środa, 2 października 2013

02/10/2013: White jumper

        Ostatnio mam same złe dni. Mogą być tylko dwa powody-jesienna chandra bądź rozleniwienie.  Mam wrażenie, że szkoła zabiła we mnie resztki energii, kreatywności i chęci do działania. Oby to szybko minęło, bo przez leżenie w łóżku i patrzenie się w sufit niekoniecznie ruszę naprzód  ze swoim życiem. Przede wszystkim trzeba dostosować się do tego, że mojego chłopaka nie będzie w pobliżu kiedy będę go potrzebować i do tego, że nie pójdę na próby, gdy trzeba się w szkole uczyć.  Na szczęście pisanie tutaj sprawia mi radość i satysfakcję,dlatego przygotowałam dla was kolejny minimalistyczny zestaw. Całość biało-czarna: sweterek, czarne botki i rurki.  Mega wygodny i praktyczny zestaw :) 

Enjoy !







koszula-cubus,sweterek-nn/spodnie-kappahl/torebka-allegro.pl/botki-czasnabuty.pl

Zdjęcia: Bartłomiej Dębiec



xoxo, 
L I L L E

70 komentarzy:

  1. Ślicznie :3

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny sweter,w ogóle cała jestes świetna!

    OdpowiedzUsuń
  3. śiwetnie Ci w nowym kolorze! wyglądasz doroślej ipiękniej :>

    OdpowiedzUsuń
  4. O jej, slicznie Ci w tych włoskach. Zestaw niby prosty, lecz jak zawsze bardzo fajnie wszystko ze sobą komponuję się ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny zestaw ! Masz coraz lepszy styl :))

    OdpowiedzUsuń
  6. od razu widać, że to nie zdjęcia zrobione przez Kubę, wręcz widać coś charakterystycznego dla zdjęć Bartka, aż przypomniały mi się dawne czasy na tym blogu :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Pieknie wygladasz w takim kolorze wlosow :) Ale co sie dziwic. Ladnemu we wszystkim ladnie !

    OdpowiedzUsuń
  8. SUPER
    klasyczne zestawienie ale mega ze smakiem!! bardzo mi sie podoba
    CUDOWNIE.♥
    pozdrawiam,
    OLA

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznie wyglądasz :)

    wszystkozafreeee.blogspot.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Fenomenalny jest ten sweter <3 Pozdrawiam, zapraszam na nowy wpis ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo lubię połączenie swetrów i koszul :)

    OdpowiedzUsuń
  12. mam to samo, szkoła odbiera mi chęci do życia również...
    a co do stylizacji, świetnie! a te buty to już w ogóle meeega <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Chandra nie jest dobra, ahh to przesilenie...
    Świetne buty!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetnie wyglądasz, bardzo kobieca i delikatna a zarazem wygodna stylizacja! Zapraszam serdecznie na nowy post z rzeczą przyprawiającą mnie o dreszcze radości! Byłoby mi bardzo miło, gdybyś zajrzała, pozdrawiam ♥ Natalia

    OdpowiedzUsuń
  15. świetnie wyglądasz!:)
    na pewno dacie rade z chłopakiem

    OdpowiedzUsuń
  16. ostatnio mam to samo niestety ;/ mogłabym nic nie robić tylko cały dzień leżeć bezczynnie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne zdjęcia :)
    Buty są świetene ;D śliczny sweter :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jesień bardzo podobnie na mnie wpływa. ;3
    Piękne zdjęcia i cudna stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  19. Dzięki za rady<3 W sensie jak mam bardziej popracować nad zdjęciami?:)

    OdpowiedzUsuń
  20. świetny zestaw ! sweterek bardzo mi się podoba <3

    pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  21. wow *.* jestes SLICZNA ! i masz dobra stylowke !
    wpadnij :D
    http://typicalifee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Jesień jak widzę dopada coraz więcej dobrych nastrojów i je zabija. :) Ale niedługo może nadejdzie biała, bajkowa zima? Na mnie pogoda nie ma wpływu. :) Bardzo ładna stylizacja.
    __________________
    Nie twierdzę, że spodnie wyglądają źle. Dla mnie jednak są zbyt monotonne. Jak chyba dwa lata temu już mi się spodobały jako tako np. miętowe rurki, to znów pół miasta w nich chodziło. :)

    OdpowiedzUsuń
  23. śliczny zestaw ;D
    ładnie ci w brązie :*

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne zdjecia i stylizacja! Zdjecia mają to coś w sobie:)

    http://freshisyummy.blogspot.com/2013/10/work-bitch.html

    OdpowiedzUsuń
  25. bardzo lubię takie swetry!! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetna stulówka <3

    Zapraszam www.karolina-life-and-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Tak jak lubię najbardziej - prosto i z klasą :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Zestaw super, ale wydajesz się smutna, pozdrawiam:**

    OdpowiedzUsuń
  29. wow great look! & the jumper is perfect!
    Maybe we follow each other !?
    If yes, let me know when you´re follow me & ill follow back :)

    Happy Sunday !

    www.YulieKendra.com

    OdpowiedzUsuń
  30. bardzo fajny sweterek i lubie Twoje zdjecia!

    co powiesz na wzajemna obserwacje? :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetne zdjęcia! Bardzo fajna, prosta stylizacja, a sweter jest rewelacyjny :)

    OdpowiedzUsuń
  32. świetne rurki, idealnie dopasowane :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Przepiękne włoski i genialny zestaw. uwielbiam Cię <3

    A G A T H I E

    OdpowiedzUsuń
  34. Bylaś na odpuscie Sw . Michala w Poswietnym ? :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Buty mi się podobają ;> Ogólnie zestaw ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  36. From where do you have the bag? I like the sweater and the location! xx

    OdpowiedzUsuń
  37. Prosty zestawik, takie inspiruja najbardziej!

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie w wolnej chwili :)

    buziaczekgirloo.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  38. buty sa swietne; ) http://nadlivka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. ślicznie *.*
    co robisz że masz taką śliczną cere?

    OdpowiedzUsuń
  40. dziękuję za komentarz ;) świetny, prosty zestaw

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)