wtorek, 12 listopada 2013

12/11/2013: student

        Taras to jedno z moim ulubionych miejsc należących do zamieszkałego przeze mnie terenu. To tu przeczytałam pierwszą lekturę, która wkręciła mnie w fantastyczny świat książek [mam na myśli "Dzieci z Bullerbyn"]. To tu robiłam pierwsze pikniki, bawiłam się lalkami, oglądałam gwiazdy na niebie. Z wiekiem to miejsce mi nie zbrzydło. Teraz zastępuje mi plażę w lato, czy bibliotekę. Nie raz wykorzystywałam je również do zdjęć. Nie wiem czemu, ale bardzo jestem do niego przywiązana. Haha, po przeczytaniu napisanego przeze mnie zdania stwierdzam, że brzmi to dość zabawnie, ale nic na to nie poradzę.
        Jeden z jesiennych dni postanowiłam więc wykorzystać na zdjęcia właśnie w tym miejscu. Wyobraziłam sobie, że kiedyś w przyszłości jako studentka przyjadę tu i będę siedzieć całymi wieczorami i wspominać te najfajniejsze momenty mojego życia. Właśnie w takim stylu miały być zdjęcia- studentka ubrana klasycznie w sweterek, koszulę i czarne spodnie. Uroku dodają okulary, których się już nie wstydzę i coraz bardziej lubię. Kubek z kawą w ręku i nic tylko udać się w podróż po wspomnieniach :) 








koszula-cubus/sweterek-zlz/spodnie- kappAhl/zegarek-allegro.pl/ balerinki-H&M

Zdjęcia: Jakub Puszczykowski


xoxo, 
L I L L E

59 komentarzy:

  1. swietne zdjecia :) wspaniale miec swoje miejsce w ktorym czujemy sie tak dobrze

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna stylizacja i magiczne zdjęcia :)


    Moje ostatnie odkrycie
    Ja jestem już świadomym konsumentem, a Ty?
    Testujemy tutaj za darmo różne produkty takie jak
    L’oreal, Dr Irena Eris i inne słodkości

    http://testmetoo.com/dolacz-do-nas/?token=b6340c138af3fc7aa72f3007f4aa31e7

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne zdjęcia i stylizacja:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ty nosisz okulary ?? Ale ze tak za co dzien ? :D masz wade wzroku ? sa swietne <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam wadę, noszę je do szkoły i oglądania telewizji :) Dziękuję :)

      Usuń
    2. Masz + czy - ,ile ?

      Usuń
    3. co Was obchodzi jaką kto ma wadę wzroku, takie pytania są śmieszne...

      Usuń
  5. Zauwazylam ze chyba nudzi Cie blogowanie... Zdjecia sa do bani a ty nawet sie nie starasz,dodajesz 8 takich samych zdjec i myszlisz ze jest spoko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie nudzi mi się blogowanie. Gdyby tak było to każdy post byłby taki sam, a nie jest. W niektórych miejscach nie da się zrobić zróżnicowanych zdjęć :)

      Usuń
    2. Moim zdaniem te zdjęcia są świetne, bo nie pokazują tego co mogę zobaczyć wszędzie. Mają w sobie to coś i naprawdę warto się zastanowić i pomyśleć nad co się pisze. :)

      Usuń
    3. to moze wytlumaczysz nam wszystkim czemu uwazasz ze wszystkie zdjecia sa takie same? kazde przedstawia co innego a ze swiatlo jest takie same czy budynki z tylu sie nie zmieniaja to juz chyba kinga na to wplywu nie miala :)

      Usuń
  6. nie masz barierek?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. były niedawno zdejmowane z powodu remontu, nowe będą na wiosnę ;)

      Usuń
  7. Śliczna stylizacja i wspaniałe zdjęcia ! :)
    http://ideas-style-inspirations.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. To Ci trzeba przyznać,że pomysł jest świetny na takie zdjęcia.
    Ja jako studentka widze się trochę inaczej,zabiegana,trochę taka artystyczna zobaczymy co wypali.
    A co do tarasu,ja też posiadam taras i wielu znajomych mi zazdrości,ale minus jest taki,że mieszkam na parterze,w lecie płytki tam parzą w stopy,że się ustać nie da,a wokół mam inne terasy i balkony.Ale w cieplejsze dni,nocą a nawet dniem uwielbiam tam przesiadywać z przyjaciółmi,oglądać niebo,palić papierosy lub pić poranną kawę.
    Oddałabym wszystko abym miała dostęp do tarasu poprzez swój pokój

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię czytać twojego bloga , masz super zdjęcia i ciekawie piszesz *.*

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne zdjęcia ♥

    Miłego wtorku ;)

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. ładna stylizacja, no i śliczny sweterek :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Oooch, szalałam za książką 'Dzieci z Bullerbyn', gdy byłam młodsza. A co do noszenia okularów ja nadal nie mogę się przekonać i noszę je głównie tylko w domu. Poza tym, świetne zdjęcia, mają w sobie klimat! Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. super klimat zdjec. bardzo poodba mi sie kolor sweterka :)

    OdpowiedzUsuń
  14. okulary masz bardzo ładne, pasują ci idealnie :) cała stylizacja jest świetna ! sweterek mnie zauroczył :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Urocze zdjęcia z kubkiem! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. jaka poważna :) swietne zdjęcia <3
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale musi być przyjemnie na takim tarasie... : )

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne zdjęcia ! Bardzo podoba mi się sweterek :)

    http://izabielaa.blogspot.com/2013/11/talk-dirty.html

    OdpowiedzUsuń
  19. Zdjęcia mają fajny klimat a Ty wygladasz świetnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. też mam takie miejsca, do których mam sentyment :))
    nie ma czego się wstydzić, ładnie!

    OdpowiedzUsuń
  21. świetne miejsce do rozmyślań:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczny sweterek, super kolor. :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Klimat zdjęć bardzo fajny;)

    OdpowiedzUsuń
  24. niezły jest ten taras, tez bym na nim siedziała, gdybym miała takie widoki! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. podoba mi sie twoj blog :) i to bardzo.
    świetny post :)
    zapraszam też do siebie luuvmy.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  26. jejku, te zdjęcia są przepiękne *.*

    OdpowiedzUsuń
  27. Super to ostatnie zdjecie ;))) (hello november: bardzo tworcze)


    http://simplepromise-simplepromise.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  28. bardzo podoba mi się pomysł na zdj. jaki wykorzystałaś do pokazania tej stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ale cudownie wyglądasz w tych okularach !

    OdpowiedzUsuń
  30. Powiem Ci tak- fajna stylizacja, lubię czasem tu wejść i popatrzeć ^^ , ale widać, że jeszcze nie masz pojęcia o studiach. Jeśli myślisz, że na studiach ludzie zaczynają ubierać się w koszule, sweterki to się mylisz, jeśli nie wiesz to nie pisz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisałam o sobie, nie o innych ;)

      Usuń
    2. Zamierzasz chodzić na studiach w koszulach i tak elegancko? ekhmmm

      Usuń
  31. nie przepadam za takimi kolczykami, ale poza tym świetna stylizacja, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Super miejsce:) Bardzo ładnie Ci w tych okularkach :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Super miejsce:) Bardzo ładnie Ci w tych okularkach.

    OdpowiedzUsuń
  34. Dobrze jest mieć takie ulubione miejsce, z którym się wiąże wiele miłych wspomnień :-) A zdjęcia są niesamowite, bardzo mi się podobają :-)

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)