piątek, 16 sierpnia 2013

16/08/2013: Coca-cola

Zdjęcia nieco w klimacie wild foxowym- zestaw prosty, według mnie zbyt prosty tym razem, ale mam wytłumaczenie !  Było strasznie gorąco, a jak wszyscy wiedza wtedy ma się niewielką ochotę na rozmyślania nad strojem i wyglądem [ ja tak mam ]. 
Dziś z samego rana byłam w ikei. W końcu doczekałam się kupna chociaż części mebli do moich czterech kątów. Pod koniec sierpnia zabieram się za niewielkie zmiany w pokoju, ponieważ bardzo nie lubię rutyny :) 

Enjoy !





bluzka-romwe.com/ spodenki-DIY/ vansy- eastend.pl

Zdjęcia: Jakub Puszczykowski 



xoxo,
 L I L L E

71 komentarzy:

  1. Strasznie buty skróciły ci nogi. A miny robisz straszne. Nie podoba mi się też odległość miedzy postami - zaniedbujesz bloga i mi się to osobiście nie podoba. Pozdrawiam Sylwia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jesteś śliczną dziewczyną, ale zgodzę się jesli chodzi o robione przez cb miny!
      Ala

      Usuń
    2. Ja nie jestem hejterem żadnym ale chce zebyś wróciła do starej siebie. Sylwia

      Usuń
    3. wakacje są ludzie, każy stara się wykorzystać jak najlepiej i nie każdy siedzi przed kompem 24/7 :)

      Usuń
    4. to chyba nie śledzisz aktywnie bloga skoro myślisz że to przez wakacje :))

      Usuń
    5. w roku szkolnym też nie siedzę 24/7 przed komputerem ze względu na naukę. Zrobienie zdjęć, dobranie miejsca, przerobienie ich, napisanie posta zajmuje mi bardzo dużo czasu i jeśli miałabym to podliczać (nie wspominając o odpisywaniu na komentarze) to ok. 3 godzin, nie jestem w stanie robić tego codziennie. Obecnie na swoim komputerze mam 3 foldery zdjęć na kolejne 3 posty w przód, ale jeśli wykorzystałabym je od razu, musiałabym pracować jak robot, a nim nie jestem :) Ja również uwielbiam prowadzić bloga, ale to nie jest zaniedbanie to jest też ciężka praca, dla której trzeba znaleźć czas mając bardzo dużo innych rzeczy na głowie :)

      Usuń
    6. No Kinga masz rację :)

      Usuń
    7. Moim zdaniem nie masz racji. Trzy foldery po 7 zdjec? Super. Jakos inne blogerki maja czas i tez nie sa robotami a jedanak znajduja czas nie tsk jak ty.

      Usuń
    8. ale ona nie jest innymi blogerkami :)

      Usuń
    9. To chyba nie powinna być blogerką,zgadzam się że mało Ciebie tu ostatnio....

      Usuń
    10. Chyba ze fotograf z calej sesji potrafi zrobic tylko kilka nadajacych sie do pokazania zdjec

      Usuń
    11. Rozumiemy, że nie masz czasu przesiadywać godzinami na blogu i sesjach, ale jednak dodawanie postów co 4 dni to troszkę przesada. ;)
      Gdybyś dodawała posty co 3 dni, byłoby ok. :)
      K.

      Usuń
    12. Kiedyś gdy nie miałaś czasu na dodawanie zdjęć z sesji, dodawałaś jakieś swoje inspiracje, albo po prostu pisałaś co robiłaś w danym dniu, o jakimś wyjeździe czy nawet o spotkaniu ze znajomymi.

      Usuń
    13. fotograf jest bardzo utalentowany :) Co sesja wychodzi zazwyczaj ok.100 zdjęć, ale mam wrażenie, że duża ilość zdjęć w poście przytłacza, więc ich tyle nie dodaję

      Usuń
    14. To widać że masz bardzo złe spostrzeżenia i wrażenia.Nie masz czasu dodawać postów a odpisujesz na komentarze o 2 w nocy-świetna jesteś! Ja osobiście nie będę już wchodzić na bloga skoro my (czytelnicy) jesteśmy bardziej zaangażowani niż właścicielka. Pozdrawiam,Aleksandra.

      Usuń
  2. Ja jestem po pokojowej rewolucji już :D. Roboty było mnóstwo gdyż malowałam meble na biało i ściany także trochę to zajęło ale warto było :d. Fajnie wyglądasz ;P_

    OdpowiedzUsuń
  3. Do twarzy Ci w czerwieni ;-)
    Koszulka extra ! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. czemu ostatnio tak mało dodajesz tych zdjęć? zawsze tak dużo dodawałaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bo mi się spodobała mniejsza ilość. Wydaje mi się, że zbyt dużo zdjęć przytłacza

      Usuń
  5. super koszulka!

