czwartek, 31 października 2013

31/10/2013: Love my heels

        Na wstępie chciałam wszystkim czytelnikom życzyć  wesołego halloween. Ja spędzam dzisiejszy dzień w domu, ale przede mną jeszcze cały długi weekend, więc mam nadzieję, że jeszcze zdążę nadrobić ten dzień z przyjaciółmi :) Ostatnio nie jestem w stanie tu nic napisać. Wszystko co stworzę w oknie edycji, od razu kasuję, ponieważ napisany tekst wydaje mi się żałosny,  bezsensowny lub najnormalniej w świecie nudny. Czasem mam wrażenie, że każdy kolejny etap edukacji zostawia piętno na mojej kreatywności. Gdy kiedyś siadałam do komputera, nie mogłam oderwać się od klawiatury. Była godzina, druga, trzecia w nocy, a ja pisałam wszystko co przyszło mi do głowy- rozmyślania, refleksje, opowiadania, nawet zaczęłam własną książkę, którą miało okazje przeczytać parę bliskich znajomych.  Teraz każda moja myśl, jaką staram się zapisać wywołuje wielki grymas na twarzy i sprawia, że z każdym naciśnięciem spacji czuję się coraz głupsza. Ciężko jest mi "sklecić"  jedno porządne zdanie, a co dopiero napisać jakiś głębszy tekst. Ktoś cierpiał może na taką przypadłość? 












koszula-mohito/ spodnie-kappahl/ płaszcz-sheinside.com/ szpilki-wilady.pl

Zdjęcia: Jakub Puszczykowski


xoxo, 
L I L L E

48 komentarzy:

  1. dziękuję :) a na jaki obiektyw zbierasz?

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna stylóweczka :)
    supcarolyn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. mam nadzieję, że Twoje natchnienie wróci! to nic przyjemnego, ale nie mozna sie zalamywac :) mnie się to zdarza również, ale czasami jakoś samo się odblokowuje, mnie pomaga muzyka, nie wiem co może pomóc Tobie...
    pięknie wyglądasz, buty cudowne, pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pisałaś własne książki? :) Ja nie jestem na tyle kreatywna i utalentowana literacko :) więc podziwiam, podziwiam. Zapraszam na nowy post, a w nim relacja z mojego spotkania z Robertem Lewandowskim czy Martyną Wojciechowską ♥ Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  5. ładny outfit, pasuje do ciebie panterka :) lubię ten wzór, ale jego trzeba umieć nosić i dopasować do niego reszte stroju, a niektórzy zwyczajnie nie wiedzą jak i wyglądają potem kiczowato. ty na szczęście do nich nie należysz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja też co raz częściej mam tak, że to co napisze jest po prostu dla mnie 'do dupy' i z każdym kolejnym miesiącem prowadzenia bloga jest podobnie ;<


    śliczna koszula :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudnie ♥

    Buźka :*
    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. genialnie <3

    marii-unfulfilleddreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne szpilki, a jeśli chodzi o pisanie to ja właśnie tak mam : ) wygrywałam konkursy na wiersze i opowiadania, a teraz ledwo mi idą notki na blogu.

    OdpowiedzUsuń
  10. rozumiem :) ogólnie portretówki to moje ulubione obiektywy!

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyglądasz świetnie. Niby prosto i banalnie, ale z jakim efektem!

    OdpowiedzUsuń
  12. Zawsze na zdjęciach wychodzisz tak naturalnie i do tego jesteś tak prosto ubrana u tak ślicznie wyglądasz :d
    Zazdroszczę:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kocham czytac jak i ogladac twojego bloga!
    Piekne zdjecia, twoja naturalnosc to raczej inspiracja <3

    Cudowne zdjecia :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie w wolnej chwili :-)

    BUZIACZEKGIRLOO.BLOGSPOT.CO.UK

    OdpowiedzUsuń
  14. Też tak mam, ale to mija, mówię Ci. Najwięcej weny nadchodzi razem z zimą i wiosną - to takie wyraziste pory roku.

    OdpowiedzUsuń
  15. mega outfit :D kojarze te ulice Tomaszowa ;) zapraszamy do nas ;) zaczynamy od nowa i chcemy się wybić xddd

    OdpowiedzUsuń
  16. świetna kurtka,bardzo ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowna stylizacja! :D
    Świetne szpiki! :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Masz jakiś e-mail lub cokolwiek gdzie można się z Tobą skontaktować? :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajne ciuszki, ale takie ich połączenie się gryzie. A czy naprawdę trzeba mieć wenę i się wysilić bardzo, żeby na blogu napisac kilka zdjęć przed fotkami? hmm? xD

    OdpowiedzUsuń
  20. chyba każdy przez to przechodzi:)
    ładnie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  21. Stylizacja super :)! Ale buciki tak sobie mi się podobają ,ale jest dobrze!

    OdpowiedzUsuń
  22. myślałaś już o swojej 18stce? :)

    OdpowiedzUsuń
  23. świetne zdjęcia,cudne szpile i płaszczyk!!!
    pozdr i zapraszam do mnie w wolnej chwili i do obserwacji jeśli CI się blog spodoba:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Też mam tak jak Ty...
    Mam podobne buty! :D Cudnie wyglądasz <3

    OdpowiedzUsuń
  25. świetna stylizacja, buty superrrr ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ślicznie wyglądasz - szpilki i płaszczyk...super!

    Pozdrawiam
    LiliSsss

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)