piątek, 11 października 2013

11/10/2013: Red shoes

Uff ! W końcu chwila wolnego i odpoczynek. Ten tydzień był bardzo męczący, ale na szczęście dziś wieczorem udało mi się urwać z dziewczynami na wieczór. Jutro natomiast jadę z moim chłopakiem i mamą wybierać sukienkę na półmetek, który swoją drogą jest już za dwa tygodnie. Macie może dla mnie jakieś propozycje ? Weekend więc zapowiada się równie intensywnie co cały tydzień, ale staram się nie narzekać  :)









sweterek-moda włoska/spodenki-H&M/torba-allegro.pl/creepersy -czasnabuty.pl

Zdjęcia: Jakub Puszczykowski 

P.S Przypominam o konkursie -> post niżej :)

xoxo, 
L I L L E

79 komentarzy:

  1. cała na czarno, nic szczególnego i jeszcze ta blada twarz . Wyglądasz jak śmierć

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no tak, lepsza solarka ubrana na różowo? przemyśl zanim coś napiszesz, Kinga wygląda świetnie! :)

      Usuń
    2. Nie solarka tylko fajna kolorowa dziewczyna. To, że jest jesień nie znaczy , że trzeba się ubierać na czarno. Przy takim typie urody wygląda to delikatnie mówiąc niekorzystnie.

      Usuń
    3. pewnie, że nie znaczy i sama o tym pisałam kilka postów wcześniej, ale ja w sumie rzadko ubieram się cała na czarno więc to taki wyjątek od reguły :)

      Usuń
  2. :)) O półmetek! Ja swój wspominam świetnie :DD

    OdpowiedzUsuń
  3. Mmm śliczne creepersy. Sama sobie niedawno zamówiłam te buty :)
    www.milionioliwka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie Ci w tych włosach ! o niebo lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. genialnie w tych włoskach wyglądasz. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjęcia.
    Udanego weekendu. :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystko mi się bardzo bardzo podoba :) Nic dodać nic ująć , po prostu pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. wyglądasz świetnie :) widać, że twoje outfity są coraz lepsze !

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam takie połączenia <3 Czerń z jakimś mocnym akcentem na butach i dodatkach! Cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajnie wyglądasz :) Świetne buty. Bardzo się zmieniłaś z wyglądu :>
    Jestem dawną czytelniczką twojego bloga która pół toku temu opuściła blogosferę żeby wrócić z nowym blogiem :) Zarpaszam do mnie ;p
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale mi się podobają Twoje buty, ajajaj! :) Pozdrawiam i zapraszam na nowy wpis ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. buty masz najlepsze:D
    obserwuje
    rozaliafashion.blogspot.com - jeśli możesz kliknij w baner z napisem SHEINSIDE po prawej stronie na dole

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie wyglądasz! Bardzo pasują ci te buty :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cześć :) Jak zawsze bacznie Cię obserwuję.
    Kolejny świetny post i stylizacja. !

    Zapraszam również do mnie na nowości. Nie pożałujesz -> http://passionetdelamode.blogspot.fr/2013/10/lautomne-est-venir.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Według mnie, o wiele lepiej Ci w tym kolorze włosów:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. gdzie robicie sobie ten półmetek?:) idziesz z Kubą?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że idę z Kubą :) W hotelu Molo nad Zalewem Sulejowskim

      Usuń
  17. nie krępujesz się, jak robisz sobie zdjęcia w środku miasta i jest multum ludzi przechodzących? Pytam z ciekawości :d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kubie to nie przeszkadza, a ja się często krępuję i czekam aż większość przejdzie i wtedy dopiero staję do zdjęcia :P

