niedziela, 3 listopada 2013

03/11/2013: Lake


        Ostatnie dni nie należały do najcięższych. Spanie do południa, spotkania z rodziną, chłopakiem i przyjaciółmi oraz punkt kulminacyjny, czyli czterdzieste urodziny mojej kochanej mamy [jeszcze raz wszystkiego najlepszego]. Kolejny weekend więc już za nami. Zbliża się natomiast czas odliczania do kolejnych dni błogiego wypoczynku, a mianowicie do świąt oraz imprezy sylwestrowej. 
        Ja  natomiast mam jeszcze dodatkowe dwa dni wolne, które spędzę w Łodzi. Planów póki co nie zdradzam,bo pewnie niedługo, jeśli wszystko pójdzie po mojej myśli efekty wyjazdu będziecie mogli zobaczyć tutaj. Teraz nie zanudzam Was już  opowieściami o wszystkim i o niczym, lecz zostawiam z kolejną dawką zdjęć. Sama natomiast muszę zabrać się za pakowanie, bo kompletnie nie wiem co ze sobą zabrać ! 











 okulary-H&M/koszula-Pull&Bear/buty-czasnabuty.pl/kurtka-Nourr-Vintage

Zdjęcia: Jakub Puszczykowski / Tomasz Dobski



xoxo,
 L I L L E

30 komentarzy:

  1. jakim obiektywem robione zdjęcia? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super ;)

    Buźka ;*
    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Hey Moja Droga!!!dziekuje za mily komentarz milo mi bardzo<3 pozdrawiam i zapraszam czesciej!!
    zapraszam tez na moja fan pege tam wiecej portretow ktore mysle ze ci siespodobaja
    https://www.facebook.com/pages/Natasza-Timbuc-Organic-Photography/232225766831348
    xoxoxo

    OdpowiedzUsuń
  4. Jesteś mega ładna, na ostatnim zdjęciu wyszłaś super! Wiecej zdjęć z chłopakiem poproszę! <3 Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Teraz to już z górki do świąt. Ładna z Was para:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny styl. świetny bloog i przyjemnie tu u cb :D
    ZApraszam do mnie w wolnej chwili :D -> http://night-luck.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne zdjęcia! wasze wspólne przeurocze ;) ciekawa jestem tego Twojego wyjazdu do Łodzi, będę czekać na post o tym cierpliwie :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Matko! jaka Ty jestes PIĘKNA :))

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo fajne miejsce na zdjecia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo podobaja mi sie Twoje zdjecia :)

    Pozdrawiam Cie serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne zdjęcia, genialna kurteczka ! ♥


    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Boska kurtka i piękne zdjęcia!:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie wyglądasz, kurtka jest rewelacyjna :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Drugie zdjęcie jest urocze , po prostu :)
    Piękne miejsce :) :*

    OdpowiedzUsuń
  15. jejku jakie prześwietne to zdjęcie wspolne! :P jak z takich czasów młodości naszych rodziców... Takie hipsterskie :D kurde no świetne jest!!!!! :* :O

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)