wtorek, 17 września 2013

17/09/2013: Autumn with sheinside.com


        Coraz bardziej utwierdzam się w przekonaniu, że "less is more" oraz, że warto stawiać  [w modzie] na elegancję,minimalizm i prostotę, która wygląda może nie tak efektownie, ale na pewno jest szykowniejsza. Kolory jesieni? Ja swoich ulubionych nie mam, lecz jeśli wybieram rzeczy eleganckie to zdecydowanie stawiam na te stonowane. Postanowiłam więc zrobić przegląd jednego z moich ulubionych sklepów internetowych i pokazać wam kilka fajnych rzeczy. Pamiętajcie, że jesień nie musi oznaczać chodzenia w dresie i bluzach ocieplanych polarem. W tą porę roku również możemy wyglądać dobrze ! Na jaki styl i kolory w ten sezon stawiam ja? Boho, elegancję i prostotę, beże, jeans no i oczywiście nie obędzie się bez wiecznie modnej czerni.

Enjoy !

 spódniczki - 1    2    3
 spodenki - 1    2    3    4


kurtki sportowe - 1    2    3


ramoneski - 1    2    3    4
koszule - 1    2    3
sweterki - 1    2    3    4

xoxo,
L I L L E

37 komentarzy:

  1. Śliczne ubrania <3
    Ja właśnie czekam na ten zielony sweterek :-)

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiesz może gdzie mogę kupić którąś z tych kórtek sportowych ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pod zdjęciami są linki, wszystko ze sklepu, o którym mowa w poście

      Usuń
  3. Ten sklep ma świetną ofertę, a w dodatku tak samo jak Ty - uwielbiam prostotę i minimalizm :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne są te spodnie ,,aladynki", a swetry tym bardziej, właśnie szukam takich w sklepach. : )

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne !!

    http://wszystkozafreeee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne rzeczy ! :D
    Idealne na obecną pogodę.

    OdpowiedzUsuń
  7. no ja mam inne podejście do ciuchów ; ) lubię dużo, niedrogo i odważnie bo i tak dość szybko niektóre rzeczy mi się nudzą : )

    OdpowiedzUsuń
  8. Kurtki i ramoneski najlepsze ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny blog:) obserwujemy?:) ja już dodałam:) pozdr:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak nawiązałaś współpracę z tą firmą? Sami pisali czy to ty do nich napisałaś pierwsza ?

    OdpowiedzUsuń
  11. Macie świetne ciuszki :)CHyba zdecyduję się na taką kurtkę:) Zapraszam do mnie :) http://because-i-like-dots.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Jedna z tych jeansowych parek juz moja<3

    OdpowiedzUsuń
  13. masz rację, ja w deresach chodzić nie zamierzam C:

    OdpowiedzUsuń
  14. w jakim programie przerabiasz zdj na insta ?;) mają niesamowity klimat :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na kompie lub w tym instagramowym lub w ogóle nie przerabiam :)

      Usuń
  15. Wow z miłą chęcią wszystko bym kupila :D:D bardzo fajny blog .Pozdrawiam,Patrycja.
    Zapraszamy na naszego bloga Patrycja&Daria

    loli-la-lu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. śliczne rzeczy, w spódniczce numer 3 się zakochałam <3

    OdpowiedzUsuń
  17. świetne rzeczy mają z SHE iNSiDE !

    www.izabielaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. uwielbiam ten sklep :D mają świetne ubrania :) sweterki <3

    Mam do Ciebie ogromną prośbę :). Mogłabyś kliknąć w ich banner na moim blogu? Postaram się jakoś odwdzięczyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale piękne rzeczy :D
    NOSIŁABYM WSZYSTKO!!!

    http://wszystkozafreeee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. ten sklep jest świeytny, mam z nimi współpracę :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Super są te rzeczy <3 Chętnie bym coś stąd przygarnęła <3
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczne rzeczy . Chyba się skuszę na ten miętowy sweterek ;)

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)