wtorek, 20 sierpnia 2013

20/08/2013: Minimalizm

Taki styl coraz bardziej mi się podoba. Tym razem praktycznie wszystko ukradłam z szafy mamy. Nawet nie wiedziałam, że trzy z pozoru tak zwykłe rzeczy mogą stworzyć zestaw, w którym tak chętnie teraz chodzę. Buty co prawda nie są idealnym wyjściem na moje miejskie chodniki, ale kiedyś na pewno odegrają istotną rolę w jakimś wydarzeniu.  Na zdjęcia byłam umówiona o dwunastej, a wstałam za dwie. W ciągu dziesięciu minut [sama nie wiem jak to zrobiłam] byłam już na miejscu. Na szczęście nie widać mojej zaspanej twarzy i z trudem uczesanych włosów... 

Zapraszam:







 okulary-Tutto/koszulka-sh/spodnie-moda włoska/buty-prima moda/





xoxo,
 L I L L E

70 komentarzy:

  1. Wyglądasz cudnie w tym zestawie :* Wszystko jest idealne.

    OdpowiedzUsuń
  2. jestes najlepsza!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest naprawdę super - bardzo fajnie wyglądasz, buziaki śpiochu,hihi ;-*

    OdpowiedzUsuń
  4. Pokochałam ten zestaw . Jest taki ultra kobiecy , zmysłowy , a jednocześnie bardzo wygodny. Pięknie wyglądasz i cudowne zdjęcia Kochana ♡

    A G A T H I E

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale zestaw. t-shirt,jeansy i szpilki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Gdzie były robione zdjęcia ? :D świetnie wyszły :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Też lubię takie zestawy :3 Śliczna jestes <3

    OdpowiedzUsuń
  8. najlepsze zdjecia! <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow zdjęcia są wspaniałe i Ty wyglądasz tu rewelacyjnie <3 Stwierdzam, że jest to Twój najlepszy post jeżeli chodzi o stylizacje jak i o same fotografie :***

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny zestaw! Też lubię taką prostotę :3

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam takie zwykle koszulki ;) slicznie to wszystko razem wyglada :)

    OdpowiedzUsuń
  12. slicznie,podoba mi sie taki styl.Lubie podkradac rzeczy z szafy mamy,czasem mozna znalezc cos ciekawego

    OdpowiedzUsuń
  13. prosto, klasycznie i baaardzo stylowo ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam taki styl! :) Wszystko fajnie ze sobą współgra. :)

    www.diane-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. jaki Ty masz śliczny uśmiech :)

    OdpowiedzUsuń
  16. skąd torebka ?

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny zestaw, niby zwyczajnie ale dzięki tym butom jest kobieco i tak "delikatnie" :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiękny zestaw! Bardzo mi się podoba takie delikatne połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. hej ;) świetny zestaw tak trzymaj :) a tak wgl. to gdzie w TM są second handy ?możesz podać nazwe i ulice . To ważne . Pozdrawiam i proszę o odp. :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na placu kościuszki, na rynku, good price na niskiej :)

      Usuń
  20. ale mi kur .. wa zestaw :/ po 1 schudnij jesteś brzydka ubierasz się w umpie i zgrywasz gwiazdunie w Tomaszowie szczególnie w tej twojej szkole gdzie wszyscy się pieknie ubierają laleczo .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ty się kur...wa naucz kultury ;)

      Usuń
    2. z czego ona ma schudnąć? o.O

      Usuń
    3. ubieranie się w Sh to nie wstyd, nie wszystkich stać na same markowe ubrania ;)

      Usuń
    4. mniejsza z tym sh ! chodzi mi o to że w tym LO trzeba się pięknie ubierac bo inaczej ci dupe obrobia :/

      Usuń
  21. o tak taki zestaw bardzo do mnie przemawia,buty pewnie zamieniłabym na converse ale tak bardziej elegancko to postawiłabym na szpilki tak jak ty :)
    Bosko wyglądasz <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny, prosty zestaw - taki jak lubię!;))

    OdpowiedzUsuń
  23. Ł:adnie ! Piękny zestaw ;*

    Chcesz wygrać design bloga? Zapraszam do mnie na konkurs! ;*

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. co to jest za kawiarnia i gdzie jest?

