piątek, 5 lipca 2013

05/07/2013 : Maxi

Dawno nie czułam się tak dobrze jak tam nad morzem. Miejsce, w którym zdecydowanie się odnalazłam. Świeże powietrze, wielkie miasta, morze, galerie, tramwaje, tłumy, sklepy, życie - już mi się tęskni! Trzcina niestety nie wygrała festiwalu, ale nie załamaliśmy się, ponieważ podróż, pobyt tam i nowo zawarte znajomości wynagrodziły nam wszystko. Ja oprócz odpoczynku i zabawy postanowiłam wykorzystać to cudowne miejsce do zdjęć. Dziś pokażę się wam w odsłonie jakiej jeszcze tu nie było, w miejscu, którego jeszcze tu nie było. Powiew świeżości mam nadzieję, że wynagrodzi wam moją nieobecność.

Enjoy !











melonik,bluzka, okulary-H&M/pasek-Pull&Bear/spódnica-nn,rynek/torebka (Ady) -nn

Zdjęcia: Jakub Puszczykowski 


xoxo, 
L I L L E

73 komentarze:

  1. jaaaaakie świetne fotki !
    mons-monss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Oddaj mi ten kapelusz :D:*

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądasz naprawdę bardzo pogodnie!

    pozdr. AL

    OdpowiedzUsuń
  4. dziękuję;))
    Śietnie wyglądasz i również super zdjęcia;))

    OdpowiedzUsuń
  5. o pięknie wyglądasz i zdjęcia też piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne zdjęcia i stylizacja^^

    OdpowiedzUsuń
  7. piękna, dziewczęca stylizacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kapelusz i bluzka super!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ładnie Ci w tym stroju:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudownie wyglądasz!
    Bardzo podoba mi się ta spódnica, i jej połączenie z bluzką :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kochany Gdańsk ! Już niedługo lecę do rodzinki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Prześlicznie jak zawsze :) Zazdroszczę wyjazdu ! :3

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  13. Właśnie takie stylizacje pasują ci najbardziej. Pasują do twarzy, postury... Nie musisz zakładać wysokich butów żeby wyglądać świetnie, mam nadzieje że kiedyś to zrozumiesz. Życzę powodzenia i czekam na więcej TAKICH stylizacji! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jako uczennica I LO mogłabyś powiedzieć mi czym różni się w praktyce klasa prawnicza od filmowej?
    Czy w obydwu jest polski rozszerzony i można wybrać sobie język?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wiem czy cię zadowoli moja odpowiedź, ale też jestem uczennica ILO :)
      w klasie prawnej rozszerzone przedmioty to geografia i wos
      w klasie filmowej - polski i historia
      Klasa prawna nie jest w sumie mocno humanistyczna, jest odpowiednikiem klasy ogólnej w IILO
      a języki tak jak w kazdej klasie wybierasz sobie jeden rozszerzony a drugi kontynuacje jakby

      Usuń
    2. Czyli w prawnej nie mogę oczekiwać tego, że rozwinę się polonistycznie? Lepiej wybrać filmową dla typowego humanisty? :)

      Usuń
    3. tak,filmowa to jest typowy hum

      Usuń
    4. Dziękuje za pomoc! :D

      Usuń
  15. Piekne foty, wygladasz bardzo ladnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. świetna koszulka :) no i Ty świetnie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  17. Genialna stylizacja! wszystko jest na swoim miejscu:) cudny melonik!

    OdpowiedzUsuń
  18. oooo,przecudownie wyglądasz!!!!♥

    OdpowiedzUsuń
  19. WOW. Wyglądasz wspaniale *.*

    OdpowiedzUsuń
  20. Zupełnie jak nie Ty, ale bardzo dobrze wyglądasz!;-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam takie długie spódnice, świetnie Ci w niej!! I wcale się nie dziwie, że tak dobrze Ci nad morzem :))

    OdpowiedzUsuń
  22. nie wiesz gdzie Ada kupiła tą torebeczkę? w Tomaszowie?

    OdpowiedzUsuń
  23. idealnie, bardzo mi sie podoba!

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne zdjęcia ,a szczególnie to na ,którym zostały ujęte ptaki ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. wyglądasz świetnie! do twarzy Ci w takich neutralnych kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Jeej jaka klimatyczna sesja ! Przepięknie wyglądasz, zestaw jak zawsze rewelacyjny. Ciężko oderwać wzrok ! <3

    A G A T H I E

    OdpowiedzUsuń
  27. piękne zdjęcia! rewelacyjnie wyglądasz *.*

    OdpowiedzUsuń
  28. muszę przyznać, że za każdym razem zachwyca mnie jakość i klimat Twoich zdjęć :))

    OdpowiedzUsuń
  29. genialne zdjęcia <3 piękna torebka ^^
    a maxi idealna :3

    OdpowiedzUsuń
  30. bardzo ładnie Ci w tej stylizacji:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Gdzie będziesz pracować w wakacje? Jak znalazłaś ogłoszenie? Podaj stronę internetową tego?

    P.S. Super post :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Fajniutkie zdjęcia. Koszulka LOVE super. :)

    OdpowiedzUsuń
  33. ślicznie wyglądałaś :)
    Musisz mieć chyba dobry aparat bo zdjęcia rewelacyjne :p

    Obserwuję, miło będzie jeśli zaglądniesz do mnie

    OdpowiedzUsuń
  34. zdjęcia są genialne, i zazdroszczę takiej wycieczki:)

    OdpowiedzUsuń
  35. ślicznie wyglądasz :) spódnice maxi świetnie się prezentują podczas poruszania :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Zajebiście wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  37. bardzo ładnie wyglądasz no i świetne zdjęcia, mają swój urok :)

    OdpowiedzUsuń
  38. uwielbiam te zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Wie ktoś może czy na zebranie w I LO mamy przyjść z rodzicami? Chodzi o wybór mundurków czy integracje? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bez rodziców proponuje, dla rodziców to jeszcze będą zebrania :d

      Usuń
  40. jaka świeżość! wow.
    cudowna spódnica ♥

    cudownych wakacji!

    OdpowiedzUsuń
  41. zapierasz dech w piersiach! <3
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. świetna bluzka i kapelusz:) cudowne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)