czwartek, 7 listopada 2013

07/11/2013: jeans jacket

        Po raz kolejny nie mogę doczekać się weekendu. Ostatnio cały czas tak dla odmiany się coś dzieje. W sobotę nawet idę do pracy, więc zarobione pieniążki będę mogła odłożyć na nowy obiektyw, ale póki co nie zapeszajmy :) . Ostatnio coraz więcej czytam o fotografii i filmie. Robię zdjęcia, ściągam nowe programy i cały czas się uczę. Lubię to coraz bardziej, a to dobrze, bo od czasu gdy nie tańczę nic mnie nie pasjonowało  do tego stopnia, by zatrzymać się przy tym na chwile dłużej. Czasu na szczęście mam jeszcze dużo, by odkryć swoje pasje i hobby, niewiele jest go jednak by dowiedzieć się, co chcę robić w życiu i gdzie iść na studia, a to przecież niedługo ... Macie jakieś pomysły?







bluza,bluzka-sh/ katana,okulary-choies i choies / buty- Nike

Zdjęcia: Jakub Puszczykowski




xoxo,
 L I L L E

54 komentarze:

  1. gdzie idziesz do pracy? ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. już nie tańczysz? co się stało? te buty są fantastyczne! wygodne?

    OdpowiedzUsuń
  3. genialny zestaw :)
    lubię tutaj ostatnio wchodzić :)

    OdpowiedzUsuń
  4. chyba jednaj z nalepszych postów a jak dla mnie najlepszy super kurtka ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowny <3

    Buźka ;*
    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Lennonki bardzo Ci pasują ! A kurtka jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja niestety jeszcze nie odkryłam niczego, co by mnie tak bardzo pasjonowało ;c
    Świetne zdjęcia! :D Buty i kurtka *.*

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zdjęcia, jak nie Tomaszów :D

    OdpowiedzUsuń
  9. uśmiechnij się dziewczyno !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak mogę się uśmiechać, gdy na dworze jest tak zimno ! :c

      Usuń
  10. śliczna jest ta kurtka! No i życzę powodzenia w fotografii, dla mnie to niezgłębiony temat, aczkolwiek niektóre fotografie mnie na chwilę zatrzymują przy sobie :)
    supcarolyn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Czyli klasyczny problem, nie wiesz co chcesz robić w życiu... Próbuj, a zobaczysz. ; ) Spróbuj zastanowić się nad swoimi cechami i wadami, i dopasować do tego jakiś zawód, potem oceń, czy taki sposób na życie Cię ,,kręci" i to będzie jakaś mała wskazówka. Pamiętaj, wszystko jest w Twoich rękach. ; )

    OdpowiedzUsuń
  12. A dlaczego już nie tańczysz?

    Dobra stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  13. Pasują mi te buty do tej kurtki! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna stylizacja ;)

    http://closertotheedgeblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Pytasz się ludzi czy mają pomysł na co masz iść na studiach, czyli jak ma wyglądać Twoje życie? No dziwnie dziwnie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapytanie odnosi się raczej ogólnie, nie o studia, lecz o odnalezienie siebie :)

      Usuń
  16. Świetna katana :)
    opinions-dreams-and-more.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny post , i te okularki <3

    A gdzie idziesz do pracy? :)

    OdpowiedzUsuń
  18. też mam problem z wyborem studiów :/ został mi rok i powinnam już wiedzieć co chcę w życiu robić, ale ja co chwilę zmieniam zdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Sesja jak najbardziej udana , cudowny buty <3
    Blog świetny
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :>
    http://miley-real.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. cudna kurtka, jak Ci się znudzi, daj znaka :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetna kurtka, a jaki obiektyw masz na oku? Co do studiów, idź w stronę tego co Cię interesuje i czemu będziesz chciała poświęcić większość swojego życia :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bosko! ; ) Kurtka to cudo! *-*

    OdpowiedzUsuń
  23. Dziękuję za komentarz.Ale masz czadowe okulary;)
    >obserwuję od dzisiaj>opcja

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajny blog !
    obserwujemy?
    marcela-marccela.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. outfit nie w moich klimatach ale uwielbiam Twoje zdecia :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny zestaw ! a zdjęcia powalają !

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetny blog. :) Obserwujemy? http://little-black-cherry.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  28. świetna katana!! :D
    ja też nie wiem jakie studia wybrać, mam o rok więcej czasu od Ciebie, ale wybór jest też trudny... za wcześnie, za wcześnie to wszystko :P
    znowu te buty! podobno są genialne i mega wygodne... również drogie, ale chyba warto wydać trochę pieniędzy na jakieś lepsze :)
    co to za praca, można wiedzieć? :D

    OdpowiedzUsuń
  29. to prawda :) aczkolwiek dzisiaj, spacerując z mamą opustoszałym deptakiem, pomyślałem, że rodzinne miasto jakim jest dla mnie Zielona Góra, trochę umarło... Brakuje mi krzyków, znajomych, przy których nie było mowy o nudzie. Teraz wszędzie są banki i knajpy z kebabami :/ Dobrze, że wspomnień nikt nam nie moze zabrać :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Wooo, jak dla mnie idealny zestaw, zachwycasz ;) Taką kurteczkę sama chętnie bym założyła ;)

    P.S. Wpadnij na rozdanie: http://madziulowepaznokcie.blogspot.com/2013/11/rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  31. Jak wstawiasz skrócone klipy z YT?
    PS. Piękna stylizacja ! :*

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)