czwartek, 29 sierpnia 2013

29/08/2013: Road

        Czas wakacji szybko minął, a ja nawet nie zauważyłam kiedy. Na pewno sporo odpoczęłam, a to jest przecież najważniejsze. Teraz czeka mnie najcięższy rok w liceum - druga klasa. Mam nadzieję, że nie będzie tak ciężko jak sobie wyobrażam, ale kto wie. Póki co staram się o tym nie myśleć i skupić na miłym zakończeniu letniej przerwy w gronie znajomych. Jak wy planujecie spędzić ten czas?
        Zdjęcia zostały zrobione przy ulicy otwartej jakiś czas temu w moim mieście. Od dawna myślałam, aby wykorzystać to miejsce aż w końcu  udało się zrealizować ten plan. Kolejny minimalistyczny zestaw w moich ulubionych kolorach. Botki, które mam na sobie szukałam długi okres czasu. W końcu znalazłam te wymarzone i mam nadzieję, że będą się dobrze sprawować w nadchodzące jesienne dni .

Enjoy !











okulary,ramoneska-H&M/spodnie-kappAhl/koszulka-sh/torba-allegro.pl/buty-czasnabuty.pl

Zdjęcia: Jakub Puszczykowski



xoxo,
 L I L L E

53 komentarze:

  1. widziałam Cię tak ubraną, na żywo jeszcze lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo dobrze Ci w takim zestawie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny zestaw i zdjęcia*_*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam szkołę za sobą już kilka lat:)
    Świetne zdjęcia takie klimatyczne:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdjęcia są boskie ! Idealnie dobrałaś miejsce. Jeśli można wiedzieć, jakim aparatem zostały zrobione te zdjęcia ?
    Ja teraz też do liceum, tylko do klasy pierwszej, spokojnie damy radę !

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne zdjęcia ;) i fajna stylizacja ;d

    OdpowiedzUsuń
  7. fajne fotki i dobór miejscówki pod stylówke :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ramoneska, spodnie i koszulka tworzą naprawde świetny zestaw! Niby prosty, ale robi wrażenie!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniała stylizacja :)
    i zdjęcia boskie ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Pomysłowo ! Super wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne wyglądasz :-*

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. U mnie tez to minelo za szybko... Strasznie szybko... ;( Wygladasz znakomicie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. dobre miejsce! pięknie wyglądasz :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Powodzenia w tej drugiej klasie, dasz sobie radę! ;D

    OdpowiedzUsuń
  15. fajne zdjęcia ;) piękna torba

    OdpowiedzUsuń
  16. Minimalistycznie - najlepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Najtrudniejsza jest raczej ostania klasa....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w ostatniej klasie powtarza się materiał z poprzednich lat :)

      Usuń
  18. świetne zdjęcia! rewelacyjnie wyglądasz. a co do roku szkolnego - dasz radę! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. poznajemy to miejsce ! :) Oby poszło Ci z płatka ;) Super zdjęcia , zapraszamy !

    OdpowiedzUsuń
  20. świetny look :) fajne zdjęcia !

    OdpowiedzUsuń
  21. Piekne zdjecia, rzucaja sie w oczy :)
    Fajny / luzny zestawik, tak rock'owo :*

    Pozdrawiam i zapraszam :)

    buziaczekgirloo.blogspot.co.uk
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo fajne zdjęcia ! Stylizacjaaaa ♥

    OdpowiedzUsuń
  23. sliczna stylizacja:)
    zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo mi się podoba :)
    Zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  25. bardzo ładnie ci w takich kolorach oraz stylizacjach ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. fajny outfit i ciekawe zdjęcia, mega mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Rewelacyjna stylizacja, uwielbiam taki look. :)
    Przede mną też druga klasa liceum. Cóż, zobaczymy jak to będzie z naszym rocznikiem, skoro tyle przedmiotów odchodzi. ^^

    OdpowiedzUsuń
  28. cudownie wyglądasz , świetne zdjęcia :) super pomysł !

    OdpowiedzUsuń
  29. Hi. Jak uzyskujesz taka objętość na włosach?

    OdpowiedzUsuń
  30. bardzo lubię takie stylizacje:)

    OdpowiedzUsuń
  31. świetnie wyglądasz...
    Mnie też czeka najgorsza klasa w liceum, czyli druga... strasznie się jej boje ;/.

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo spodobała mi się ta stylizacja. Szczególnie kurtka i buty. Masz dodatkowo śliczny kolor włosów i pięknie wyglądają. Ciekawe zdjęcia, ciekawy blog - obserwuję i czekam na kolejne posty :)

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)