sobota, 23 listopada 2013

23/11/2013: blue dress

        Po piątkowej pracy byłam totalnie wykończona, ale postanowiłam i tak spędzić wieczór z dziewczynami i nie żałuję.  Dziś posprzątałam w domku, wyszłam zrobić zdjęcia i resztę dnia spędziłam z chłopakiem. Gdy tydzień temu byliśmy zrobić zdjęcia na dzisiejszy post, było okrutnie zimno. Po pięciu minutach miałam ochotę płakać, ale postanowiłam wytrwać do końca. Humor poprawił mi sprzedawca z kwiaciarni, który podszedł do mnie i do mojego cudownego fotografa z różami i powiedział, że kwiatu trzeba robić zdjęcia z kwiatami. To było niezwykle uprzejme z jego strony ! Na mojej twarzy szybko pojawił się uśmiech, a pogoda nie wydawała się aż taka straszna. Niewielki gest, a jak cieszy...













ramoneska-H&M/buty-deichmann/sukienka-Zara/torebka-persunmall.com/ pasek-blings

P.S Na samym wstępie chciałam Was poinformować o KONKURSIE , który organizuję na fan page wraz ze sklepem internetowym Preska. Wszystkich zapraszam więc serdecznie do wzięcia udziału bo warto :) 

Zdjęcia: Jakub Puszczykowski

xoxo,
L I L L E




74 komentarze:

  1. Prześliczna :**


    niksza.blogspot.com <-------- nowa notka :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Miły gest ze strony tego sprzedawcy!Świetna stylizacja i zdjęcia♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podobają mi się twoje buty. Są świetne :3
    Pozdrawiam i obserwuję :3
    http://just-click-to-heaven.blogspot.com/
    (u mnie zawsze obserwacja za obserwację)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękność!! :)
    serio, bardzo miły gest! gdyby było więcej takich ludzi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj, jestem u Ciebie pierwszy raz, muszę Ci powiedzieć, że Twój blog jest świetny. Bardzo mi się spodobał, piękne zdjęcia oraz tło:)
    Jeśli masz ochotę to zapraszam Cię do obejrzenia/skomentowania mojego bloga - nowy post :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdjęcia są niesamowite, a Ty wyglądasz pięknie, a sukienka jest w moim ulubionym kolorze :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. zdjęcia są piękne! i buty :)

    OdpowiedzUsuń
  8. pięknie ci w tej sukience! zapraszam również do mnie!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. ostatnie zdjęcie :o *.*

    OdpowiedzUsuń
  10. Mega klimatyczne zdjęcia, ładnie Tobie w takich kolorkach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękny gest! Lubię Cię w takich dziewczęcych stylizacjach :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna sukienka :) Mam takie same botki tylko brązowe hehe ;3 http://alexbloggerka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Na wszystkich zdjeciach wygladasz jak bys cos brala .. xdd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. skąd takie stwierdzenie?

      Usuń
    2. Czemu juz sie nie przyjaznisz z Ada jak kiedys ... ? ;)

      Usuń
  14. słyszałam, że idziesz na sylwestra do Lubochni, nie uważasz, że to będzie raczej impreza w stylu disco polo i nie będziesz się dobrze bawić ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nawet jeśli będzie to impreza w stylu disco polo to ja nie mam wielkich oczekiwań, lubię potańczyć do takiej muzy, idę z najbliższymi osobami i myślę,że będzie super :)

      Usuń
  15. Lovely look! Kisses.
    http://www.solaanteelespejo.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  16. Pierwsze zdjęcie jest piękne:) ukienka śliczna:) obserwujemy? www.femmfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. ślicznie wyglądasz w tej niebieskiej sukience (:
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam takich miłych ludzi, jak ten sprzedawca ;)
    Pięknie wyglądasz w tej sukience :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ładna sukienka i bardzo dobre zdjęcia! <3
    Kiss ;*

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale masz minę na pierwszym zdjęciu, widać, że było Ci okropnie zimno...
    Chociaż było warto chwilę się pomęczyć, bo efekt przedni!!

    OdpowiedzUsuń
  21. Uroczo wygladasz w tej sukience :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Przypominasz mi pewna aktorkę... Zapraszam na wyjątkowy ( przynajmniej dla mnie :d ) post, z relacją z koncertu O.S.T.R Byłoby mi bardzo miło, gdybyś zajrzała! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. niedługo osiemnastka, myślisz w jakiej sali zrobisz? i jakie auto dostaniesz od rodziców ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Salę mam już zarezerwowaną. Mama organizuje mi 18 urodziny, a tata opłaca prawo jazdy to są ich prezenty dla mnie, z których się bardzo cieszę. Auto to nie jest priorytet, może kiedyś sama na nie zarobię :)

      Usuń
  24. Wspaniałe zdjęcia, pięknie wyglądasz. Uważam, że to jeden z Twoich najlepszych postów. :)
    Jakie planujesz kupić buty na zimę / w jakich będziesz chodzić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Buty z posta tego i poprzedniego to moje buty na zimę :)

      Usuń
  25. Założysz ask'a? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie bawię się w to :) Jak masz pytanie to zadaj je tu :)

      Usuń
  26. Super. :) Chyba wolę Cię w grzywce. :*

    OdpowiedzUsuń
  27. Cudownie wyglądasz, kolor sukienki ślicznie komponuje się z Twoją cerą :) Bardzo ładnie, jesteśmy zachwycone!!
    OBSERWUJEMY :)
    Zapraszamy na konkurs REVITALASH i już wkrótce na nowy konkurs z wielką paką kosmetyków pod choinkę :)

    Buziaki
    xo xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  28. czasem trzeba sobie zrobić taki day off :) śliczna sukienka!:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ale miło ze strony tego sprzedawcy! : ) Śliczne to pierwsze zdjęcie, sukienk też. ; )

    OdpowiedzUsuń
  30. Sukienka piękna a co do pogody to faktycznie nie rozpieszcza..

    OdpowiedzUsuń
  31. wyglądasz bardzo ładnie :*

    OdpowiedzUsuń
  32. omg so pretty! i love it!! new follower, follow me?
    http://annluckindarkdays.blogspot.pt/
    Giveaway on the blog* 4 winners 4 gifts!

    OdpowiedzUsuń
  33. kolor sukienki przecudowny! i torebka śliczna, mam identyczną ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. perfect look!

    http://alovelystyle.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  35. Fajna stylizacja;D wyrzuciłabym tylko ten pasek

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetne zestawienie, ale niestety nie na pogodę, która teraz panuje :c Brr.

    OdpowiedzUsuń
  37. piękna jak zawsze! miły gest z jego strony:)

    OdpowiedzUsuń
  38. lovely blog :)
    http://saltskinned.blogspot.com.au

    OdpowiedzUsuń
  39. śliczna sukienka, uwielbiam ten kolorek:)

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)