wtorek, 30 lipca 2013

30/07/2013: track-suit

Czasem siła tkwi w prostocie i minimaliźmie. Według mnie to jest właśnie zaleta tego zestawu - prosto, wygodnie, a oko się cieszy [ moje na pewno ]. Zdjęcia robione na szybko jeszcze przed moim wyjazdem, a to wszystko po to, aby nie zawieźć czytelników. Mam nadzieję, że kolejny zaplanowany post was nie odstraszy, lecz odwrotnie zachęci do częstszego oglądania mojego bloga. Gdziekolwiek teraz jestem, cokolwiek teraz robię możecie zobaczyć to na instagramie. Przesyłam Wam gorące pozdrowienia z Bułgarii  i zapraszam do oglądania zdjęć. 

Enjoy !





bluzka-sh/dresy-ptak/okulary-H&M/buty-Reserved 

Zdjęcia: Jakub Puszczykowski 



xoxo, 
L I L L E

70 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. jest fatalny ! :/ nie ubieraj sie w lumpach b o to wstyd :xx

      Usuń
    2. AHA, anonimku lepiej się nie wypowiadaj, wstydzić to Ty powinieneś się za swoje zachowanie:)

      Usuń
    3. Niby dlaczego ktos sie powinien wstydzić za swoje zachowanie ? Bo napisał opinię inną od Twojej ? Ludzie po co wy stajecie w jej obronie ..

      Usuń
    4. Wszystkie anonimowe komentarze pisał jeden niedowartościowany idiota. Spójrzcie no godziny dodania :)

      Usuń
    5. Niby dlaczego miałby się wstydzić? To, że ktoś ma inną opinię od mojej to zrozumiem, ale gdyby wyrażał ją w bardziej konstruktywny i grzecziejszy sposób to nie byłoby tego całego gadania:)
      A jak widzisz ten "hejt" miał na celu obrażenie Kingi, a nie poinformowanie jej o tym, że coś jej/jemu się nie podoba...

      Usuń
    6. lumpeksy są zarąbiste :)

      Usuń
  2. ależ ty ładnie wyglądasz w białym <3
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. swietnie zdjecia, wpadaja w oko! Zastanawiam sie, w jakim proframie przerabiasz zdjecia?

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie w wolnej chwili !

    buziaczekgirloo.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwierz, że bez względu na to, co jest tematem postów, ja chętnie zaglądam na Twojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  5. skoro nas czytelników nie chcesz nigdzie 'zawieźć' to proponuję sama jedź po słownik. buty fatalne ale reszta całkiem fajna :) świetnie wykonane zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  6. Na luzie, ale bardzo fajnie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sztywniacko i beznadziejnie !

      Usuń
  7. Super! Wybrałaś świetne miejsce do zdjęć :*

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten strój jest śliczny *.*

    OdpowiedzUsuń
  9. jestes taka brzydka masz szpetną morde a ubrania z lumpa sh okropieństwo !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nikt Ci nie każe wchodzić na Kingii bloga. A jeśli Ty jesteś taka piękna/y to założ wlasnego bloga i pokaż nam się skoro Ty jesteś taka piękna.

      Usuń
    2. skończyłaś ? to spuść wode xDDD

      Usuń
  10. spodnie mi się bardzo podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dokładnie : wygodnie i ładnie :)
    dół świetny ! <3

    OdpowiedzUsuń
  12. buty mi sie nie podobają, ale cały zestaw świetnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  13. drugie zdjęcie <33

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny, prosty, luźny look. To lubię :>

    OdpowiedzUsuń
  15. tego typu dresy są najlepsze:P Twoje podobają mi się:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne buty ;)

    http://closertotheedge1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja również uważam, że prosto i wygodnie, nie znaczy nie fajnie :)))
    Super wyglądasz!!! Lubię takie looki!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. A Ty jak zwykle wybierzesz do zdjęc miejsce, które jest prześwietne!
    Look świetny, ale jakoś na Tobie mi się on nie podoba, może dlatego, że zazwyczaj chodzisz w czymś zupełnie innym. Dresiki świetne, buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Oj tak! Zdecydowanie lubię takie zestawy! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Podsumowując komentarze. Kupowanie w lumpach nie jest powodem do wstydu. Wręcz przeciwnie, jest to powód do dumy. Ubierając się w sh, ubieramy sie za połowę ceny i posiadamy perełki! Których żadna SWAG dziewczynka nie będzie miała :)
    Kinga, świetny zestaw! Co do miejsca, cudowne. Też myślałam nad zdjęciami na tych schodach, jednak nie było czasu i na początku byłam nimi przerażona :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam twoja naturalność:-) jesteś piękna!

    OdpowiedzUsuń
  22. Prosty ale totalnie niebanalny look :)!
    jestem bardzo na tak:)

    Obserwujemy?:)

    OdpowiedzUsuń
  23. piękne zdjęcia :) fajnie wyglądasz, tak na luzie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. gdzie były robione te zdj ?

    OdpowiedzUsuń
  25. cudowny zestaw w moim stylu! <3

    OdpowiedzUsuń
  26. te dresy są swietne! bardzo fjanie:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Podobają mi się takie stroje :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetna bluzka. ;)/ Obserwuje i zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Serio, nie trzeba dużo, by skomponować fajny strój. ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Cudny ten zestaw :) Kocham dresy :D <3 dobrej zabawy w Bułgarii :)

    Pozdrawiam :)
    ohvictorria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. jooj mega do połączyłaś, świetnie wyglądasz < 3

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękno tkwi w prostocie ! To prawda :) Śliczny zestaw i zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  33. Fantastyczne zdjęcia!!! Zazdroszczę tej Bułgarii :-D Pozdrawiam :-*

    OdpowiedzUsuń
  34. Genialne są te zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  35. śWIETNIE WYGLĄDASZ :)
    ZAPRASZAM U MNIE ROZDANIE :)
    http://holdwind.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Super stylizacja, zdjęcia...
    Wszystko :) \
    Zapraszam do mnie
    thealexlook.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Gdzie to było robione ?

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)