sobota, 14 września 2013

14/09/2013: Orange

        Ostatnie dni były męczące. Wszystko mnie irytowało i kompletnie nic mi nie wychodziło. Nie wiem czy to wina mojego nastawienia czy nie, ale zdecydowanie potrzebowałam odpoczynku. Dlatego wczoraj z okazji naszego małego święta z chłopakiem [pół roku] wybraliśmy się do Łodzi. Dzisiaj przed południem byłam już w domku, a moim planem jest spanie i oglądanie seriali. Dawno nie miałam tak leniwego weekendu. 
        Pogoda,pogoda i po pogodzie. Liście spadają z drzew,a  krople deszczu z nieba. Mam wrażenie, że jesień to moja pora roku dopóki nie wychodzę spod ciepłego koca z domu.  Kilka dni temu była jeszcze okazja, by złapać troszkę promieni słońca i ja ją wykorzystałam na zdjęcia.

Enjoy !












sweterek(O)-sh/spodenki-choies.com/lity-deezee.pl/torebka-nn/okulary-NY

Zdjęcia: Jakub Puszczykowski



xoxo,
 L I L L E

65 komentarzy:

  1. świetne zdjęcia i stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super stylizacja! <3

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. pięknie wyglądasz:)!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak sobie radzisz w drugiej klasie Liceum, bardzo ciężko jest, dużo nauki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. póki co daję radę, ale jest dużo nauki :)

      Usuń
    2. a ile godszin średnio się uczysz dziennie ?

      Usuń
  5. Jej, cudownie Ci w takich stylizacjach, wyglądasz przecudownie;-)
    Wytrwałości no i dużo szczęścia z chłopakiem;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. co łączy Ciebie i Bartka?

    OdpowiedzUsuń
  7. ostatnie zdjęcie jest cudowne <3
    Życzę wam kolejnych wielu cudownych chwil

    OdpowiedzUsuń
  8. chodzisz jeszcze na silownię?

    OdpowiedzUsuń
  9. Też mam ostatnio ciężkie dni, może to jesienna chandra?

    OdpowiedzUsuń
  10. wow jak Ty rewelacyjnie wyglądasz ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. genialnie wyglądasz*-*

    OdpowiedzUsuń
  12. świetnie wyglądasz, przepięknie! :)
    życzę Wam kolejnych miesięcy razem, mam nadzieję, że poczujesz się lepiej niebawem!

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna stylizacja :)
    opinions-dreams-and-more.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Twój chłopak powinien zostać profesjonalnym fotografem. Zdjęcia, które wykonuje są nieziemskie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ależ pięknie <3

    marii-lemontree.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Urocza jestes i do tego bardzo fotogeniczna! Pozazdroscic cudownych zdjec!
    Przepiekny sweterek, aczkolwiek ja rowniez musze sie zebrac i poszukac jakich cieplych ubran, bo jesien zbliza sie duzymi krokami :(


    buziaczekgirloo.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne zdjęcia! Życzę Wam jeszcze wielu, wielu miesięcy razem :)

    OdpowiedzUsuń
  18. najbardziej podoba mi się sweterek i okulary ♥

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajnie, chociaż sweter mi tu średnio pasuje ;)


    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  20. look baardzo fajny ! te lity do asymetrycznych spodenek na +.
    świetne zdjęcia z cieniem .

    OdpowiedzUsuń
  21. oby takich rocznic było więcej:)
    pieknie jak zawsze

    OdpowiedzUsuń
  22. cieszę się, że dzięki utworowi, który zawarłem w poście Twój humor uległ poprawie! Mega dobrze :) Haha, faktycznie, na czerni nie widać aż tak błota ;P WŁAŚNIE UŚWIADOMIŁAŚ MNIE DLACZEGO MORO JEST W MODZIE - dziękuję :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Haha co za zbieg okoliczności dzisiaj robiłam zdjęcia na bloga z asymetryczną spódnicą :D Jutro pojawią się na blogu więc zapraszam :) A stylizacja super, najlepsza od miesięcy! <3

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękny outfit! Wchodząc do Ciebie, poczułam jeszcze odrobinkę lata:)

    Kisses, xx

    OdpowiedzUsuń
  25. genialny sweter, okulary i buty ! wszystko :) wygladasz świetnie
    świetny blog, myślę że będę tu zaglądać, dodałam do zakładek :)zapraszam do mnie w wolnej chwili :*

    OdpowiedzUsuń
  26. ostatnie dni były bardzo męczące ;\
    jeju, świetny outfit!

    OdpowiedzUsuń
  27. Zazdroszczę Ci tego sweterka! Jest uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Jak zawsze wyglądasz tak fantastycznie, że czasami nie potrafię użyć odpowiednich słów by to określić. Niesamowite zdjęcia i przepiękna stylizacja - ta ruda torba i buty supet dopełniają cały look. Ślicznie ♡

    A G A T H I E

    OdpowiedzUsuń
  29. super połączenie popularnych spodenek z luźnym sweterkiem, bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  30. Ale bosko wyglądasz ♥ Zakochałam się w szortach i okularach !


    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. okularyy ! Lubię to !
    POzdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  32. tak, już dawno ;) nowy post dodawaj :*

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)