niedziela, 20 października 2013

00/10/2013: Konkurs Zalando - Paryż !

Kilka dni temu zobaczyłam u jednej z blogerek link do konkursu z Zalando. Co tu dużo pisać -od razu mnie zaciekawił ! Miałam za zadanie wybrać konkursową stolicę mody.  Bez wahania wybrałam Paryż.  Dlaczego? Otóż wszystko wyjaśniam po kolei. Obecnie uczęszczam do liceum i w klasie jestem z przesympatyczną dziewczyną, która obecnie podbija wybiegi polskich jak i zagranicznych projektantów. Pewnie nikogo nie zdziwi, że co chwilę wyjeżdża. Zazwyczaj jest tak, że przed lub po jej wyjeździe opowiada nam o danym mieście, o kulturze danego kraju i przede wszystkim o stylu bycia i ubierania się ludzi. Moja koleżanka zdecydowanie wyróżnia się z tłumu swoim stylem ubierania i pamiętam, że na kilka dni przed jej wyjazdem właśnie do Paryża napisały do niej modelki, które były już tam wcześniej. Dziewczyny ostrzegły ją, że na paryskie ulice nie powinna wychodzić  w swoich codziennych ubraniach, a tym bardziej nie pojawiać się w nich na castingach. Powiedziały, że panuje tam szyk i prostota. Ola łapała się za głowę , ponieważ kompletnie nie wiedziała co spakować do walizki. Mówiła, że specjalnie na wyjazd musiała kupić zwykłe czarne spodnie, a po Paryżu maszerowała głównie właśnie w nich, w ramonesce i białej koszulce. Po powrocie Oli pobuszowałam po internecie i rzeczywiście ! Oglądając zdjęcia "z ulicy" zauważyłam, że ludzie tam stawiają jednocześnie na szyk i wygodę, ale nie lubią wyglądać banalnie taki stworzyłam więc zestaw. Wygodny , stylowy, ale na pewno nie nudny !



Odwiedzających bloga zachęcam do komentowania poprzedniego posta.

xoxo,
L I L L E