piątek, 26 lipca 2013

26/07/2013: dungarees

Ogrodniczki - totalny hit sezonu  ! W każdym sklepie jest ich pełno, a ja kompletnie się w nich zakochałam. Swoje dorwałam na wyprzedaży prawie o połowę tańsze, okazja więc nadarzyła mi się niesamowita, aż wstyd byłoby nie skorzystać. Tak więc bez zbędnego rozpisywania się, bo post jest zaplanowany, a ja prawdopodobnie wyleguję się na plaży w słonecznej Bułgarii, zapraszam serdecznie do oglądania zdjęć.

Enjoy !






ogrodniczki-Pull&Bear/top-gatta/buty-eastend.pl/ zegarek-allegro.pl 

Zdjęcia: Jakub Puszczykowski 



xoxo,
 L I L L E

43 komentarze:

  1. Świetnie wyglądasz! :) Genialne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  2. o tak idealny strój ^^
    A ja mam słabość do kobiet w ciąży w ogrodniczkach,zawsze wyglądają tak bosko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne są te ogrodniczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super wyglądasz. Sama muszę zakupić ogrodniczki ; )

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie podobały mi się ogrodniczki- ale teraz, zmieniłam zdanie:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Powiem Ci, ze ja niespecjalnie widziałam ogrodniczki w sklepach :) a szkoda, bo sama chetnie zaopatrzylabym sie w takie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jeszcze ogrodniczek na wyprzedaży nie widziałam.
    Czekam na relacje z Bułgarii - być moze i ja sie tam wybiorę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. swietnie wygladasz :) super zdjecia:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniale wyglądasz! Ogrodniczki to super sprawa bo w zasadzie nie trzeba się aż tak męczyć z doborem bluzeczki :D
    Ja swoje kupiłam w sh, ale wymagają jeszcze przeróbek i chciałabym jeszcze dorwać jeansowe :D
    Miłego wylegiwania i udanych wakacji! ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. nie jestem przekonana do ogrodniczek, sobie bym ich nie kupiła, ale świetnie w nich wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  11. jak ty ślicznie wyglądasz <3
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ogrodniczki to też mój must have! :D

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny strój i zdjęcia♥

    OdpowiedzUsuń
  14. kocham ogrodniczki :) sama muszę w takie zainwestwoać :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ogrodniczki -must have tego lata !

    OdpowiedzUsuń
  16. Swietne te ogrodniczki <3 mega mi sie podoba jak to polaczylas :)
    Pozdrawiam :)

    ohvictorria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. cudne są,oo jak ja kocham takie wyprzedaże

    OdpowiedzUsuń
  18. Zamowilam sobie podobne ogrodniczki :) Buziaki, zapraszam na nową notkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. poluje na ogrodniczki !
    * przepraszam za spam ale chciałabym prosić Cie żebyś weszła do tego posta -http://meerryfy.blogspot.com/2013/07/sheinside.html i kliknęła w pierwsze słowo `Sheinside`
    TO DLA MNIE BARDZO WAŻNE!

    OdpowiedzUsuń
  20. Mi też strasznie się podobają ogrodniczki :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ekstra ogrodniczki! Super wyglądają w połączeniu z tym topem. :)

    OdpowiedzUsuń
  22. o tak, ja tez postawilam na ogrodniczki!!!! :)
    http://www.swaggie.com.pl
    całuję ;*

    OdpowiedzUsuń
  23. Kocham ogrodniczki <3

    Obserwuje i liczę na rewanż :-*

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Cześć.
    Zapraszam Cię na nowego bloga oceniającego - http://tajemnicza-ocena.blogspot.com/
    Bardzo serdecznie pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam oglądać Twoje zdjęcia, są naprawdę świetne!
    Wyglądasz cudownie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Sliczne zdjecia!
    U mnie ostatnio rowniez wpadly do garderoby takie typu ogrodniczki !
    Genialne sa!

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie w wolnej chwili :-)
    buziaczekgirloo.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  27. rewelacyjne te ogrodniczki! sama takich szukałam i jakoś w pullu ich nie widziałam:( Ty szczęściaro;p

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)