czwartek, 24 października 2013

24/10/2013: all in black

        Cześć ! Przepraszam kolejny raz za taką długą przerwę, ale ten tydzień był naprawdę intensywny. Całe dnie w szkole nagrywałam zajawkę kampanii wyborczej mojej koleżanki [ startuje na przewodniczącą szkoły]. Wczoraj po ciężkich trzech, a może czterech godzinach w końcu udało mi się to skończyć. Na samym końcu posta dodam filmik. Chętni będą mogli obejrzeć, a uczniów I LO, którzy czytają mojego bloga może zachęci to do głosowania na Igę :)
        Jeśli chodzi o dzisiejszy post- miało być mega mrocznie, a to wszystko przez płaszcz, który od razu skojarzył mi się właśnie z takim stylem.  Bez wahania się zamówiłam go i liczę, że będzie idealnym rozwiązaniem na wiosenne dni. Póki co mogę korzystać z niego jeszcze teraz. 

Enjoy !








płaszcz-.frontrowshop/ bluzka-cudmoda/ spodenki,bransoletki-H&M/ botki- czasnabuty

(proponuję obejrzeć w jakości HD)

Zdjęcia: Jakub Puszczykowski
Nagranie i montaż: Ja




xoxo, 
L I L L E

59 komentarzy:

  1. świetne wyglądasz, i dobry filmik, trzymam kciuki za twoją koleżankę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne zdjęcia,stylizacja i filmik:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdjęcia <3



    Zapraszam do nas <3

    sandraandnika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia przy głosowaniu *.*
    Śliczne zdjęcia :3

    OdpowiedzUsuń
  5. jak zrobiłaś to rozmyte tło na zdj?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to się nazywa głębia ostrości -.-

      Usuń
  6. te zdj. wyglądają jak byś je robiła kalkulatorem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. spoko to pokaż jakie jakościowo są twoje zdjęcia z kalkulatora :)

      Usuń
  7. Według mnie jednak ta stylizacja jest trochę za ciemna.
    Jednakże mimo wszystko wyglądasz dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny klimat zdjęć ! Jakbym chodziła do Waszego LO to bym sama zagłosowała na Igę :) Świetnie zmontowany filmik :))

    OdpowiedzUsuń
  9. jak popatrzyłam to się skojarzyło mi z jakąś baśnią, tak klimatycznie;p

    OdpowiedzUsuń
  10. jakbym chodziła do twojego lo to bym zagłosowała na Ige :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Pomysł z zakryciem części głowy żywcem ściągnięty z ostatniego posta Ady.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak nie uważam :) Przypuszczam, że Kinia robiła zdjęcia dużo wcześniej, co wcale też nie świadczy o tym, że ja ściągnęłam z niej, gdyż zdjęcia zobaczyłam dopiero dziś. Po prostu czysty przypadek :)

      Usuń
    2. Zdjęcie były robione dokładnie 18/10/2013 :) Jeśli chcesz to chętnie Ci screen'a wstawię.

      Usuń
  12. Zrobiłaś bardzo dobrze, że postanowiłaś kupić ten płaszcz :) I zdjecia mega mroczne, ale z drugiej strony artystyczne i przyjemne!!

    OdpowiedzUsuń
  13. zdjęcia mają w sobie to coś :) podoba mi się !

    OdpowiedzUsuń
  14. tak przerabiasz zdjęcia, że wyglądają, jakby miały baardzo słabą jakość. masz dobry aparat, program do przerabiania zdjęc, ale moim zdaniem, nie umiesz kompletnie przerabiac tych zdjęć. moze masz taki gust, ale wierz mi ze to nie wyglada za dobrze c:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz jest dość ciężko robić zdjęcia,ponieważ szybko robi się ciemno. Te były robione obiektywem,który ma przesłone 3.5 najniższą,a to oznacza że gdy jest już ciemno na zewnątrz to nie zrobi jasnych zdjęć :) a ciemne zdjęcia wymagają większej obróbki

      Usuń
  15. lubie takie outfity w czerni :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  16. świetne zdjecia w lesie nadaja klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  17. czerń jest zawsze ok :D
    bardzo mi się podobają Twoje zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ale mrocznie... tak ponuro. ale ładnie jest :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Dobry klimat zdjec :) A ostatnie zdjęcie jest urocze:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Taki czarny wielki plaszcz na piekna wiosne? beznadziejnie moim zdaniem. jakos nie bardzo Ci w czarnym, poprzednie posty byly rewelacyjne, ale tym jestem zniesmaczona. przepraszam

    OdpowiedzUsuń
  21. w filmiku na końcu jest ''przyjeciele'' :D ale super pomysł i życzę Idze powodzenia:D^^

    OdpowiedzUsuń
  22. wow, wygladasz swietnie! super plaszcz!

    OdpowiedzUsuń
  23. dzięx za komentarz. odwdzięczam się uśmiechem: ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajna stylizacja i super filmik :)
    Obserwuję bloga i liczę na to samo z twojej strony.
    opinions-dreams-and-more.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam czarny :3
    Świetna stylizacją i bardzo klimatyczne zdjęcia :>

    OdpowiedzUsuń
  26. czerń jest dobra, zawsze i wszędzie :))

    OdpowiedzUsuń
  27. chyba nigdy nie widziałam Cię całej na czarno, a na pewno sobie nie przypominam :) zachwycasz tą mrocznością <3

    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. w tym filmiku jak się nazywa ta ostatnia piosenka co leci ?

    OdpowiedzUsuń
  29. Stylizacja rewelacyjna, ciekawie wyglądasz w takiej wersji :)

    OdpowiedzUsuń
  30. świetny blog! fantastyczna stylizacja!!!
    wyglądasz super!!!
    obserwujemy!

    Alicja i Magda

    OdpowiedzUsuń
  31. Zdjęcia mają trochę mroczny klimat aczkolwiek podobają mi się ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. klimat jest, takie inne te zdjęcia - podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Jak było na półmetku? Pokażesz jak byłas ubrana? :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Sceneria za Tobą naprawdę piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Do ktorej bylas na polmetku?

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)