niedziela, 4 sierpnia 2013

04/08/2013 : Preska !

Wypoczęta i gotowa do działania powracam ! Wyjazd był cudowny. Nowe znajomości, imprezy, głośne miasto, basen, plaża, przyjaciele. Czego chcieć więcej ? Zdjęć z obozu możecie wyczekiwać w przyszłym tygodniu, a tymczasem zostawiam Was z kolejnym zestawem, który fotografowany był jeszcze przed moim wyjazdem. Skromnie i dziewczęco- niekoniecznie w moim stylu, ale powoli się do niego przekonuję.

Enjoy !








sukienka-preska / pasek- blings.pl/sandałki-Ptak 

Zdjęcia: Jakub Puszczykowski 





xoxo, 
L I L L E

63 komentarze:

  1. Do twarzy Ci w tym kolorku ;-)
    Naprawdę wyglądasz dziewczęco - super;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna sukienka !
    zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  3. wspaniała sukienka ! Kochana ślicznie wyglądasz ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. wydaje mi się, że ten pasek Cię trochę pogrubia, jest chyba troszkę za duży i odstaje po bokach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myślę, że to nie pasek lecz ułożenie sukienki i moja postawa na zdjęciach :)

      Usuń
  5. Super wygladasz :-*

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna sukienka! Uwielbiam ten kolor i do twarzy ci w nim! :3

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny zestaw ♥.♥
    Bardzo ładnie ci w niebieskim :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna sukienka :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie do obserwowania i komentowania :*

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ładnie wyglądasz w tym kolorze ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo fajne miejsce na zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna sukienka, pięknie wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo zle ci w tej fryzurze

    OdpowiedzUsuń
  13. uwielbiam kolor Twojej sukienki! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetnie wyglądasz :) czekam na zdjęcia z obozu!

    OdpowiedzUsuń
  15. ahhhhh świetny klimat zdjęć!

    OdpowiedzUsuń
  16. jak dobrze ze juz jestes,sliczniie :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo mi się podoba to połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Pięknieee


    Sukienka jest piękna i pasuje do Ciebie ... wyglądasz kwitnąco :)



    POZDROWIENIA I ZAPRASZAM DO MNIE NA ŚWIEŻY KONKURSIK...warto zaglądnąć .



    TORI DIS

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne miejsce i cudowna tyy ! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Niekoniecznie w Twoim stylu, ale bardzo mi się to podoba :)))
    Świetne buty!!!

    OdpowiedzUsuń
  21. śliczna jest ta sukienka ;))

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja mam pytanie do twojego tatuażu,bolało w tym miejscu?
    Chcę sobie zrobić ale zastanawiam się jakie to miejsce

    OdpowiedzUsuń
  23. mega pięknie i inspirująco :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękna sukieneczka :) Uwielbiam wszystko co jest w kolorze błękitu :)

    OdpowiedzUsuń
  25. dziękuję za miłe słowa kochana :* wyglądasz uroczo!

    OdpowiedzUsuń
  26. ładna ta sukienka, ale buty... jak dla mnie świetne! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ladne zdjecia i piekna sukienka !! (:
    allwayssmille.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Zakochałam się ! Sukienka jest niesamowita ♡

    A G A T H I E

    OdpowiedzUsuń
  29. Sukienka jest niesamowita ! Wyglądasz fantastycznie ♡

    A G A T H I E

    OdpowiedzUsuń
  30. Super stylizacja. Piękny kolor sukienki :))

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetny blog i stylizacja! :)
    Na pewno będę zaglądać tu częściej!! ;)

    http://mademoisellejuliet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Śliczne są te twoje zdjęcia. Widać ,że masz pomysły co do zdjęć.
    Wyglądasz b.ładnie :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  33. Ładne zdjęcia i fajne sandałki :)

    OdpowiedzUsuń
  34. piękne sandałki , zdjęcia również :)

    OdpowiedzUsuń
  35. super wygladasz, fajny pasek :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Czekam na zdjęcia z wyjazdu!;)

    OdpowiedzUsuń
  37. już nawet nie odpisujesz na konmetarze

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)