niedziela, 14 lipca 2013

14/07/2013: End of work

        Mój pobyt na obozie dziecięcym dobiegł końca. Zmęczona wróciłam do domu i zasnęłam na długie godziny. Dziś jednak jadę na zakupy, ponieważ już za tydzień wyjeżdżam na upragnione wakacje, a brakuje mi kilku przydatnych rzeczy. Mam nadzieję, że uda mi się kupić to co jest mi potrzebne. 

***
        Dzisiaj stawiam na wakacyjny minimalizm ! Nie wiem jak wy, ale mi w wielkie upały przeszkadzają obcisłe rzeczy i zdecydowanie stawiam na coś lekkiego, dlatego dziś taka stylizacja,a nie inna. 

Enjoy !







okulary-tutto/góra od kostiumu- SH/spodenki,buty-H&M/biżuteria-ringsandtings.com

Zdjęcia: Jakub Puszczykowski

xoxo,
 L I L L E

65 komentarzy:

  1. bardzo fajna stylizacja, prosta i wygodna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z kim jedziesz na obóz? Pięknie wyglądasz:*

    OdpowiedzUsuń
  3. Z kim jedziesz na obóz? Pięknie wyglądasz:*

    OdpowiedzUsuń
  4. ja bym chciaka tak pracowac z dziecmi :D w takim razie udanych zakupow :* ja tez zaraz sie wlasnie wybieram :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale świetny look. Szorty są mega . Udanych zakupów ♡

    A G A T H I E

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak oceniasz I Lo w Tomaszowie Mazowieckim ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. każdy ma inne zdanie, ja średnio jestem zadowolona ;)

      Usuń
    2. czemu średnio ?

      Usuń
    3. więc zamiast w pierwszym lo wolałabyś być w drugim np? ; )

      Usuń
    4. Jakie liceum jest według cb najlepsze w Tomaszowie ?

      Usuń
    5. wysoki poziom ?

      Usuń
    6. nie mam zdania co do szkół w Tomaszowie. Wolałabym uczyć się w innym mieście :)

      Usuń
  7. ładnie Kochana wyglądasz, masz świetny kostium <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Góra od kostiumu - rewelacja! Poluję na coś takiego!

    OdpowiedzUsuń
  9. Koniecznie pokaż co kupiłaś :) Stylizacja na tak! <3

    OdpowiedzUsuń
  10. pięknie wyglądasz! bardzo fajna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super wyglądasz! bardzo fajna stylizacja! Uwielbiam lato, właśnie dlatego,że można zakładać lekkie i delikatne ciuszki! Udanych zakupów i przyjemnych wakacji!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja też w wakacje wolę luźne rzeczy! :3
    Świetny strój!;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mega te zdjęcia! :) Świetny tatuaż :)

    OdpowiedzUsuń
  14. you look amazing in those printed shorts and i love the tattoo on your arm a lot!

    Check out my latest outfit on blog! :)
    A
    xx
    http://epiquemoi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. super wyglądasz, wakacje Ci służa :)

    OdpowiedzUsuń
  16. a na ile dni jedziesz? :)
    będą post się pojawiac przez ten czas?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. postaram się, aby się pojawiały, ale nie wiem czy będę mieć tyle czasu w tym tygodniu, aby zrobić tyle zdjęć :)

      Usuń
  17. gdzie na ten obóz? na ile dni? z jakiego biura podróży? i ile płacisz? sorki za pytania, ale bardzo bym chciał jechać na następony rok ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bułgaria, dwa tygodnie, fun club, ok. 1800 :)

      Usuń
  18. mam taką samą piżamę.

    OdpowiedzUsuń
  19. oo tak! Luźna koszulka, spodenki i można wyjść w upał!:D
    +CUDOWNY tatuaż!!! Też bym chciała :(

    OdpowiedzUsuń
  20. Na jakim profilu jesteś w I Lo ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. humanistyczno-filmowa

      Usuń
  21. pięknie wyglądasz ! cudowny tatuaż !

    OdpowiedzUsuń
  22. na jakiej stronie przerabiałaś to zdjęcie? http://scr.hu/0ezg/rw48y

    OdpowiedzUsuń
  23. szkoda, że już tak rzadko posty są, bo uwielbiam Twoje stylizacje ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jakby były częściej to by mi pomysłów brakło :)

      Usuń
  24. jakaś Ty chuda :o *.*

    OdpowiedzUsuń
  25. prześliczna jesteś :* super wyglądasz! + Kuba najlepszy fotograf! :d

    OdpowiedzUsuń
  26. Jesteś taka śłiczna. Zawsze dobrze wyglądasz :D

    OdpowiedzUsuń
  27. chyba już cię się znudził blog, dodajesz post co 4 albo więcej dni, malo piszesz, a w dodoatku juz nawet na komenatrze nie odpowiadasz :) zawsze go lubiłam, ale teraz już mi się odechciało tu wchodzić, a szkoda :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Posty dodaję rzadziej, bo po prostu więcej czasu poświęcam na jeden konkretny, ponieważ wolę go dopracować,a nie na odwal się jak kiedyś :) Na komentarze nie odpowiadam od razu, bo przy komputerze musiałabym siedzieć cały czas, ale w gruncie rzeczy odpowiadam praktycznie na wszystkie :)

      Usuń
  28. bardzo fajna stylizacja :) idealna na upały, prosto, ale z gustem :)

    OdpowiedzUsuń
  29. znasz Dawida Kwiatkowskiego? Podoba Ci się jego piosenka "Biegnijmy" ,co o nim sądzisz?

    OdpowiedzUsuń
  30. Fajne zdjęcia. Juz takie wakacyjne.
    Fantastyczny tatuaż :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ellie! <3
    świetnie wyglądasz, idealnie na upały :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Cudowne spodenki! Bardzo fajnie wyglądasz ;)

    http://magduizm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Będzie dzisiaj post?;)

    OdpowiedzUsuń
  34. smażing i opalaning :D

    Zapraszam do mnie na rozdanie lakierów do paznokci:)

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)