przeuroczy pokój.. taki czysty i jasny! :) z przyjemnością dodaje do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  18. A pokoj robiłas za swoja kase czy za mamy? :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ładnie... Podoba mi się ten układ :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak pięknie *o*
    Super te różowe buty ♥

    niikablog.blogspot.com <-------- nowa notka ♥

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ładnie urządzony pokój :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Przyjaznisz sie nadal z Klaudia i Ada?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a Bartkiem?

      Usuń
    2. Z Adą sie juz od dawna nie przyjazni ... ;)

      Usuń
  23. Cudowny pokój, mój wymarzony ! *-*

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczny pokój <3 o butach to nie muszę wspominać i nie wiem czemu jeszcze Cie nie mam w obserwacyjnych :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. co to za buty?

    OdpowiedzUsuń
  26. Pokój masz cudowny! Bardzo przytulnie urządzony, a to najważniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Łaał naprawdę ładny jest Twój pokój :) Ja swój będę miała odremontowany może tego lata, ale w sumie i tak w październiku wybieram się na studia i wyjeżdżam dlatego nie zależy mi na tym tak bardzo :D Ale zakup szafy również planuję (ubrania również mi się już nie mieszczą ;d;d...)

    OdpowiedzUsuń
  28. cudowny masz pokój ♥ zawsze chciałam taki mieć

    OdpowiedzUsuń
  29. świetny pokój :D podoba mi się twoja lampa :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Oh...Jak ja bym chciała taki pokój *u*
    Świetny jest,tylko bez lustra,bo jakoś tak w nocy przyprawiają mnie o dreszcze ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  31. bardzo przytulny pokój, uwielbiam takie proste połaczenia :))

    OdpowiedzUsuń
  32. Your shoes are adorable! X Anna

    www.fashionanna.com

    OdpowiedzUsuń
  33. masz genialny pokój. dokłądnie taki, jaki chciałabym mieć. i ta biblia fotografii <3

    OdpowiedzUsuń
  34. Love this room.
    Will you like to follow each other on GFC, FB or Twitter?
    Love
    New Post: Fashion Talks
    New Giveaway: Fashion Talks

    OdpowiedzUsuń
  35. według Ciebie idealna sukienka na studniówke to?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zależy wszystko od osoby, od urody i od wielu innych aspektów. Ja nad swoją się jeszcze tak nie zastanawiałam. Zawsze marzyła mi się długa sukienka, ale jestem za niska i mama wrażenie, że będę wyglądać głupkowato :P

      Usuń
  36. Zapraszam do mnie na konkurs! Do wygrania 100$ na zakup ubrań i dodatków ze strony sheinside.com. Tutaj link: http://sandrainvogue.blogspot.com/2013/11/giveaway-darmowe-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  37. jak Ci się podoba Ady tatuaż? co on wgl oznacza? ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. podoba mi się :) O to już musisz pytać ją, raczej nie jestem od tego, żeby odpowiedzieć na to pytanie :)

      Usuń
  38. Piękny pokój ! Mój styl :) Mam podobny do Ciebie, tylko trochę mniejszy ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. śliczny masz ten pokój :) Można wiedzieć skąd te wysokie białe buty na trzecim zdjęciu?

    OdpowiedzUsuń
  40. Pokoik masz przepiękny, taki przytulny :-)

    OdpowiedzUsuń
  41. na prawdę śliczny pokój, minimalistyczny :) jak sprawdza się ta książka 'biblia fotografii'? dobra? przydatne rzeczy czy tylko takie lanie wody?
    będę wdzięczna za odpowiedź :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Nice pics :)

    Giveaway on my blog!
    The Cutielicious
    http://www.thecutielicious.com
    Fede

    OdpowiedzUsuń
  43. Podobają mi się te półki ustawione w poprzek pokoju :)

    OdpowiedzUsuń
  44. bardzo ładny, sama mogłabym taki mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  45. świetny pomysł na ustawienie szafek! mam takie same i skorzystałam z tego pomysłu:):)

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)