czwartek, 5 września 2013

05/09/2013: School

Pierwszy tydzień szkoły właśnie się kończy. Pojawiają się pierwsze prace, sprawdziany i inne rzeczy, za którymi zdecydowanie nie tęskniłam. Nie mam czasu wyjść nawet na zdjęcia, ponieważ lekcje trwają do późna, a gdy wracam jestem kompletnie bez energii. Muszę się w końcu przestawić na taki tryb życia, bo w końcu nie będę mieć siły na nic. Jeśli chodzi o zdjęcia to zostały one zrobione zaraz po rozpoczęciu roku w moim szkolnym mundurku. A jak wy wyglądałyście w ten dzień? 

Enjoy !







bluzka-mohito/marynarka-H&M/spódniczka-stradivarius/buty-ptak 

Zdjęcia: Jakub Puszczykowski 


xoxo, 
L I L L E

71 komentarzy:

  1. Nie można mieć emblematu szpilką przyczepionego!!:D Od WOSu się zawsze czepiał, że ma być przyszyte!:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahah. Jak to było : ,,a co to uczeń na ''szpilach'' ''

      Usuń
  2. Ślicznie <3

    ----------------------------
    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładnie wyglądasz:) z chęcią mogłabym się tak ubrać:)
    Pozdrawiam:)
    www.patryca.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Swietby outfit ! Super tattoo :3

    OdpowiedzUsuń
  5. Łał, wyglądalaś prześwietnie! ;-))

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładnie wyglądałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne macie mundurki, u nas kiedyś były i wyglądaliśmy jak sprzątaczki i listonosze -.- Ale szybko je wycofali ;d

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie wyglądasz w tym mundurku . Zawsze mundurki kojarzą mi się jakoś źle . A ty wyglądasz ładnie :) bardzo mi się podoba to połączenie . I do tego ten tatuaż :d

    OdpowiedzUsuń
  9. pięknie wyglądałaś! my nie mamy mundurków ;o
    u mnie na razie luzy, ale potem jak nam dołożą to się nie zmieszczę w czasie...

    OdpowiedzUsuń
  10. jakie masz plany na weekend? :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ale piękna jest ta bluzka :-)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudna spódniczka i buty :) Zapraszam na konkurs do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. grubo wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie zajebiście, Kinga, masz teraz świetną figurę !

      Usuń
    2. no grubas ze mnie haha:)

      Usuń
  14. Jej! A torebkę miałaś jakąś? : )

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetnie wyglądałaś, bluzeczka świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  16. fajny masz plan lekcji?;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ile masz lekcji tygodniowo ? Codziennie po ile? I ile masz godzin polskiego?

      Usuń
  17. ślicznie wyglądasz,naszcescie 1 tydzien za nami

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne zdjęcia :)

    http://mimblox.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. O, bardzo fajnie wyglądasz <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Chodzicie na co dzień w marynarkach z emblematem?

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetnie wyglądałaś, bardzo fajny zestaw! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. szkoła zdecydowanie pozbawia możliwości robieni zdjęć ;) mam tak samo

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetnie wyglądałaś :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  24. Wyglądasz rewelacyjnie! Masz świetne włosy i figurę. Pozazdrościć!
    Rewelacyjny blog, ciekawe posty i niesamowita prowadząca.
    Z ogromną przyjemnością zostaję na dłużej!


    Pozdrawiam,
    Katherine Unique


    OdpowiedzUsuń
  25. Jestem tu pierwszy raz i jestem bardzo mile zaskoczona !
    Ciekawa tematyka bloga , piękny wygląd .
    Z miłą chęcią będę zaglądać częściej a co za tym idzie obserwuję :)
    Jeśli spodoba Ci się mój blog również zapraszam do zaobserwowania.

    wszystkozafreeee.blogspot.com/

    ZAPRASZAM RÓWNIEŻ WSZYSTKICH DO WZIĘCIA UDZIAŁU W MEGA WIELKIM ROZDANIU NA MOIM BLOGU !

    * AŻ DWÓCH ZWYCIĘZCÓW
    * BARDZO PROSTE ZASADY ,KTÓRE WYKONASZ W PARĘ MINUT
    * ATRAKCYJNE NAGRODY

    NAGRODA ZA 1 MIEJSCE :

    * Kosmetyczka Sephora idealna do torebek
    * Piękne perełki ( bransoletka , kolczyki )
    * Włoski żel do mycia ciała Palmolive 750 ml.
    * Włoski szampon do włosów Palmolive 400 ml.
    * Mleczko nawilzające do ciała Dove 400 ml.
    * Kremowy peeling do stóp firmy BARWA 75 ml.
    * Balsam do stóp intensywnie nawilżający firmy BeBeauty 75ml.

    NAGRODA ZA 2 MIEJSCE :

    * Mini zestaw żel do mycia ciała + balsam VANILLA SUGAR - zapach wanilli 59 ml.
    ( produkty amerykańskie )
    * Zestaw próbek ( żel do mycia ciała LUKSJA , odżywka do włosów PANTENE , odżywka do włosów DOVE , 3 próbki MAMAMIL zapobiegające rozstępom )

    DODAM ,ŻE ZA KAŻDĄ OBSERWACJĘ ORAZ KOEMNTARZ OD RAZU SIĘ ODWDZIĘCZAM ! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Mnie też zawsze przerażała szkoła :( Zapraszam na rozdanie: http://www.darmowe-gadzety.com/2013/09/trzecie-rozdanie-na-darmowe-gadzety.html

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetny mundurek! My w szkole mamy zwykły T=shirt :(

    OdpowiedzUsuń
  28. Bluzeczka jest świetna <3 bardzo mi się podoba !!

    OdpowiedzUsuń
  29. Mundurki macie bardzo fajne ;) pamietam jak w gimnazjum mielismy- jakieś wielgachne koszulki... :D Pozdrawiam i zapraszam na nowy wpis ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Kochanie, wyglądasz mega elegancko :) Super !
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Znasz Adriana Wajszczyka ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. You look soo chic and classy for school, love the very feminine outfit ! X Anna

    www.fashionanna.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetnie wyglądasz !
    + Mam nowy adres bloga : http://natalaaa135.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. zawsze zazdroszczę wszystkim osobom na blogach modowych, że tak ładnie ubierają się do szkoły + o outficie myślą dzień przed. Szacuneczek :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo ladnie wygladasz! Super tatuaz! Kocham tatuaze dlatego na 18'nastke szykuje sie na jednen :D

    Usmiechnij sie!

    buziaczekgirloo.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  36. dla mnie fajnie ten mundurek wygląda :D

    OdpowiedzUsuń
  37. cieszę się, ze nie mamy mundurków:P

    OdpowiedzUsuń
  38. masz już zapowiedziane jakieś kartkówki/sprawdziany?:)

    OdpowiedzUsuń
  39. Rób częściej post, chociaż co 2-3 dni <3
    uwielbiam twoje zdjęcia:*

    OdpowiedzUsuń
  40. przedostatnie zdjęcie -rewelacja!

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)