niedziela, 27 października 2013

27/10/2013: HOME

        Wczoraj spędziłam jedną z lepszych nocy w moim życiu z najlepszymi osobami wokół siebie. Byłam mianowicie na półmetku. To jedna z takich imprez w życiu, które się zapamiętuje  do końca, dlatego jestem bardzo zadowolona, że było tak fajnie. Nawet się tego nie spodziewałam :) Ludzie, sala, miejsce i dj spisali się na medal.  Teraz zostały tylko wspomnienia i wyczekiwanie balu maturalnego [haha].  Mówią, że w miarę jedzenia rośnie apetyt, tak jest i tym razem. No cóż ! Ja dzisiaj korzystam z wypoczynku i dzień spędzam w cieplutkim łóżku, a nawiązując do niego - zdjęcia z dzisiejszego posta były robione właśnie w tym miejscu jakiś czas temu. Blog ten ma ukazywać jak ubieram się na co co dzień, a dużo tego czasu spędzam właśnie w moich czterech ścianach, więc postanowiłam pokazać wam, jak zazwyczaj wtedy się ubieram. Bez zbędnych udziwnień w stu procentach naturalnie. 

Enjoy !






leginsy -H&M/ bluza-zlz.com

Zdjęcia: Jakub Puszczykowski 


xoxo,
L I L L E

62 komentarze:

  1. Przepiękna bluza ♥

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. a gdzie mieliście ten półmetek? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. jestem na 10 stronie i nie mogę przebrnąć :P

      Usuń
  4. Tak strasznie naturalnie :) Super bluza :*

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  5. nigdy nie byłam na półmetku i szczerze nawet nie wiem co to ;p
    ja osttanio też dużo czasu spędzam w moich czterech ścianach w wygodnym wdzianku ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. próbuję się doczytać co jest na laptopie napisane;>> jaka ładna bluza!

    OdpowiedzUsuń
  7. cudowna bluza :)

    Czy mogłabyś poklikać w linki w tym poście >klik< i w banner Sheinside na moim blogu? Będę bardzo wdzięczna, odwdzięczę się za każde kliknięcie tylko napisz u mnie w komentarzu
    Sory za spam i z góry dzięki !;)

    OdpowiedzUsuń
  8. I fajnie, że tak się pokazałaś - naturalność to podstawa tutaj. Nie ma sensu ubierać się do zdjęć. Sama to preferuję. :)
    Bluza jest prześwietna, idealna na jesień. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. To fajnie,że półmetek się udał!Świetna stylizacja:)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetna bluza ;)
    podałabyś mi maila do zlz ? ::*

    OdpowiedzUsuń
  11. gdzie studiuje twoj chlopak i gdzie ty bys chciała studiowac? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kuba studiuje w Łodzi, ja bym chciała w Warszawie, ewentualnie Wrocław/Gdańsk, ale mam jeszcze dużo czasu :)

      Usuń
  12. ja miałam być na połowinkach, ale zrezygnowałam..
    świetna bluza! <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Kinga pokażesz jaką miałaś sukienkę na półmetku? ja mam za miesiąc i jestem ciekawa po prostu bo czeka mnie kupno;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna bluza! <3

    www.ankais.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Super! Bardzo fajne zdjęcia, bluza jest świetna. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Masz czarną ściane!!!!!!! Super :))
    Fajnie, naturalnie wyglądasz!!

    OdpowiedzUsuń
  18. bluzę Kochana to Ty masz świetną ;*

    OdpowiedzUsuń
  19. śliczna bluza jak i zdjęcia!!!<3

    OdpowiedzUsuń
  20. świetna bluza, ale legginsy też bardzo fajne :)
    lubię takie domowe sesje :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudowne zdjecia, az milo sie na nie patrzy!
    Jestes bardzo naturalna osoba i to cenie najbardziej!

    Pozdrawiam i Zapraszam w wolnej chwili :-)

    buziaczekgirloo.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  22. Jejku chyba schudlas ? Ile aktualnie wazysz ?

    OdpowiedzUsuń
  23. Ślicznie się uśmiechasz! : ) Po domu chodzę ubrana podobnie jak ty, tyle że w bluzce na krótki rękaw, bo kaloryfery już grzeją. :D

    OdpowiedzUsuń
  24. lubie Twoje zdjecia,zawsze maja ciekawy klimat i choc nie zawsze sa idealne technicznie, to zatrzymuja ogladacza na dluzsza chwile :) lubie to! powinnam sie od Ciebie uczyc w tej kwestii :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Moja klasa półmetku nie wspomina za dobrze, za to studniówka wszystko wynagrodziła z nawiązką! :)
    też po mieszkaniu chodzę właśnie tak "na sportowo", a jak!

    OdpowiedzUsuń
  26. Jestes strasznie mloda jak na bloggerke

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie przesadzałabym..zobacz ile w tej chwili jeszcze młodszych dziewczyn ma swoje blogi, a Kinga ma prawie 18 lat lol..

      Usuń
  27. uwielbiam takie dni i takie stylizacje <3
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. zdjęcia mają świetny klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Zdjęcia są niesamowite, a Ty wyglądasz świetnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  30. ile masz wzrostu? :)

    OdpowiedzUsuń
  31. A ile płaciliście za półmetek?

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo dobry pomysł z pokazaniem takie "domowego" fitu! :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  33. Uwielbiam Twój uśmiech : ) I zazdroszczę tak dużego łóżka :D

    OdpowiedzUsuń
  34. Jaką masz bardzo ładną bluzę :) Świetne zdjęcia !

    OdpowiedzUsuń
  35. polmetek... oh milo bardzo milo wspominam moj polmetek, tylko kiedy to bylo?

    OdpowiedzUsuń
  36. bluza <333
    ty to świetnie dopasowujesz stylizację do klimatu zdjęc

    OdpowiedzUsuń
  37. ale wspaniałe jasne zdjecia

    wielkie pozdrowienia:*
    OLA

    OdpowiedzUsuń
  38. Bluza jest świetna, ma cudowne wstawki!;)

    OdpowiedzUsuń
  39. super,,,,,pozdrawiam i zapraszam
    http://natatimblog.blogspot.com/2013/10/womens-worldeverything-about-beautypart.html

    OdpowiedzUsuń
  40. Hi dear, I really like your blog and style. It's so inspiring! I thought it would be awesome if we could follow each other. Just let me know! I'll follow back :) X Anna

    www.fashionanna.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Cudowna bluza i znakomite, profesjonalne zdjęcia :)
    Aż milo popatrzeć! ^^

    OdpowiedzUsuń
  42. zrobisz post na temat wszystkich imprez? półmetków, 18stek.. prosze :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie, zrób taki post ! <3 :)

      Usuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)