wtorek, 15 października 2013

15/10/2013: p!nk pants

        Dostałam dziś tygodniowe zwolnienie lekarskie. Sama nie wiem, czy mam się martwić swoim stanem zdrowia czy nie, czy to coś poważnego, czy kolejne chwilowe zawirowania. Wiem na pewno, że ten czas będę mogła wykorzystać na nadrobienie blogowych zaległości .Obawiam się jednak, że moja kreatywność coraz bardziej wygasa. Potrzebuję porządnego kopniaka w tyłek i inspiracji. Koniecznie ! Zaczynam kolejną z rzędu  książkę o fotografii,  cały czas uczę się obsługi kolejnych programów graficznych. Staram się rozwijać, ale póki co nie bardzo mam kiedy się sprawdzić [haha]. Cały czas również kombinuję i zmieniam wygląd bloga, coś nadal mi w nim nie pasuje. Macie może jakieś spostrzeżenia i pomysły? Każda rada i sugestia się przyda. Chętnie przyjmę waszą pomoc :)  
        Ostatnio jak wszyscy zauważyli stawiam na prostotę i o dziwo podoba mi się  ona coraz bardziej. Mój ukochany fotograf wyemigrował do Łodzi, ale to nie przeszkadza nam w robieniu zdjęć. Gdy przyjeżdża działamy jak dobrze naoliwiona maszyna. Na pulpicie znajduje się już sześć folderów ze zdjęciami . Tym razem na ich brak nie ma co narzekać, więc już nie przedłużam i zapraszam do oglądania zdjęć :) 

Enjoy !







ramoneska-H&M/bluzka-rynek/spodnie-Mohito/buty-czasnabuty.pl/torebka-allegro.pl

Zdjęcia: Jakub Puszczykowski 



xoxo,
 L I L L E

57 komentarzy:

  1. jednak ci słuzy ten kolorek ślicznie jest

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie buty! *.* Szukam takich od dawna!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląd bloga jest ok, tylko jakoś Ci się zsunęło kilka banerów na dół. :D Widziałam, że kilka razy zmieniałaś nagłówki. Sądzę, że sam napis tu nie pasuje, fajnie było jak dodawałaś coś tego typu https://www.facebook.com/photo.php?fbid=442154675843841&set=a.417327741659868.91624.417317648327544&type=3&src=https%3A%2F%2Ffbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net%2Fhphotos-ak-frc1%2F706079_442154675843841_1220840483_o.jpg&smallsrc=https%3A%2F%2Fscontent-a-ams.xx.fbcdn.net%2Fhphotos-frc1%2F309192_442154675843841_1220840483_n.jpg&size=1024%2C492 :D
    A oprócz tego ostatnio strasznie mało piszesz w notkach, no i pewnie słyszałaś to tysiące razy, ale jak dodajesz posty co 2-3 dni, jest ok. :)
    Mogłabyś też dodawać jakieś swoje inspiracje albo zdjęcia z życia i imprez inne niż masz na instagramie. Wtedy byłoby ciekawiej. :D
    A tak w ogóle świetnie wyglądasz. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podoba Twój kolor włosków ♡ ślicznie wyglądasz w tych spodniach.

    OdpowiedzUsuń
  5. zdrowiej :) śliczna bluzka ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Klimat zdjęć bardzo mi się podoba, sama znacznie częściej stawiam na prostotę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ładna bluzeczka taka delikatna, a kurtka nadaje pazura całości:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudnie! swietne miejsce do robienia zdjęć <3

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny OTTD <33
    obserwuję , i zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie wyglądasz ! :)
    śliczna bluzeczka.

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne zdjęcia! i to miejsce bardzo klimatyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Działacie jak dobrze naoliwiona maszyna :))) Podobasz mi się w takiej prostocie :)) Świetne butyy!!

    OdpowiedzUsuń
  13. mój ulubiony kolor, różowy rządzi ;>>> świetnie wyglądasz i wyszłaś na foteczkach ;)) pozdro ;>>>>

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ciekawy blog i interesujące wpisy :)

    www.modapol.blogspot.com
    Obserwujemy?:)

    OdpowiedzUsuń
  15. ale masz buty super <3

    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna stylizacja, a klimat zdjęć przyciąga oko :)

    OdpowiedzUsuń
  17. naprawdę inspirujące zdjęcia ;)
    http://blackspacee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Prosto, ale bardzo ładnie - tak właśnie lubię najbardziej :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepiękne zdjęcia, bardzo klimatyczne.

    obserwuje i zapraszzam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Super look i swietna miejscowka ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczna stylizacja, boskie buty ♥

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. bardzo fajny look;)) dól szczególnie na +++ ;-)) podoba mi się, pozdrooo klikam follow, obserwuj, wpadnę jeszcze

    OdpowiedzUsuń
  23. ostatnio kliknęłam, ale mi się cos nie wyświetla, jakaś usterka techniczna, albo Tobie się wyświetla, ze jestem, a mnie ze mnie nie ma ;/

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne miejsce do zdjęć, świetny look ! Cały post świetny !

    OdpowiedzUsuń
  25. Ładnie Ci w tym kolorze włosów :-).

    Co do zmian, to... hmm... Może pokombinuj trochę z nagłówkiem?

    OdpowiedzUsuń
  26. rozjaśnianie włosów bardzo Ci je zniszczyło? (może napisz kiedyś jakiś post o farbowaniu włosów :P)

    OdpowiedzUsuń
  27. fajny blog, fajna stylizacja

    obserwuje i licze na samo
    zapraszam http://sotheemily.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. ślicznie wyglądasz,ajć i te włoski :3 :D

    OdpowiedzUsuń
  29. fajnie ze masz takiego fotografa :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Super połączyłaś kolorki :) Piosenka <3

    OdpowiedzUsuń
  31. zrób jakiś post dotyczący pielęgnacji twarzy, jakich kosmetyków używasz itp :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ada wróci jeszcze do bloga ?

    OdpowiedzUsuń
  33. co studiuje Twój chłopak? :d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. filologię angielską z wiedzą o kulturze

      Usuń
  34. Spodnie mają świetny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo fajna stylizacja :)
    opinions-dreams-and-more.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Wiesz co nie chcialabym Cie urazic, ale wydaje mi sie ze taki stroj ''ladny'' (biala bluzka itp) nie pasuje do takiego miejsca.

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)