sobota, 28 września 2013

28/09/2013: Brown hair

        Od dawna myślałam nad zmianą  koloru włosów. Po konsultacjach z przyjaciółmi w końcu postanowiłam coś zmienić. Z blondynki stałam się szatynką. Zmiana tak mi się spodobała, że myślę jeszcze nad obcięciem grzywki. A co wy o tym sądzicie, jak wam się podoba? Jeśli chodzi o zdjęcia i mój wygląd na nich to zostały zrobione jeszcze w trakcie choroby co widać. Jakoś nie mogę się wyleczyć do końca i na zmianę non stop kicham i kaszlę. Następnym razem będzie lepiej, obiecuję! Na koniec pragnę dodać, że mój przyjaciel Bartek [jeden z moich fotografów :)] obchodzi dziś urodziny i życzę mu z całego serduszka wszystkiego najlepszego !






szalik-house/bluzka,spodnie-SH/bluza-vjstyle.com/trampki-pantofelek24.pl

Zdjęcia: Jakub Puszczykowski


xoxo,
 L I L L E

71 komentarzy:

  1. genialne spodnie !
    mons-monss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. nie ścinaj grzywki błagam :<

    OdpowiedzUsuń
  3. grzywka!właśnie tego mi na zdjęciach brakuje :)co do kolorku włosów to jestem na tak co nie zmienia faktu, że w blondzie też ci do twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie wyglądasz :) Świetna ta kurteczka :) Zapraszam do mnie : http://because-i-like-dots.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. ale ci ładnie ;D Też chciałbym zmienić kolor włosów bo potrzebuje jakiejś zmiany ale mi ich szkoda ;c

    OdpowiedzUsuń
  6. tak! rob grzywke! z tym kolorem to bedzie pasowac max/ zoncia

    OdpowiedzUsuń
  7. NIEE! Błagam Cię, nie rób grzywki, nie będzie ci pasować. :( Tak samo ten kolor - zmiana jak najbardziej na plus, ale o wiele lepiej było Ci w poprzednim wydaniu. Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastyczny kolor. ;o
    Co do grzywki przekonana nie jestem.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zdjęcia! Ładnie Ci w tym kolorze :)

    Obserwuję <3

    three-frieends.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. cudownie wyglądasz w tym kolorze:)

    OdpowiedzUsuń
  11. ślicznie wyglądasz;)
    idziesz w tym roku jeszcze na jakąs 18-stke?

    OdpowiedzUsuń
  12. mi sie bardziej w blondzie podobalas :)

    W wolnej chwili zapraszam do mnie ;D
    wiolka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. zupełnie inaczej :o ale równie ładnie:*

    OdpowiedzUsuń
  14. prześwietnei wyglądasz w nowym kolorze oraz zajebista stylizacja

    OdpowiedzUsuń
  15. Pozytywna zmiana, świetnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ładnie Ci w tym kolorze włosów!Życzę dużo zdrówka Tobie oraz wszystkiego najlepszego Bartkowi;D

    OdpowiedzUsuń
  17. przyzwyczaiłam się już do Twojego blondu :D czas to zmienić w takim razie :D

    OdpowiedzUsuń
  18. świetnie ci w tym nowym kolorze <3

    OdpowiedzUsuń
  19. kolor ci bardzo pasuje aczkolwiek wolę blond.

    naaikoo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Muszę się przyzwyczaić, bo w blondzie wyglądałaś jak aniołek. Współczuję Ci tylko bawienia się z odrostami... A co do grzywki - próbuj! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. cudownie wyglądasz w tym kolorze ♥

    OdpowiedzUsuń
  22. fajna prosta stylizacja:D
    rozaliafashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. ślicznie ci w tym kolorku,ja wolałam cię jako blondynkę,jakoś teraz nie moge się do cb przyzwyczaić.
    Ja bym nie ścinała grzywki chyba ze na bok.

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetnie wyglądasz! Bardzo podoba mi się blog i obserwuję:)
    Zapraszam do siebie w wolnej chwili:
    www.day-mn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. świetny blog :) obserwujemy? zapraszam do mnie: http://klaudia-duska.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  26. A ja przyznam, że mnie się blond bardziej podobały. Sprawiały, że wyglądałaś bardziej słodko i młodziej. Sama w ogóle sceptycznie podchodzę do farbowania. :) Ale to tylko subiketywna opinia. Co do grzywki - nie mam zdania.

