środa, 27 listopada 2013

27/11/2013: BLACK

        Wczoraj przez siedem godzin składałam szafę i przestawiałam meble z  rodzinką w  moim pokoju. Teraz mogę w końcu powiedzieć, że moje cztery ściany w końcu zostały wykończone do końca. Postaram się niedługo dodać zdjęcia mojego pokoju- może zainspiruje Was to do jakiś małych zmian w waszych wnętrzach.  Ja nie znoszę monotonii. Co chwile coś zmieniam/przestawiam i dochodzę do wniosku - "TAK! teraz jest idealnie, nic nie zmieniam". Mijają dwa miesiące, a schemat się powtarza. To samo mam z ubiorem. Rzadko kiedy zakładam jedną bluzkę czy sukienkę dwa dni pod rząd. Nie wiem od czego to zależy, ale jest to czasem męcząca cecha... 

Enjoy!







szalik-House/ płaszcz- New Look/ buty-deichamnn/ torebka-cropp/sukienka-ptak

Zdjęcia: Jakub Puszczykowski


xoxo,
 L I L L E

82 komentarze:

  1. Pięknie ♥

    nikejla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też często coś zmieniam, żeby nie było monotonnie. :P
    Ładnie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. trochę jak w worku..

    OdpowiedzUsuń
  4. Znudził ci się blog,widać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie znudził ;) mam po prostu mniej czasu

      Usuń
  5. jaki masz śliczny płaszczyk ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja kiedy czego nie zmienię w swoim pokoju to wariuje! Ciągle muszę coś zmienić, przestawić czy dodać :) I ha! też nie potrafię założyć czegoś dwa dni pod rząd, chyba, że są to spodnie albo buty.
    Fajnie wyglądasz, a sukienka jest śliczna!
    Czekam na zdjęcia pokoju ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. http://nad-przepascia.blogspot.com/2012/03/przystan.html?m=1 Patrz ! Jeden z twoich zwykłych codziennych postow , ktorych teraz bardzo brakuje na twoim blogu. I przewin sobie do 2012 roku ! Kiedy to posty dodawałaś co 2 dni zwykłe poprostu co robisz co u ciebie słychać , zwykłe zdjęcia bez obrabiania . Czasami prostota jest najlepszą metodą . Teraz Canony i nie wiadomo jakie cuda , programy graficzne , i po co to wszystko? Rozumiem że chcesz wszystko dopracować , ale co jakis czas taka notka powinna byc o pielegnacji wlosow makijazu co kolwiek :) jakos bardziej twoj blog mi sie podobal kiedy to wlasnie w taki a nie inny sposob pisalas :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I odpowiadaj na pytania wszystkie nawet miłe komentarze ! Bardzo sie zmienilas... To nie ta Kinga co kiedys .. jeden z najgorszych postow ...

      Usuń
    2. Nie wrzucam już postów, gdzie konkretnie opowiadałam o swoich dniach, ponieważ potrzebuję też trochę swojej własnej prywatności :) A obróbka graficzna, blog modowy, zainteresowanie fotografią to początki tego co może kiedyś być moją pracą jeśli wszystko pójdzie po mojej myśli. Jeśli chodzi o posty odnośnie włosów i makijażu itp. to będą, obiecałam sobie i innym, że takie się pojawią. Muszę mieć tylko chwilkę czas, aby to przygotować :)

      Usuń
  8. Popieram !Kinga powinnaś coś z tym robić , bo popadłaś w rutyne od pisania takich " postów " ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czemu nie przyjaźnisz się z Adą tak jak kiedyś.... ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myślę, że tu nie chodzi o przyjaźń taką jak kiedyś, ale o to, że każda z nas obecnie ma swoje inne życie. Ada obecnie przygotowuje się do matury i nie mamy już tak dużo czasu dla siebie.

      Usuń
  10. Skąd masz ten pierscionek ?

