piątek, 23 sierpnia 2013

23/08/2013: Cold


Post został stworzony już wcześniej ze względu na fakt, że obecnie jestem w Wieluniu u Niny i wracam w sobotę. Zdjęcia były zrobione w dzień kiedy to temperatura nie przekraczała piętnastu stopni. To wyjaśnia czapkę na głowie, której dawno nie nosiłam. Zrobiłam również grzywkę, do której prawdopodobnie w roku szkolnym będę częściej powracać. Ogółem post trochę w dawno zapomnianym przeze mnie stylu. 

Enjoy !





czapka-bum/koszula-tideshe.com/ słuchawki-Bułgaria/creepersy-DeeZee/zegarek-allegro.pl

Zdjęcia: Bartłomiej Dębiec

xoxo, 
L I L L E

44 komentarze:

  1. Ale z Ciebie Ślicznotka :*

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo lubię Twojego bloga, zdjęcia mają zawsze taki klimat :) pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Boska koszula <3

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. a spodnie/leginsy skad? ;>
    świetny zestaw ;)
    w grzywce Ci o wiele lepiej ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. jaki masz telefon?

    OdpowiedzUsuń
  6. Oo dawno nie miałaś zdjęć z Bartkiem ;) jesteś śliczna ! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialnie wyglądasz :)
    Chciałam cię zachęcić do wzięcia udziału w konkursie na moim blogu. Możesz wygrać swój własny portret, który dla ciebie wykonam :) Zapraszam.♥

    OdpowiedzUsuń
  8. osobiście nie jestem fanką koszulk w pasy ani spodni,ale reszta naprawdę bosko :p
    Uwielbiam twoje "sesje" <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Ekstra, rewelacyjny zestaw! Bardzo lubię takie luźne stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Taki styl właśnie pasuję do Ciebie najbardziej!
    Wyglądasz naprawdę świetnie;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyglądasz świetnie, ale te buty kompletnie do mnie nie przemawiają :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Swietnie ci nawet i w tym stylu, masz piekne zdjecia, bardzo wyraziste! W jakim programie je przerabiasz? :)

    Fajny luzny zestaw, cos w moim stylu :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :*
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna koszula, widziałam nawet dzisiaj podobną, ale nie zdecydowałam się choć sama nie wiem teraz czemu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. z kazdej sesji z Bartkiem wrzucasz z nim zdjecie, czemu nie robisz tego na zdjeciach z Kuba? wstydzisz sie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z Kubą nie zdarza nam się robić zdjęć wspólnych jeśli robimy zdjęcia na bloga. Mamy inne wspólne zdjęcia, ale raz zrobiliśmy, ale ten post jeszcze się tu nie pojawił. Nie wstydzę się, bo nie mam czego ;)

      Usuń
  16. fajna koszula :) uwielbiam Ciebie w takiej odsłonie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. świetnie wyglądasz! słuchawki dobrze graja? :)

    OdpowiedzUsuń
  18. fajne słuchawki i spoko czapka !!

    OdpowiedzUsuń
  19. Wyglądasz genialnie, sluchawki rządzi! Zapraszam na nowy post, w którym dużo się dzieje oraz do oceny mojego nowego szablonu! Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  20. Genialny set ! W takim stylu najbardziej cię lubię ♡

    A G A T H I E

    OdpowiedzUsuń
  21. przeglądam Twoje starsze posty (np. http://nad-przepascia.blogspot.com/2013/01/10012012-euforia-cafe.html)i mam jedno spostrzeżenie.. zmieniłaś się! nie wiem co dokładnie się zmieniło, ale widać to na zdjęciach. to niesamowite, że zdjęcia, które tutaj publikujesz przekazują tak wiele emocji.. a najfajniejsze jest to, iż dostrzega się te emocje zawsze, gdy patrzy się na te zdjęcia.
    Dzięki wielkie :))/ KK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za miłe słowa :) Zmieniłam się , owszem, ale myślę, że bardziej emocjonalnie niż wyglądem :)

      Usuń
  22. czy w I LO nauczyciele zwracają uwagę na makijaż, typu kreski?

    OdpowiedzUsuń
  23. wyglądasz niesamowicie :)))

    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Śledzę twoje posty już od jakiegoś roku i zaskakujesz z postu na post :)
    Stylizacja fantastyczna, aż miałam ochotę nabyć kolejne Creepersy, jednak na Dee Zee nie znalazłam już tego modelu :c
    Zapraszam ♥
    NI6HTM4RE.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. w tej czapce wyglądasz jak z gimnazjum;) ale skoro lubisz to twoj wybor.

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)