wtorek, 10 września 2013

10/09/2013: OH WOW !

Wczoraj nie miałam internetu odkąd wróciłam ze  szkoły, dlatego nie mogłam dodać kolejnego posta [mimo, że był gotowy] Dzisiaj na szczęście wszystko już działa. Zaczął się kolejny tydzień szkoły i powoli zaczynam przyzwyczajać się do tego trybu życia. Pogoda natomiast przechodzi już w tą jesienną, dlatego i stylizacje są nieco inne. Ja osobiście właśnie wolę te zimniejsze dni, ponieważ więcej w swojej szafie mam cieplejszych ubrań.


Enjoy !









bluzka,legi,okulary-H&M/zegarek-allegro.pl/plecak-Reebok/vansy- eastend.pl


Zdjęcia: Jakub Puszczykowski


xoxo,
 L I L L E

51 komentarzy:

  1. takie luźne stylizacje moim zdaniem są najlepsze!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna stylizacja - luźna , całkiem w twoim stylu - tak mi sie wydaje.
    zakochałam się w tych welurowych legginsach < 3

    OdpowiedzUsuń
  3. to takie... zwykłe:<

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie wyglądasz :D Ładny outfit ;p
    Nosiłabym ;-)
    Pozdrawiam ;*


    Miśka

    OdpowiedzUsuń
  5. też mam więcej ciepłych ubrań ;)
    cudnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  6. legginsy genialne :) szukam takich :) dawno je kupiłaś ? ile dałaś ?

    OdpowiedzUsuń
  7. zdjęcia w fajnym klimacie:) dobre buty:D
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. No jakoś w takim wydaniu Cię ''nie widze'' stanowczo podobasz mi się w zupełnie innych strojach ;-)
    Widziałam Cię w niedziele na przystani - byłaś świetnie ubrana(spódniczka max) plus biło od Ciebie taką mega pozytywną energią, ten uśmiech po prostu fajnie się na Ciebie patrzyło ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. a ja zdecydowanie wole cieplejsze dni ;D

    Zapraszam do mnie ^^
    wiolka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. fajnie jakby zdjęcia były każde tej samej szerokości :) mała rada :pp

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny zestaw! Ekstra koszulka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Moja ukochana bluzka ! :D. Świetnie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetnie wyglądasz :) a plecak to genialny wzór ma :)

    OdpowiedzUsuń
  14. stylówa na gimbazę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam sie wygladasz jak 3 gimnazjalistka ;)

      Usuń
  15. Ada robi 18-stkę?

    OdpowiedzUsuń
  16. ja tez juz zaczynam przyzwyczajac sie do tej ''monotonni''

    OdpowiedzUsuń
  17. Uśmiechaj się - wyglądasz korzystniej :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam niebieskie trampki :)

    OdpowiedzUsuń
  19. rewelacyjne zdjecia
    ♡ ♡ ♡ ♡
    pozdrawiam:*
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudowne zdjęcia :).
    Bardzo mi się podobają !

    http://wszystkozafreeee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. pytałaś co mam na ścianie,tapetę Nowy York <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie chcę go więcej zaniedbywać :) co do firmy to jeszcze nie zdradzę (żeby nie zapeszyć)... Do przeczytania / napisania panno LILLE :)

    OdpowiedzUsuń
  23. bardzo ładny desing :)

    Zapraszam też na mojego bloga! Spodoba ci cię to skomentuj lub dodaj do obserwatorów http://appiappi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Twój chłopak robi świetne zdjęcia! Przejrzałam większość,widać,że ma rękę do aparatu. Pogratulować!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno jest mu miło z powodu tego komentarza :)

      Usuń
  25. Trampki ♥

    Ja też wolę jesień od lata ;3

    OdpowiedzUsuń
  26. ja tak samo wolę zimniejsze dni :)
    super bluzka!

    OdpowiedzUsuń
  27. Woo, genialnie wyglądasz, świetny plecak i crop top. Dodaję się oczyfko do obserwatorów i czekam na kolejne notki z outfitami xo
    supcarolyn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetny plecak, z chęcią bym go przygarnęła :)
    Obserwujemy?

    Kisses, xx

    OdpowiedzUsuń
  29. takie ładne i słoneczne zdjęcia,a za oknami :( jesień

    OdpowiedzUsuń
  30. Kocham twoje zdjecia, sa urocze!
    Bardzo fajny / luzny zestawik!
    Racja pogoda i po pogodzie, nienawidze zimnych dni .. gdzie nie ma nic w planach jak obijanie sie po katach! grrr

    buziaczekgirloo.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)