wtorek, 19 listopada 2013

19/11/2013: American Horror Story

Na samym wstępie chciałam Was poinformować o KONKURSIE , który organizuję na fan page wraz ze sklepem internetowym Preska. Wszystkich zapraszam więc serdecznie do wzięcia udziału bo warto :) 

         Gdy zobaczyłam w domu zdjęcia zrobione dosłownie na szybko w pięć minut, mój wygląd od razu skojarzył mi się z postacią  z serialu American Horror Story -Violet Harmon. Dziewczyna uwielbiała wszelkie kapelusze i długie swetry. Gdy wybierałam ubrania do kolejnego posta absolutnie nie myślałam o jej postaci, a tu proszę taka podobizna :) Zestaw prosty, skromny, ale idealny na te chłodniejsze dni ! Ktoś z Was oglądał ten serial? Jeśli nie to gorąco polecam, ponieważ ja osobiście jestem wielką fanką.

Enjoy !








sweter-sh/spodnie-kappAhl/melonik-H&M/botki-czasnabuty.pl

Zdjęcia: Jakub Puszczykowski


xoxo,
 L I L L E

49 komentarzy:

  1. Piękny sweter i buty ^^ http://www.alexbloggerka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. kupiłam ostatnio podobny sweter :D

    OdpowiedzUsuń
  3. sweter jest śliczny, dobry kontrast dla czerni :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne zdjęcia :)

    U mnie nowa notka,zapraszam :)
    http://ideas-style-inspirations.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. gdzie idziesz na sylwestra ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. po to do Lubochni? nikt cie tu nie lubi...................

      Usuń
    2. nikt nie musi ;) Idę z przyjaciółmi i chłopakiem, a nie z innymi ludźmi ;)

      Usuń
  6. świetna stylizacja i bardzo klimatyczne zdjęcia♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie wyglądasz, świetny sweter :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie ładne tło wybrałaś. : ) Śliczny zestaw, bardzo mi się podoba, a zestaw kapelusz+sweter jest super!

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowny sweterek ! Serialu nie oglądałam :)
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  10. W miniaturce myślałam że to właśnie ona i że przygotowałaś jakiś post na jej temat ! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Swetrzysko masz cudowne! Strasznie lubię biel. <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Amazing cardigan. Can we follow each other on GFC, Bloglovin, FB or Twitter? Love
    New Post Fashion Talks

    OdpowiedzUsuń
  13. Oglądałam ! :D Faktycznie duże podobieństwo :>
    Świetnie wyglądasz ! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. wyglądasz identycznie <3 !!! super <3
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. jejku w pierwszym momencie myślałam, że to Ty na tym gifie, ale podobna :)!

    OdpowiedzUsuń
  16. jejku ;o rzeczywiście podobne

    OdpowiedzUsuń
  17. lepiej ci w ciemniejszych wlosach.

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie oglądałam tego filmu, ale rzeczywiście, jest podobizna! ;p
    świetne zdjęcia i kardigan ^^

    OdpowiedzUsuń
  19. mega podobna! ,myslałam,ze na tych zdjęciach jest własnie ta laka z ams a nie ty. chryste. ona jest taka ładna, zazdroszcze ci tego podobieństwa :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne zdjęcia ! Serialu nie oglądałam, ale podobieństwo jest !

    OdpowiedzUsuń
  21. jak było na wycieczce, gdzie byliście i na ile dni? :)
    strój świetny :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja nie byłam :) Ale kilka osób z mojej klasy było w Krakowie na dwa dni ;)

      Usuń
  22. muszę zacząć to oglądać, planuję od dawna ale nie wychodzi mi zabranie się za to...
    bardzo ładnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne zdjęcia, bardzo klimatyczne! A co do serialu... jeszcze nie widziałam, ale zamierzam obejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  24. fajny klimat zdjęć :) rzeczywiście jesteś podobna do tej postaci ;o

    OdpowiedzUsuń
  25. You are really beautiful and your photos are adorable! New follower here :) X Anna

    www.fashionanna.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Dobrze napisane

    iam-julaa.blogspot.com
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  27. jeju faktycznie jesteś do niej podobna <3

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczne zdjęcia :)

    crazy-life-by-angelika.blogspot.com | zaapraszam na nową notkę:*
    + Proszę, kliknij w baner sheinside na moim blogu :) ♥

    OdpowiedzUsuń
  29. Gdzie kupiłaś ten piękny kapelusz? Proszę odpowiedz bo bardzo mi zależy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pod zdjęciami jest napisane wszystko ;) H&M

      Usuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)