      Usuń
  18. Totez beznadzieja ! Jeden z najgorszych postow . Lepiej bys mogla zrobic cos o kosmetykach jakich uzywasz albo o stylizacji i dbaniu o wlosach produktach jakich uzywasz i wgl . Przepraszam ze cie moze urazilam ale jestes szczera az do bolu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kiedyś dodawałam post o tym jak robię włosy, od tego czasu nic się nie zmieniło, ale postaram się dodać jeszcze raz za jakiś czas :)

      Usuń
  19. Pięknie ;*

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. co robisz że masz taką idealną cere? :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w zasadzie to nic, wcześniej używałam jakiś 3 leków przepisanych przez lekarza na receptę :)

      Usuń
    2. i pomogły? miałaś kiedyś w ogóle problemy z cerą? z tego co patrze po zdjęciach zawsze była idealna :)

      Usuń
    3. pomogły nawet jeśli nie stosowałam ich regularnie [jestem zapominalska] kiedyś miałam bardzo problemy z cerą zwłaszcza na czole, ale pzykrywałam to grzywką haha:)

      Usuń
    4. dziękuję bardzo za odpowiedź :)

      Usuń
  21. Bardzo ładnie wygląda cała stylizacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczne zdjęcia *.* Boskie buty :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. rewelacyjnie wyglądasz, świetne buty ! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Przyjemny i intensywny weekend bedziesz miała :)
    Świetne buty!!!

    OdpowiedzUsuń
  25. daj link do teledysku w którym występowałaś ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie pamiętam nazwy piosenki, nawet mnie tam nie widać :D

      Usuń
  26. buty to nie moja bajka ale uwielbiam Twoje zdjecia :*

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetna stylizacja i piękne zdjęcia :)
    http://barelynothinghere.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo ładnie wyglądasz w tym kolorze włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Śliczne zdjęcia :D
    I piękny outfit :>

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetnie wyglądasz! Ach, creepersy, moja miłość :)

    OdpowiedzUsuń
  31. I like it !
    Obserwuję i liczę na rewanż ;)
    http://exceptionalchicbydaro.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Hm, nie gustuję w takich butach, ale ty świetnie je zestawiłaś. :D No i piękny nagłówek na blogu... ;D

    OdpowiedzUsuń
  33. jedna z Twoich lepszych stylizacji <3 wyglądasz niesamowicie <3
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo ładnie wyglądasz w tych włosach :)
    Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  35. super wyglądasz!:) cudne buciszki!

    OdpowiedzUsuń
  36. fajny outfit. najbardziej mnie urzekły creepersy!

    OdpowiedzUsuń
  37. nie kojarzę, abym już tutaj u Ciebie była. kilkam >> obserwuj witrynę ;-)) więc zaglądać będę. Masz intrygujące rysy twarzy!

    OdpowiedzUsuń
  38. czemu nie odpowiadasz na komenatrze /

    OdpowiedzUsuń
  39. Ładne połączenie czerni z czerwienią. Podoba mi się szaliczek i bluzka :-).

    OdpowiedzUsuń
  40. buty to perfekcyjny dodatek w tej stylizacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. mój ulubiony kolor - czarny! Bardzo mi się podoba <3

    OdpowiedzUsuń
  42. gdzie kupilas i ile zaplacilas za dresy ktore mialas dzis w szkole?

    OdpowiedzUsuń
  43. creppersy <3 Jak widac nie tylko mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  44. nie przepadam za creepersami ale w tym stroju wyglądają świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Uwielbiam creepersy, a te są przecudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  46. takie w moim stylu :) super :D
    Zapraszam na Flyingsnap.com
    Obserwujemy;)?

    OdpowiedzUsuń
  47. Pisalam kiedys do Ciebie, ze nieladnie Ci w tych wlosach blond(moze kojarzysz) i z usmiechem spojrzalam na te zdjecia. nie wiem czy moj komentarz mial na to wplyw czy nie, ale swietnie wygladasz w takim kolorze, nie zmieniaj!;)
    Poza tym bardzo mi sie podoba ta stylizacja, szczegolnie te czerwone dodatki! Pieknie!

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)