poniedziałek, 26 sierpnia 2013

26/08/2013: The Doors

Niby prosty zestaw i zwykłe miejsce, a tworzą idealne połączenie. Sukienkę miałam jeszcze w marcu na ślubie mojej mamy. Teraz postanowiłam wykorzystać ją po raz drugi do letniego zestawu. Prawdopodobnie do szkoły nie założyłabym tego, ponieważ zestaw jest zbyt elegancki i zazwyczaj stawiam na wygodę. W ciepły dzień jednak był on dobrym rozwiązaniem.  A wy stawiacie na elegancję czy na wygodę ?

Enjoy !













okulary-tutto/sukienka-moda włoska/buty-nn/torebka-river island

Zdjęcia: Jakub Puszczykowski





xoxo,
 L I L L E

67 komentarzy:

  1. śliczna jest ta sukienka ;)
    buty równiez ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. do wszystkiego musisz nosic te kolczyki?

    OdpowiedzUsuń
  3. Prosty, ale piekny. xd

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Prosto a zarazem pięknie i kobieco :) :* <3

    OdpowiedzUsuń
  5. wszystko spoko, tylko widok psuje mi tutaj kolor gumki do wlosow i kolczyki, ktore nie wspolgraja z torebka :) sukienka i buty są super :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna stylizacja i zdjęcia♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale ładne zdjęcia. :) Fajnie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  8. Czy ja tu widzę nowy nagłówek? :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Generalnie stawiam na wygodę aczkolwiek elegancko- nie znaczy niewygodnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz świetną sylwetkę no i w ogóle wyglądasz cudownie co tu więcej pisać :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Do szkoły też wybieram wygodne rzeczy ,ale sukienka jest piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Genialnie miejsce na zdjęcie :D Zapraszam na nowy post z relacją z wyprawy na Morskie Oko! <3 Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ostatnio myślę nas zakupem białej kiecki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Hej :) wyglądasz świetne :D mam pytanko z tek stronki internetowej choies .com to tam placi sie w zlotych czy dolarach ? Wiem glupie pytanie ale chce sie upewnic , trzeba miec konto ? I w jaki sposob sie zamawia ?? Wyjasnisz mi ? Bardzo prosze :* pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też mnie to ciekawi, więc może byś odpowiedziała:)

      Usuń
    2. robisz przelew ale myslę, że to wszystko zależy od banku. Trzeba mieć konto, rzeczy dodaje się do koszyka, uzupełnia się wszystkie potrzebne pola i płaci się, wszystko jest napisane na stronie ;)

      Usuń
    3. Ale płaci się dolarami czy złote? Jak było to w twoim przypadku ? ;)

      Usuń
  15. Wow, naprawde udana sesja i stylizacja. Buty sa szałowe, a ty w tej kiecce wygladasz pieknie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kinga ukradłaś mi miejsce na zdjęcia :D Nie no żart! Twoje fotki są super :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja najbardziej stawiam na wygodę :) cudna sukienka

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękna sukienka, świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo ładna sukienka, nienawidzę takich kolczyków :)

    www.ikaczmarczyk.blogspot.com S Y L L W S O N

    OdpowiedzUsuń
  20. Stawiam na wygodę :D Świetna sukienka ;*

    OdpowiedzUsuń
  21. Wyglądasz idealnie :)

    http://mauurel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. zdjęcia cudo ! idealna jesteś <3

    OdpowiedzUsuń
  23. Lubię Cię w kucyku! :) Buty piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Niesamowite zdjęcia i stylizacja. :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo fajna stylizacja :)
    opinions-dreams-and-more.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. pięknie wyglądasz! ja lubię ubierać się wygodnie, ale raz na jakiś czas lubię ubrać coś eleganckiego :)
    Dziękuję za komentarz :*

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo ładnie ci w tej sukience :)

    OdpowiedzUsuń
  28. bardzo oryginalnie, biel to zdecydowanie Twój kolor ;)
    świetny efekt końcowy ;)


    obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Hej ! super blog, obserwujemy ? ;)

    madame-brunette

    OdpowiedzUsuń
  30. Łał, jaka odważna długość! Wyglądasz ślicznie w bieli :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Niesmowite zdjecia, jestes bardzo kreatywna, i masz w sobie duzo milych emocji <3

    buziaczekgirloo.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  32. lubie takie kolory :) pasują do Ciebie :D

    OdpowiedzUsuń
  33. Co założysz na rozpoczęcie roku szkolnego?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a czego się składa twój mundurek?

      Usuń
  34. Super zestaw! Prosty, ale -> less is more :)

    OdpowiedzUsuń
  35. L I L L E - w tym wypadku cieszę się jeszcze bardziej, bo Ty się cieszysz. Lubię uszczęśliwiać pomimo, że sam nie zawsze jestem uśmiechnięty :) Mam nadzieję wnieść do Twojego życia odrobinę świeżości jak za czasów regularnego blogowania. Paryż - miazga. Uwielbiam chociaż za naukę języka się raczej nie zabieram :P Sukces (uważam za nawet) duży (jeej jak to mało skromnie brzmi) aczkolwiek nie planuję osiąść na laurach. I WANT MORE :) 3maj mocne kciuki, bardzo ich potrzebuję!

    OdpowiedzUsuń
  36. Chodzisz do pierwszego do klasy o jakim profilu? :)

    OdpowiedzUsuń
  37. świetne buty :) mimo tego, że jesteś blondynką ślicznie wyglądasz w białym *.*

    OdpowiedzUsuń
  38. kochana, w bieli wygladasz cudownie! zdjęcia są fantastyczne:*

    OdpowiedzUsuń
  39. Ciekawy blog i fajnie się go czyta :)
    Obserwujemy ?To zaobserwuj i napisz mi na blogu a ja od razu również Cię zaobserwuję :)
    http://ideas-style-friends-ever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Hey dear!I just found your blog and I love it!I'm following you now!
    Would you like to follow me? :)

    Kissez!
    Enchanted Ana
    http://everythingaboutlittlesecrets.blogspot.ro/

    OdpowiedzUsuń
  41. Jejku, ale śliczny zestaw! *-* Wydaje się prosty, ale jest bardzo elegancki.

    OdpowiedzUsuń
  42. Bardzo podobają mi się miejsca w których masz sesje...

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)