poniedziałek, 12 sierpnia 2013

12/08/2013: Instamix camp


Już pisałam jak było cudownie i jak spędzałam czas. Teraz nadszedł moment,w którym możecie zobaczyć zdjęcia. Nie brałam tam ze sobą aparatu, ponieważ po prostu się o niego bałam. Zastąpił mi go ten w telefonie i o dziwo nie spisał się tak źle jak przypuszczałam. Pani od polskiego powiedziała kiedyś, że podróże kształcą. Czy ja coś wyniosłam z tej- zobaczymy. Czas wszystko pokaże...

Enjoy !
#pierwsze godziny w podróży
#pierwszy dzień nad hotelowym basenem 
#Thomas  :)

#widok z diabelskiego młynu #Dejdałke # Iguś #bar,party
#plaża
#ulubiony balkon
#jedno ze zdjęć konkursowych 
#cudowny widok
#cudowny widok part 2
# z jedną z najcudowniejszych osób w moim życiu :)
#kostium - góra sh(H&M), dół-H&M
#nails by Iga
#party time
#neon !
#basen #Wagonik # sweet # new in
#koszulki obozowe
#droga powrotna

Zdjęcia: Me& my friends

xoxo,
L I L L E

72 komentarze:

  1. miło się oglądało zdjęcia! :) Mimo, że z telefonu to wyszło świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. w zeszłym roku jakoś wzięłaś i nic się nie stało :) a Klaudia też nie brała?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W zeszłym roku miałam cyfrówkę, a nie lustrzankę ;) Też nie brała

      Usuń
  3. Świetne zdjęcia, jaki płaski brzuch !.

    OdpowiedzUsuń
  4. funclub <3 ja juz jutro o tej porze będę spakowana wyczekiwać na autokar :D

    OdpowiedzUsuń
  5. O ja też byłam z FunClubem! ;)
    Świetne wrażenia! ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. musiało być naprawdę fajnie!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne zdjecia,nawet jak są robione telefonem

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zdjęcia !! :D mimo iż z telefonu jakość jest dobra ;) . Masz jakiś kontakt z Adą Cajdler ? Słyszałam że była w Bułgarii niech ona też wrzuci mix zdjęć na swojego bloga http://hallowkaa.blogspot.com/ . Mogłabyś ją o to poprosić ? :) Ona jest takaa śliczna . Mogłaby wrzucić tam zdjęcia napisać jak było . Bo uwielbiam jej jak również twojego bloga . Uważam , żę jesteście najlepsze ! :D . Tak trzymajcie <3 ;* Pozderki ;3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo dobry pomysł aby Ada ogarneła swojego bloga . Niech się już dziewczyna tak nie odchudza ;) . Ma rewelacyjną sylwetke , pozazdrościć :*

      Usuń
  9. W jakim byłaś hotelu ?
    Chyba się minęłyśmy bo też byłam w Bułgarii i widziałam te koszulki 'soon I will rule the world' (;

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam takie miksowanie z Instagrama ; )

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne zdjęcia :-*

    Miło mi będzie jeśli skometujesz mojego bloga lub zaobserwujesz go jeśli Ci się spodoba :-*

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. zdjęcia są mega :-* a propo Ady Cajdler to bardzo dobry pomysł aby wreszcie aktywowała swojego bloga oby wie jesteście najlepszymi blogerkami jakimi znam ale ona coś zaniedbała go :/ Liczę że ją przekonasz do dalszego blogowania ;) . I czekam na fotki z Bułgarii bo ona chyba też tam była :>

    OdpowiedzUsuń
  13. za ile kupiłaś Canona ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. uwielbiam tą nutę :) widać, że wakacje mega udane, super, to najważniejsze :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Super! :)

    Obserwujemy? Jeśli tak to zrób to pierwsza i poinformuj mnie o tym w komentarzu.
    lilianka-blog.blogspot.com
    Follow my blog with Bloglovin





    OdpowiedzUsuń
  16. Łał! Niektóre zdjęcia są naprawdę fajne. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. najlepsze są mixy!:) powinnaś dodawać ich więcej

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne zdjęcia, bardzo miło się oglądało! :)
    Widać, że twoje wakacje były udane ^^

