sobota, 19 października 2013

19/10/2013: dots

        Wczoraj przyjechała do mnie Nina. Dzisiaj natomiast ze znajomymi byłyśmy w kinie. Niestety w poniedziałek czeka mnie powrót do szkoły i jak się okazuje milion sprawdzianów, które pojawiły się znikąd [o szkoło !czemu mi to robisz] Czasu na zdjęcia więc nie znajdę, ale to nie problem, bo co chwile zmieniam kolejność, w której mam publikować posty. Tym razem postanowiłam zadebiutować na blogu ze zdjęciami autorstwa mojego kolegi. Ten plener chodził mi po głowie już od dłuższego czasu tak samo jak zestaw. Czemu by tego nie połączyć ? No właśnie.. 

Enjoy!







koszula-cubus/pasek-ptak/spódniczka-sh/botki-zara/torebka-house/łańcuch-H&M

Zdjęcia: Tomasz Dobski



xoxo,
 L I L L E

72 komentarze:

  1. jakoś nieładnie masz włosy ułożone na tym zdjęciu.. ale strój mi się podoba;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadzam się, ale strój jak najbardziej na plus :)

      Usuń
    2. A ja uwazam, że włosy są świetnie ułożone- super komponują się ze strojem! Bardzo mi się podobasz!!!

      Usuń
    3. potwierdzam, włosy wszystko zepsuły :(

      Usuń
  2. zdjęcia były robione na ul. św. Antoniego ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Klimat zdjęć bardzo fajny ! Aczkolwiek włosy, spódnica i pasek zdecydowanie na nie

    OdpowiedzUsuń
  4. Chodziły po głowie i dobrze, że się zrealizowały, świetny zestaw i zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie wiem, czy nie przegięłaś za bardzo z przerabianiem tych zdjęć, wyglądają kiepsko, dużo gorzej od wszystkich poprzednich... chyba, że taka moja przeglądarka, ale są po prostu niskiej jakości, naprawdę, popracuj nad tym, bo stylizacja wpasowała się w klimat idealnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może to kwestia tego, że było już dosyć ciemno i ISO musiało być większe :)

      Usuń
  6. spódniczka jest świetna, zresztą całość bardzo mi się podoba ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. kolczyki i naszyjnik^^^ przyciągają uwagę;))

    OdpowiedzUsuń
  8. ale super wygląda ta spódniczka z tym paskiem :)
    ogólnie świetna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne zdjęcia ♥
    Powodzenia w szkole :D

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Spódniczka najlepsza <33

    Mam do Ciebie małą prośbę. Wystarczy, że wejdziesz w ten link i dodasz komentarz http://ankais.blogspot.com/2013/10/kolaz-najfajniejsze-ciuchy.html. Jest to dla mnie naprawdę ważne. Pozdrawiam i z góry dziękuję ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie wyglądasz i jakie masz długie nogi! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Genialne miejsce i świetna stylizacja. :D
    Powodzenia w szkole.

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczna stylizacja i zdjęcia:3

    OdpowiedzUsuń
  14. Miejsce, jak i stylizacja wyglądają świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  15. Dodasz zdjęcia z półmetka?

    OdpowiedzUsuń
  16. ;o zachwyciłaś mnie tą stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Prześliczny outfit. A ta spódnica jest genialna <3

    OdpowiedzUsuń
  18. wow, ta spódniczka jest świetna ;o

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne zdjęcia! Plener rzeczywiście rewelacyjny :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Zakochałam się w spódniczce <3

    OdpowiedzUsuń
  21. uwielbiam takie połączenia! świetna spódniczka :)

    OdpowiedzUsuń
  22. ostatnio bardzo polubiłam spódniczki :)

    OdpowiedzUsuń
  23. dodałam Cię do linków;)) dzięki za komentarz

    OdpowiedzUsuń
  24. Obserwujemy ?
    Jezeli tak to zacznij : )
    http://typicalifee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. świetna stylizacja! bardzo elegancka uwielbiam takie

    OdpowiedzUsuń
  26. ta spódnica jest prześliczna! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. wow swietna sesja, Twoja spodniczka wyglada rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. fantastyczne zdjęcia, świetna stylizacja!
    obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. oglądasz jakieś polskie seriale? :)

    OdpowiedzUsuń
  30. zrób post o swoich zainterosowaniach, hobby :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Genialnie wyglądasz na tych zdjęciach i oczywiście zdjęcia same w sobie są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ślicznie wyglądasz, a zdjęcia są niesamowite :-)

    OdpowiedzUsuń
  33. Może głupie pytanie,ale to rajstpy czy pończochy? bo mają świetny materiał,tzn tak przynajmniej wyglądają,mi zwykle się tak zaciągają(chyba przez jaość)i okropnie wygląda,ajkiej to firmy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rajstopy z gatty :) Powiedziałam w sklepie, żeby dali najlepsze jakie mają, więc wytrzymały więcej niż na dwa razy noszenia haha :P

      Usuń
    2. Dobrze wiedzieć,bo jest to niestety moja bolą0czka,ale przetestuje i te,moze tylko moje nogi mają jakieś dziwne właściwości,ze tak zaciągają się rajstopy :D

      Usuń
  34. Ślicznie Ci w takim zestawie :) I masz mega nogi ^^

    OdpowiedzUsuń
  35. Pierwsze zdjęcie bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo mi się podoba spódniczka!

    OdpowiedzUsuń
  37. Ale ładnie Ci w spódniczce, świetna stylizacja ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Śliczna spódniczka i buty! Ogólnie, bardzo lubię botki <3.

    OdpowiedzUsuń
  39. przepiękna stylizacja! urocza spódniczka :)

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)