    OdpowiedzUsuń
  6. dla mnie wyglądasz rewelacyjnie ! takie zestawy uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale śliczne zdjęcia :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Kiedy Ada Cajdler doda coś na bloga ? :( Fotkik z Bułgarii ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawe jak :P ty masz z nią kontakt to pogadaj z nią o tym ;) Bardzo cię proszę ;)

      Usuń
  9. Zestaw prosty, ale fajny ; )

    OdpowiedzUsuń
  10. jestem zachwycona tym z jakim zaangażowaniem zajmujesz się blogiem <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna stylizacjia :-*
    Mam nadzieję że pokażesz swój pokój po przemeblowaniu :-)

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. na przedostatnim zdjęciu masz straszne nogi, poza tym robisz za dużo głupich min. -.-
    Ewelina.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajny zestaw, taki na luzie. Super! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Coca- Cola w upał to jest to...;)

    OdpowiedzUsuń
  15. idealnie na takie upały :) a coca-cole to uwielbiam mimo, że niezdrowe ;c

    OdpowiedzUsuń
  16. ładnie ! ;)
    zapraszam do siebie ! ;)
    U mnie ROZDANIE !

    OdpowiedzUsuń
  17. podoba mi sie :)

    Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili do mnie ;D
    wiolka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Koszulka świetna, buty tak samo, zresztą sam pomysł fantastyczny z tą Coca-Colą! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna bluzka :) Cudne włosy masz <3

    OdpowiedzUsuń
  20. czesc. jestem stałą czytelniczką twojego bloga. bardzo go lubię, ale ostatnio zauważyłam, że stylizacje robią się monotonne. wiem, że jest ciepło, ale kiedyś rodziłas sobie z tymi upałami. Wadą tego bloga zaczyna się też odstęp czasu kiedy pojawiają się kolejne posty. Codziennie wchodzę tu kilka razy, zeby zobaczyć czy jest nowy post, czy go nie ma. zdaję sobie sprawę, że to ciężkie-prowadzenie bloga, i czasochłonne, ale proszę dodawaj posty tak jak kiedyś, bo uwazam, ze masz świetny styl i jesteś śliczną dziewczyną, ktora ma 'smykałkę' do mody!!
    Pozdrawiam
    Ala

    OdpowiedzUsuń
  21. Hej . Dowiedziałam się kilka oburzających rzeczy na temat twojego 1 LO w TM . Żeby tam zabłysnąć trzeba się pięknie markowo ubierać bo tam wszyscy patrzą na ubiór , a jak ktoś się z lumpa ubierze to mu tyłek obrabiają .. większość bierze korki . Rodzicie muszą mieć wypchane portwele żeby cię zauważyli . I że tam jest " wyścig szczurów " ? ... Zraziło mnie to troche .. ponieważ miałam w planach to Liceum za rok .. Możesz mi powiedzieć czy tak tam naprawdę jest ? ... Czy jest aż taka dymoralizacja i wysoki poziom nauczania ? .. jesteś z niego zadowolona ? . Jest to dla mnie naprawde bardzooo ważne . Możesz mi pomóc ? :) z góry bardzo dziękuje za odpowiedź :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko zależy od osób i od postrzegania szkoły ;) Jeśli chcesz się nauczyć to nauczysz się wszędzie. Mnie nie dotknęły sytuacje, które tu opisałaś więc nie mogę się wypowiedzieć na ten temat

      Usuń
    2. Co to jest dymoralizacja?
      Bardzo denerwujące są takie stereotypy, że aż nie chce się tłumaczyć

      Usuń
  22. Masz grube nogi :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahahahhah grube? w którym miejscu?? :O

      Usuń
    2. Nie można powiedzieć, że są to nogi chude/szczupłe. Są odpowiednie dla Kingi, na zdjęciach wyglądają negatywnie ze względu na światło.

      Usuń
  23. Wyglądasz super , wszystko pomysłowo zestawiłaś i zdjęcia są świetne ♡

    A G A T H I E

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetnie wyglądasz ;)
    Super zdjęcia!~

    http://closertotheedge1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. bardzo fajne zdjęcia:D ładnie Ci w czerwonym:P
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie:)
    www.patryca.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Szorty i coca-cola, bardoz podobają mi się takie zestawy i ich klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajna bluzka ! Fajnie to wszystko dopasowałaś ! Ty to masz pomysły :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ej kiedy ada cajdler doda foty na bloga ? Wez ja popros o to

    OdpowiedzUsuń
  29. Możesz mi wytłumaczyć na jakiej ulicy jest second hand ? ;). Tam gdzie ty chodzisz ?

    OdpowiedzUsuń
  30. Mi się bardzo podoba ten zestaw. Być może jest prosty, ale jakoś tak rzuca sie w oko *.* Jest świetny ; )

    http://blog-pattie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. mogłabyś reklamować coca colę :)

    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)