czwartek, 8 sierpnia 2013

08/08/2013: choies.com on bridge

Na te dwie nowości z choies.com czekałam z utęsknieniem. Od razu wiedziałam, że podbiją moje serce i ciężko będzie mi je odłożyć nawet na chwilę do szafy. Gdy tylko założyłam rzeczy, razem z chłopakiem pojechaliśmy na zdjęcia.Miejsce było ustalone o wiele wcześniej i jestem zadowolona, ponieważ według mnie wpasowało się idealnie ! 
Przepraszam za brak częstych postów, ale staram się odpoczywać, dawać radę w te upały i korzystać z wakacji. Obecnie wróciłam z biwaku, a w planach jest już następny. A wy jak spędzacie wakacje ? 





melonik,buty,okulary-H&M/bluzka,spodenki-choies.com

Zdjęcia: Jakub Puszczykowski


xoxo,
 L I L L E

59 komentarzy:

  1. Zakochałam się w koszulce-jest mega!
    Całość prześwietna!

    OdpowiedzUsuń
  2. genialny zestaw :) ja tez staram się jak najbardziej korzystać z wakacji.

    OdpowiedzUsuń
  3. bluzka wprost idealna na te upały :) Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bluzka mnie uwiodła! ;)

    Zapraszam do mnie na konkurs - kosmetyki Flos-Lek wygrywają aż trzy osoby! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam te spodenki ;) sama mam dwie pary ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny zestaw :-*

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Kiedy będą zdjęcia z Bułgarii?

    OdpowiedzUsuń
  8. kochana ale piekna sesja!!! wyglądasz cudownie!!!
    ❤ U mnie wciąż konkurs z EVA MINGE MILANO

    OdpowiedzUsuń
  9. Koszulka jest wspaniała :) cuuudo. I sesja sama w sobie klimatyczna ;) Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam na nową notkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. mimo, że te spodenki widzę na sporej części blogów to podoba mi się,że każda dziewczyna ma na nie swój sposób ;) Ty wyglądasz prześwietnie , kolejne dobre połączenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow ! Zestaw i zdjęcia rewelacja ! Aż ciężko oderwać od Ciebie wzrok ♡

    A G A T H I E

    OdpowiedzUsuń
  12. faktycznie miejsce wpasowało się idealnie, wyglądasz świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  13. http://allegro.pl/boy-london-hit-bluza-damska-s-m-l-xl-czarna-i3432855135.html TU JEST TWOJE ZDJĘCIE !!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoro dali jej za to hajs to jest jej zdjecie O.o

      Usuń
  14. Śliczny zestaw! Świetna ta koszulka :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale zajebiscie wyglądasz *_*
    Ostatnio zrobiłam sobie podobną bluzkę :D

    tyynka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie ...taki styl bardzo do CIebie pasuje ....jest takie TWÓJ :)


    Bluzka i spodenki śliczne..

    A w meloniku Ci do twarzy :)





    POZDROWIENIA

    *Zapraszam na nowy post*

    TORI DIS

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo ładnie! świetny print na koszulce :) korzystaj z wakacji!

    OdpowiedzUsuń
  18. Spodenki kojarzą mi się z odrobiną elegancji, więc jakoś nie jestem do nich przekonana, jednakże top jest cudowny.

    OdpowiedzUsuń
  19. ślicznie,w te upały nie mam ochoty na nic

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny zestaw, idealny na upalne dni. Tylko, jak dla mnie na plaże, jakiś biwak. Nie na ulice miast :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Podobają mi sie spodenki ! Fajne :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. wiesz może czy Ada zamierza kontynuować bloga? :)

    OdpowiedzUsuń
  23. rób tak jak kiedyś posty;)!

    OdpowiedzUsuń
  24. masz jeszcze jakaś stronę do zadawania ci pytań ?

    OdpowiedzUsuń
  25. Spodenki widziałam już kilka razy, ale całość prezentuje się naprawdę świetnie!:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Rzeczywiście świetne miejsce :-)

    OdpowiedzUsuń
  27. swietny outfit!
    skort <3 top <3
    extra zdjęcia i miejsce!
    super blog, obserwuje;)
    kisses x
    http://fashiongirlfromtown.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  28. koniecznie muszę kupić sobie taki melonik! *.*
    świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Fantastyczne zdjęcia *.* a bluzka cudowna :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo fajnie tutaj, obserwuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ojej, ojej, uwielbiam zdjęcia! <3

    OdpowiedzUsuń
  32. Śliczny nagłówek!


    Zapraszam do komentowania i obserwowania! ------> Seszel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. jesteś magiczna <3 wyglądasz zjawiskowo <3

    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Śliczne zdjęcia, bluzka jest śliczna *.*

    crazy-life-by-angelika.blogspot.com | zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Dziękinza komentarz ;)
    Super stylizacja, uwielbiam takie spodenki!!! ♥

    http://mademoisellejuliet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. podrobkowo wielkie ;3 zamiast wydac pare dych na podroby, nie lepiej kupic po prostu jakies soniaki, albo inne?

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)