    OdpowiedzUsuń
  27. Ładnie! Zresztą ładnemu we wszystkim ładnie :) Ale i tak wielbię Cię w blondzie! :*

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo ładnie Ci w tym kolorze :) A zdjęcia jak zwykle prześliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  29. bardzo ładnie Ci w brązie ;)
    a bluzę masz świetną ! :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ładnie wyglądasz w tym kolorze :) Boskie spodnie u kurteczka :DD

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetna bluza :)
    opinions-dreams-and-more.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. pasuje ci ten kolorek włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Mi bardziej podobałaś się w blondzie ;) Stylizacja super, spodnie <333

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękne zdjęcia! Ślicznie Ci w tym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  35. piękne zdjęcia, wyśmienita sceneria, lubię takie klimaty;) mam do Ciebie ogromną prosbę! kliknęłabyś w słowo SHEINSIDE w moim poście? będe bardzo wdzięczna! pozdrawiam,Roksana

    OdpowiedzUsuń
  36. Ładnie Ci w tym kolorze. Zauważyłam, że jakiegokolwiek koloru włosów by się nie miało, zawsze jest jakaś tam ciągota do posiadania innego. ; )

    OdpowiedzUsuń
  37. świetna kurtka! ładna zmiana, czasami jest potrzebna jakaś :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Love your outfit!

    Girl , I need you ! I know people are so boring when they ask to vote for something but this time it is so worth it : my best friend and I are actually nomined to be the "best blog lifestyle of the year" so all you have to do it click on this link and then on the button " vote".

    http://www.golden-blog-awards.fr/blogs/pretty-tiny-things.html

    You can't imagine how much it will mean to us if we'll win this award !

    Feel free to follow us if you like our blog!

    Have a great day dear ,

    Emily from Pretty Tiny Things

    OdpowiedzUsuń
  39. Great post! I love your style and you are beautiful ♥
    X Anna

    www.fashionanna.com

    OdpowiedzUsuń
  40. w jakim sh to kupilas?

    OdpowiedzUsuń
  41. zmiana ok - ale jednk uwielbiałam cię w blondzie <3
    podoba mi się zestaw. zwykły jednak ma coś w sobie.

    OdpowiedzUsuń
  42. Ładnemu we wszystkim ładnie! ♥

    OdpowiedzUsuń
  43. Pięknie ci w tym kolorku, idealnie ci pasuje! ♥

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Bluza bardzo mi się podoba, sama chciałabym taką czarno białą :))

    OdpowiedzUsuń
  45. Świetna bluza! A w takim kolorze włosów też jest Ci ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  46. bedzie dzis post? :)

    OdpowiedzUsuń
  47. skad masz ten sweter co bylas w nim w szkole dzisiaj? ;)

    OdpowiedzUsuń
  48. wow jaka odważna zmiana ;) super

    OdpowiedzUsuń
  49. Genialna stylizacja, bardzo mi się podoba! :)

    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  50. Świetnie Ci w nowym kolorze włosów, dobrze że odważyłaś się na zmianę, ale prawda jest taka że ładnemu we wszystkim ładnie! :))

    OdpowiedzUsuń
  51. ładny ten brąz, aczkolwiek blond też był ładny ;)

    OdpowiedzUsuń
  52. nie ma co się obwiniać za brak znajomości twórczości JLW tylko... Zacząć czytać! :) Co do konkursu organizowanego przez wodę mineralną, w którym brałaś udział - jak nie teraz to kolejnym razem. Nie ma tego złego - pamiętaj :) Dokładnie, cele są po to by je sobie stawiać. Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  53. wow. fajna odmiana :)

    pozdr. AL

    OdpowiedzUsuń
  54. Piekny / Jesienny zestawik!
    Bardzo mi sie podoba, jeden z najlepszych <3
    Bardzo ladnie przerobione zdjecia.

    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  55. Kurteczka i szaliczek naprawdę fajne.

    Z opóźnieniem , no ale jednak.. najlepsze życzenia dla Twojego kolegi :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Tuu super stylizacja, bardzo mi sie podoba;)

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)