    OdpowiedzUsuń
  11. w jakiej cenie ta sukienka? prosze odpisz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moja mama kupiła ją za ok. 70 zł ;) znajoma jeździ do Ptaka i sprowadza rzeczy, więc mama nie musiała nawet wychodzić z domu ;)

      Usuń
  12. fason sukienki- jak najbardziej na tak:*

    OdpowiedzUsuń
  13. Zgadzam się co do jednego słowa - mam identycznie. Monotonia to mój wróg, nie znoszę. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. czyją masz 18-stkę w sobotę? :)

    OdpowiedzUsuń
  15. przeglądasz jakieś polskie blogi? Jeśli tak to mogłabyś podać? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pewnie ! całe mnóstwo !
      http://www.jestemkasia.com/
      http://cajmel.blogspot.com/
      http://www.jemerced.com/
      http://madamejulietta.blogspot.com/
      http://www.deynn.blogspot.com/
      http://paniekscelencja.blogspot.com/

      a to tylko kilka z nich :)

      Usuń
  16. Cześć Kingo! Uwielbiam Twojego bloga, codziennie zaglądam tutaj, sprawdzić czy aby nic nowego się nie dodałaś (: Jesteś piękną dziewczyną, przypominasz bardzo Blake Lively, która gra Serenę w 'plotkarze'! :D Z każdym dniem Twój styl staje się coraz lepszy, stylizacje bardziej eleganckie, inspirujące do tworzenia własnych, podobnych zestawień ;) Trzymaj się! xxx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję !:) Takie słowa bardzo motywują :*

      Usuń
  17. Ciepłe są te buty z Deichmann'a? Nadają się na zimę?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kupiłam je na zimę i chyba się na nią nie nadadzą ... buty typowo jesienne niestety

      Usuń
  18. love your blog dear amazing outfit i am your new follower via fb and gfc please follow me back on these :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna stylizacja :*:)
    crazy-life-by-angelika.blogspot.com | zapraszam ♥ + proszę, kliknij w baner sheinside na moim blogu ;* ;3

    OdpowiedzUsuń
  20. kolczyki masz takie jakie miałam ostatnio sobie kupić:) hihi

    OdpowiedzUsuń
  21. Kim chcesz zostac w przyszlosci? Prosze powiedz :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. odpowiesz nam?

      Usuń
    2. nie mam zielonego pojęcia póki co:)

      Usuń
  22. Wow, śliczna sukienka :) Bardzo mi się podoba w połączeniu z tymi butami :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczniutka jest ta sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny zestaw, chętnie przygarnęłabym taką sukienkę :)

    klaudynabiel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. widzę, że i u ciebie zimno <3
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Też tak mam jeśli chodzi o ubrania ;) Fajny szalik !

    OdpowiedzUsuń
  27. ale pracowita dziewczyna z ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Fajny blog ! :)
    Obserwujemy?
    marcela-marccela.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Jejku jakie piękne zdjęcia i sukienka również! :)

    OdpowiedzUsuń
  30. u mnie w pokoju nie mam za bardzo możliwości zmian :(

    OdpowiedzUsuń
  31. Cudowna !
    Chętnie obejrzę Twój pokój i zmiany jakie w nim wprowadziłaś, tym bardziej że jestem w trakcie remontu swojego :)

    OdpowiedzUsuń
  32. jak poznałaś swojego chłopaka? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolega zaprosił mnie na wieczór z koleżanką do siebie i tam poznałam Kubę ;)

      Usuń
  33. Fajny klimat panuje na tych zdjęciach :)

    OdpowiedzUsuń
  34. oo to ja czekam na zdjęcia pokoju :)) ślicznie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  35. Ślicznie wyglądasz , najbardziej spodobały mi się Twoje buty!
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na nowy post !:*

    OdpowiedzUsuń
  36. Cudnie:) I bardzo naturalnie , jak zawsze ! :3

    OdpowiedzUsuń
  37. Nominowałam Cię do Liebster Blog Award. :) Zapraszam do mnie po więcej informacji na ten temat. :)

    OdpowiedzUsuń
  38. love your outfit.
    Will you like to follow eachother?
    New Post: Fashion Talks
    New giveaway: Fashion Talks

    OdpowiedzUsuń
  39. ile kosztował płaszcz ?jest ładny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wolałabym tu nie pisać cen ;) Możesz wejść na stronę new look'a i pewnie powinno być napisane :)

      Usuń
  40. miło się wchodzi, miło się czyta i ogląda ;) chyba zaczynam obserwować ^^
    http://majlena-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. super, uwielbiam takie szale!

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)