    OdpowiedzUsuń
  19. Na jakiej zasadzie jest ten obóz? Widzę, że nieźle tam balowałyście z procentami :p nie pilnują Was tam czy co? :D

    Bardzo fajne zdjęcia, szkoda, że nie są podpisywane z osobna. :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zasadzie odpoczynku :) Pilnują , ale nie gdy mamy czas wolny :)

      Usuń
  20. Cuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuudowne zdjęcia, a widoki jeszcze bardziej faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaajne! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. uwielbiam twoje instagramy <3

    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. wrócisz jeszcze kiedyś do pisania postów co 2-3 dni?

    OdpowiedzUsuń
  23. Jeeeej, przypomniał mi się mój wyjazd na kolonie! Świetne zdjęcia, zazdroszczę<3

    OdpowiedzUsuń
  24. hahaha, kupilas podrobe beatsow w bulgarii jak ada cajdler podrobe ray banow? :D

    OdpowiedzUsuń
  25. kolejny przykład, że zdjęcia telefonem nie muszą być złe, ładne są!! Bułgaria piękne miejsce, te plaże <3 a tych beatsów to tam pełno :D

    OdpowiedzUsuń
  26. byłam tam, rozpoznałam wieże, diabelskie koło ;d
    w jakim hotelu mieszkałaś :) ?

    OdpowiedzUsuń
  27. skad koszulka ,,oh wow''? :)

    OdpowiedzUsuń
  28. ile pieniędzy orientacyjnie wzięłaś na obóz.. nie wiem na jakie koszty się szykować, dlatego też pytam :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Jaki płaski brzuszek *.* jakie wykonywałaś ćwiczenia ? Miałaś jakąś skomplikowaną diete ? W ile czasu udało ci się uzyskać taki efekt ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic w zasadzie nie robiłam, wcześniej ćwiczyłam na siłowni i coś tam chyba zostało :)

      Usuń
  30. Niezłe ombre na paznokciach

    OdpowiedzUsuń
  31. Cześć Kinga :D

    OdpowiedzUsuń
  32. Faajny mix : )
    Pomozesz zdobyc pierwsze shinystar http://shinybox.pl/?ref=52fbff2 ? Z góry wielkie dzięki : ))

    OdpowiedzUsuń
  33. Fajny mix : )
    Pomozesz w zdobyciu pierwszych shinystar http://shinybox.pl/?ref=52fbff2 ? Z gory wielkie dzięki : ))

    OdpowiedzUsuń
  34. Widzę, że wyjazd udany, świetne zdjęcia! :))

    OdpowiedzUsuń
  35. aha, twoja bluza 'boy london', tez nie jest oryginalna bluza boy london, tylko PODROBA zakupiona w niszowym sklepie internetowym, wiec badz laskawa nie wciskac ludziom kitu, ze to oryginal boy london za ponad 3 stowki ;) zwlaszcza, ze ten sklep nie oferuje ubran tej FIRMY.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonim dobrze pisze ! ;) POLAĆ MU !! :D

      Usuń
    2. Nigdy nie twierdziłam, że to oryginał i nie będę twierdzić, ponieważ nie jesteś jedyną osobą, która zdaje sobie sprawę ile kosztują rzeczy tej firmy. Zamawiając tą bluzę wiedziałam, że nie jest ona oryginalna, ale podróbka mi nie przeszkadza, bo nie jest taka droga, materiał jest dobry i co najważniejsze - bardzo mi się podoba ;)

      Usuń
    3. w notce ewidentnie napisalas 'boy london', poza tym kupowanie podrob to okradanie firm, to po uno, po secundo- zwykly obciach ;) jesli nie stac mnie na torbe z logo chanel, kupuje 'chanelke' no name, a nie podrobe z logo CC. do przemyslenia ;)

      Usuń
  36. kiedy nowy post? o czym bedzie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aha pozdro ze masz w dupie komentarze

      Usuń
  37. swietne zdjecia, fajne miejsce :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  38. piękne zdjęcia. miał się świetnie

    ar1442

    OdpowiedzUsuń
  39. Ile dałaś za te podróbki beatsów? Świetne są! :)

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)