wtorek, 24 września 2013

24/09/2013: Rainy days

     Choroba ostatnio dopada wszystkich, dopadła i mnie.  Tyle weekendowych planów legło w gruzach na rzecz leżenia w łóżku z chusteczkami do nosa i górą leków. W poniedziałek nie uraczyłam szkoły wizytą dokładnie z tego samego powodu. Od jutra jednak muszę zmotywować swój wykończony organizm i rozleniwione ciało, ponieważ szykuje się pracowity tydzień. Próby w szkole, fryzjer i wielka [bądź nie] metamorfoza i kilka innych rzeczy. Trzymajcie za mnie kciuki !

Enjoy !

bluza-pepko/spodnie-moda włoska/buty-step/szalik-nn/torba-House

Zdjęcia: Jakub Puszczykowski



P.S Kochani ! Biorę udział w konkursie i bardzo zależy mi na głosach. Dla was to kilka sekund, a mi daje szansę na wygraną. Wystarczy nacisnąć głosuj  TU :)  Z góry dziękuję !!!

xoxo,
 L I L L E

42 komentarze:

  1. Zdrowia!świetna stylizacja!^^

    OdpowiedzUsuń
  2. uwirlbism takie zestawy luzne, wygodnd i kobiece :)
    bezxpomyslu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzymam kciuki! <3
    Świetna stylizacja :)

    Zapraszam do nas :*

    martaandnika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądasz przeuroczo, a zdjęcia również pięknie wyglądają! Życzę powrotu do zdrowia, czekam na efekty metamorfozy i oczywiście oddałam głos :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Ile kosztowały botki? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. cudownie wyglądasz :)
    zdrowia życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak zawsze świetnie wyglądasz i pięknie Ci w kucyku. Jestem ciekawa metamorfozy :) Życzę Nam zdrowia, bo ja również choruję.

    A G A T H I E

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam wczesną jesień za możliwość noszenia tych ciepłych, grubych swetrów :) pewnie prędko mi się to znudzi, ale na początku zawsze z ochotą wciskam się w takie luźniejsze mięciutkie sweterki :) koronka wygląda przebosko!

    OdpowiedzUsuń
  9. super wyglądasz;-)
    +zagłosowane

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny sweterek i krój spodni :) Pozdrawiam i Zapraszam do mnie :) http://because-i-like-dots.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. ja takze myslalam ze mnie choroba nie dopadnie, a od jutra robie sobie wolne od szkoly :<
    sliczne zdjecia!

    OdpowiedzUsuń
  12. mmm kocham pudrowy róż :) Wyglądasz super :)

    OdpowiedzUsuń
  13. genialna jesteś, ale ile ja mogę to pisać :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Bluza jest śliczna, szczególnie kolorek. ; )

    OdpowiedzUsuń
  15. wyglądasz wspaniale, kuruj się <3 !
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo ładnie! ten okres chorób trzeba jakoś przetrwać, mnie też dopadło :C

    OdpowiedzUsuń
  17. idealny zestaw na jesien, sama musze sie teraz w cos fajnego zaopatrzyc a kniecznie gruby szal :)

    OdpowiedzUsuń
  18. jak pięknie! uwielbiam tego typu zestawy :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jaka słodziutka <3
    Śliczny sweterek

    OdpowiedzUsuń
  20. no bardzo zadowolona z niego ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczne zdjęcia <3

    http://closertotheedgeblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja w tym roku jakoś unikam wszelkich chorób, chodź jest to dziwne bo zawsze o tej porze leżałam z grypą , a w tym czuję się jak nowo narodzona.
    Piękny zestaw na jesień :)
    Obs.+ zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ta kokardka na spodniach jest słodka :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ta kokardka na spodniach jest słodka :)

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)