    OdpowiedzUsuń
  25. Ojej jak elegncko a zarazem naturalnie:)
    Coraz bardziej zakochuje sie w twoim blogu, dodajesz tutaj tak sliczne zdjecia ze az chce sie wiecej i wiecej !
    Pozazdroscic determinacji i odwagi :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)
    Buziaki =)

    OdpowiedzUsuń
  26. świetnie wyglądasz! oj, takie buty to tylko na równą powierzchnię. Nic a nic nie widac, że zaspałaś! :D

    OdpowiedzUsuń
  27. zwykła stylizacja, a jednak super !

    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  29. Śledzę Twojego bloga od niedawna. I od razu wydajesz się bardzo fajną, pozytywną osobą ! ;)

    Świetna stylizacja, cudne spodnie.
    Pozdrawiam : )

    OdpowiedzUsuń
  30. Jej, w dziesięć minut?! :) Podziwiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. W końcu!!! Stylizacja super, wyglądasz cudownie! Wracasz do nas kochana! :***

    Zapraszam do wzięcia udziału w konkursie do wygrania wybrana rzecz :)

    http://continuous-freshness.blogspot.com/2013/08/konkurs.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  32. moim skromnym zdaniem najlepszy post na calym blogu.
    stylizacja w 100% trafiona, nie przekombinowana, prosta, kobieca!
    zdjęcia cudowne (brawo dla fotografa) - a ostatnie zdjecie ♥♥♥

    mozesz byc z siebie dumna! ten post wygrywa!

    pozdr. AL

    OdpowiedzUsuń
  33. Zaglądam na Twojego bloga od dłuższego czasu. Miewałaś gorsze i lepsze wpisy. Pokazujesz się w różnych stylizacjach, począwszy od sportowych zakończywszy na eleganckich. Mogę Ci jedynie powiedzieć, że ,,dzisiejsze'' zestawienie jest idealne dla Ciebie. Nie założyłaś ubrania na siebie, tylko zaczęłaś z nim współgrać. Stworzyłaś całość, Ty i ubranie idealnie do siebie pasują. Mam nadzieje, że kolejne wpisy będą takie jak te, a widząc Cię -zobaczę własnie tak ubraną :)

    Mam ogromną prośbę, czy mogłabyś powiedzieć mi jakie stroje sportowe obowiązują w I LO na wf?
    Czy mogą być to długie czarne leginsy i jakąś luźna kolorowa koszulka? Czy raczej trzeba zachować daną kolorystykę, krój, długość? Z góry dziękuje :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. leginsy mogą być, a co do koszulki zdarzają się nauczyciele którzy preferują żeby wszystkie osoby w grupie miały koszulki tego samego koloru. ale nawet jeśli co jakiś czas będziesz miała koszulkę innego koloru to nic się nie stanie.

      Usuń
    2. wtedy ewentualnie robisz rozgrzewke :D

      Usuń
    3. dzięki za odp . choć wolałabym żeby Kinga coś na ten temat powiedziała :)a kim ty wgl jesteś ? chodzisz do I LO ? Jak mas zna imię ???

      Usuń
  34. Stylizacja jest świetna :)


    Ślicznie Ci w kitku :)



    POZDROWIENIA

    TORI DIS

    OdpowiedzUsuń
  35. Ładnie wyglądasz! Koszulka mi się podoba :)
    Pozdrawiam. /Gela.

    OdpowiedzUsuń
  36. poerfekcja! pięknie Ci w związanych wlosach !

    OdpowiedzUsuń
  37. śliczna jest ta koszulka! *_*

    OdpowiedzUsuń
  38. Wyglądasz świetnie uwielbiam takie oversizowe bluzki i szpilki w szpic !

    OdpowiedzUsuń
  39. Uwielbiam takie proste outfity !
    Pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  40. <3 nagłówek <33

    OdpowiedzUsuń
  41. Beautiful! Love the outfit a lot! You have great blog :)

    Kisses, Julia
    http://diamondsandpearlsbyjulia.blogspot.fi/

    OdpowiedzUsuń
  42. Pięknie to wygląda, kocham minimalistyczne zestawy.
    Masz przecudowne zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń
  43. genialnie w tym wyglądasz!!

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)