czwartek, 18 lipca 2013

18/07/2013: flowers

Teraz tyle się dzieje, że nie wiem w co ręce włożyć. Mnóstwo spraw do załatwienia odnośnie wyjazdu, który jest już w niedziele, do tego dochodzi osiemnastka w sobotę i wyjazd do Łodzi. Między wszystkimi zajęciami staram się znaleźć czas na zrobienie zdjęć na kilka postów w przód, aby udostępniały się podczas mojego wyjazdu, ale nie wiem czy dam radę.  Mam nadzieję, że nie będziecie mieli mi za złe mojej nieobecności i będziecie mnie obserwować na instagramie (@lillefashion). Ja już dziś się z Wami żegnam i życzę wszystkim mile spędzonego czasu, ponieważ to mój ostatni post  przed wyjazdem. Następny zostanie udostępniony w późniejszym terminie.

***
Na krótki gorset polowałam już rok, ale zawsze cena była albo powalająca albo wyglądałam niekorzystnie. Ten udało mi się znaleźć na półce sklepowej w Bershce za całkiem przystępną cenę więc bez chwili wahania udałam się do kasy. Mam nadzieję, że spodoba wam się moje połączenie .

Enjoy !






gorset-Bershka/Spódniczka-ptak/ okulary-tutto/zegarek-allegro.pl/buty-nn

Zdjęcia: Jakub Puszczykowski 



xoxo,
 L I L L E

60 komentarzy:

  1. o jej, wyglądasz nieziemsko !
    świetnie;-)
    Udanego pobytu ;-*

    OdpowiedzUsuń
  2. ślicznie wyglądasz! nie będę miała za złe nieobecności, odpoczywaj tam i baw się dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne miejsce na zdjęcia :))

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny zestaw*o*
    Udanego wyjazdu!

    OdpowiedzUsuń
  5. Gorset cudowny *.* życzę miłego wyjazdu i zapraszam do mnie http://nic-nie-trwa-wiecznie-niebezpiecznie.blogspot.com/ ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam niemal idenatyczne butki : )

    OdpowiedzUsuń
  7. PRZEPIĘKNIE WYGLĄDASZ!!!!♥

    OdpowiedzUsuń
  8. o u Ciebie też gorsetowo/braletowo :D Śliczny jest, super wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  9. my z Łodzi jesteśmy :))udanego wyjazdu :))

    OdpowiedzUsuń
  10. jjooooj < 3 mega mega mega :)!

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam twojego bloga, no ! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Udanego wyjazdu! Buty super :)

    OdpowiedzUsuń
  13. wyglądasz prześlicznie ;*

    OdpowiedzUsuń
  14. wyglądasz bardzo korzystnie w tym gorsecie, a klimat zdjęć - powala :)

    OdpowiedzUsuń
  15. szczerze to jakby założyła to bardziej urodziwa dziewczyna to rozwaliłaby system...co nie oznacza że nie jest to super stylizacja

    OdpowiedzUsuń
  16. świetny zestaw i piękne zdjęcia :)

    klaudynabiel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo fajny ten gorset :) a wiem, że trudno znaleźć gorset godny uwagi :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajny gorset, rewelacyjnie wyglądasz. Udanego wyjazdu! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale boski outfit ! Baw się dobrze w Łodzi i na osiemnastce ! : )

    OdpowiedzUsuń
  20. Ślicznie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  21. Średni gorset, średnia stylizacja, średnia uroda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ot co! idealnie ujete

      Usuń
    2. ale ze mnie średnia dziewczyna no kurczę..

      Usuń
  22. Zazdroszczę gorseciku:C Muszę taki gdzieś dorwać...

    OdpowiedzUsuń
  23. Jescze sie odchudzasz? Bo tu jakby trochę wiecej masz ciałka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie ;) uzyskałam wagę, którą chciałam

      Usuń
  24. Taki gorset i ja bym sobie kupiła, bo ostatnio jest chyba modny. :)

    OdpowiedzUsuń
  25. fantastycznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  26. wyglądasz zjawiskowo <3
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Mam bardzo podobne buty, baaardzo : )

    OdpowiedzUsuń
  28. Poluje na taki gorsecik, można wiedzieć za ile go dorwałaś ?:DD

    OdpowiedzUsuń
  29. musisz nam opowiedzieć co Ty takiego robisz non stop?!

    2 i 3 zdjęcia są super, jak z magazynu modowego
    a zdjęcie samych butów - świetny pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  30. genialne zdjęcia:) fajnie wyglądasz:) będę tu zaglądała regularnie:) blog warty uwagi i poświęcenia paru wolnych chwil:)
    oczywiście obserwuję i lubię Cię na FB:D
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie:)
    www.patrya.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. you look absolutely adorable! just followed you dear! check out my blog and maybe follow me if you like. :)

    http://www.basicsandgold.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. jestem zachwycona!!! krotki piekny top plus spodniczka ,ktora swietnie podkresla talie ,wow! wygladasz fantastycznie!

    OdpowiedzUsuń
  33. super zdjęcia, pieknie;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Najlepszy dotychczas zestaw jaki dzis widzialam :)
    Genialny!
    Pozdrawiam i goraco Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Udanego wyjazdu, i przepiękne połączenie <3

    OdpowiedzUsuń
  36. Udanego wyjazdu, i przepiękne połączenie <3

    OdpowiedzUsuń
  37. Udanego wyjazdu i przepiękne wyglądasz! <3

    OdpowiedzUsuń
  38. spodniczka najpiekniejsza!
    http://rozaliafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Swietny ten gorset!
    Kisses
    Aga

    www.agasuitcase.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Jestem zafascynowana tą stylizacją. Przepiękny gorset ! <3




    A G A T H I E

    OdpowiedzUsuń
  41. świetne światło na tych fotach!

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)