piątek, 20 września 2013

20/09/2013: Manufaktura

Początkowym planem były zdjęcia na terenie placu manufaktury w Łodzi. Niestety już przy pierwszym zdjęciu zaczęło padać, a przy trzecim dopadła nas ulewa. Postanowiliśmy jednak nie rezygnować ze zdjęć tego dnia i zrobić jest w środku galerii, niestety światło nie było najlepsze i zdjęcia są jakie są, ale najważniejsze jest to, że mogę dodać tu post i pokazać wam buty, które marzyły mi się od co najmniej dwóch lat. Niestety wydaje mi się, że w najbliższym tygodniu postów będzie mniej, ponieważ dopadła mnie choroba [mogłam się tego spodziewać] No nic ! Mam tylko nadzieję, że rozumiecie...

Enjoy !








ramoneska-H&M/bluzka-Pull&Bear/zegarek-allegro.pl/buty-nike/plecak-persunmall.com

Zdjęcia: Jakub Puszczykowski

xoxo, 
L I L L E

71 komentarzy:

  1. Fajna sesja, szkoda że pogoda nie dopisała ;/

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie to wyszło. ;d
    Ciekawa stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe zdjęcia, a zegarek świetny :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne buty i naprawdę ładny outfit ;)

    www.danngersia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. koszulka i plecak są mega fajne :) super zestawik !

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny zestaw i zdjęcia^^

    OdpowiedzUsuń
  7. takie same ma dziewczyna i chłopak Twojej szkoły.

    OdpowiedzUsuń
  8. takie same ma dziewczyna i chłopak Twojej szkoły.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A w czym problem ze maja ?

      Usuń
    2. myślę, że nic się nie stało, że i ja je mam ;)

      Usuń
  9. Zdjęcia są ekstra! pierwsze i trzecie od końca podobają mi się najbardziej :D Super masz plecak :D
    Kuruj się! I zdrówka życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. wspaniałe zdjęcia, uwielbiam te nike :3

    OdpowiedzUsuń
  11. Buty cudowne:) super wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetna meijscówa! stylizacja super!:D

    OdpowiedzUsuń
  13. zdjęcia bardzo fajne! no i genialne buty masz <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Miejscówka naprawdę super :) Nigdy nie byłam w Łodzi .. raz przejazdem :< Ohh, wiem co to za utrapienie ze złym światłem :) a jeśli chodzi o plecak to 'matekmateo' chyba miał taki sam :d Zapraszam na nowy post z kolejną dawką zdjęć ;-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. buty *.* a klimat zdjęć naprawdę super! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Hejo.. gdzie dostałaś te buty?

    OdpowiedzUsuń
  17. ślicznie zdjęcia,jej cudna koszulka <3

    OdpowiedzUsuń
  18. G.E.N.I.A.L.N.E BUTYY!
    nie pomijając ciebie :*

    OdpowiedzUsuń
  19. buty świetne i plecak ! zdrowiej

    OdpowiedzUsuń
  20. buty masz cudowne :)

    Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do mnie :D
    wiolka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudne miejsce wybrałaś na zdjęcia :*

    OdpowiedzUsuń
  22. Buty wydają sie bardzo fajne, tylko szkoda, że nie ma zdjęcia jak w nich stoisz. Miejsce bardzo fajne na fotografie. :)

    OdpowiedzUsuń
  23. ładnie! świetny plecak. zdrowiej szybko, pod koniec września pogoda ma się poprawić :)

    OdpowiedzUsuń
  24. ciekawa sceneria :) Mnie osobiście bardzo podoba się zegarek :) Zdrowiej szybciej kochana ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. gdzie kupiłaś buty ? :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Chorowita dziewczyna z Ciebie :( Buty są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetnie wyglądasz ,super zestawienie :) taki styl jest jak najbardziej na plus!:) pozdrawiamy ,Patrycja&Daria
    ;*

    OdpowiedzUsuń
  28. świetnie wyglądałaś, całość extra ;-)
    No i masz moje marzenie na swoich stopach, hyhy ;-)

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękne buty ! :)

    http://wszystkozafreeee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetna stylizacja, i klimatyczne zdjęcia :) obserwuję i liczę na rewanż :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Dziękuję za odwiedziny na moim blogu i zapraszam ponownie :)
    opinions-dreams-and-more.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. genialne air force 1 ! :) uwielbiam je:)
    świetna stylóweczka !

    OdpowiedzUsuń
  33. genialna sesja z pomysłem!!! bardzo podobają mi się wszystkie elementy z tej stylizacji!!! o tak
    wspaniale:* ♥
    pozdrawiam,
    OLA

    OdpowiedzUsuń
  34. dziękuję za docenienie mojej pracy, a w szczególności portretu nr 4 :) Dla mnie fotografowanie ludzi to przyjemność, każdy jest tak niesamowicie inny!

    OdpowiedzUsuń
  35. Ten plecak jest sssssstttttttrrrrrrrrrrraaaaaaaaasznie fajnym dodatkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Great post! I really like your blog, it has a cute layout :) X Anna

    www.fashionanna.com

    OdpowiedzUsuń
  37. wyglądasz rewelacyjnie Kochana ;*

    OdpowiedzUsuń
  38. Buty, plecak, koszulka i kurtka - wszystko mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  39. koszulka jest po prostu oh i ahhhhhhh ! :)

    OdpowiedzUsuń
  40. masz krzywy nos? (1 zdj)

    OdpowiedzUsuń
  41. Patrzac na twoje zdjecia, inspirujesz mnie do dzialania!
    Jestes ambitna dziewczyna z marzeniami <3
    Pozadroscic ci pomyslow i tych magicznych miejsc ktore odwiedzasz :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Ile dałaś za te buciki ? Tez mi się podobają i tak się zastanawiam nad kupnem ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. Kinga ile zapłaciłaś za przesyłkę za ten plecak? czy jest on slodny, warto go kupić? Baaardzo prosze o odpowiedź chociażby z powodu,że nigdy Cię o nic nie pytałam a jestem stałą czytelniczką Twojego bloga i Twoją 'fanką' że się tak wyrażę :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. według mnie jest solidny , nie narzekam :) jest mięciutki bardzo, za przesyłkę nic nie płaciłam na stronie z tego co kojarzę jest opcja darmowej wysyłki ale trwa ona ok. miesiąca

      Usuń
    2. straaasznie Ci dziękuję :)

      Usuń
  44. Nie chce Cie urazic ale masz buty jak wiekszosc bloggerek, nie wykazalas sie oryginalnoscia- bezpieczne rozwiazanie wybralas. szkoda...

    OdpowiedzUsuń
  45. Amazing post , lovely clothes
    www.yassinserrar.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)