niedziela, 30 czerwca 2013

30/06/2013 : kot dachowiec

Swoje wakacje mam już od ponad dwóch tygodni- spowodowane nagłym przypływem zarazków. Na szczęście leki pomagają,a mój organizm wraca do normalności. W piątek postanowiliśmy z przyjaciółmi świętować nasze zakończenie roku szkolnego na imprezie [ udało mi się uzyskać średnią 4,6 ] Na następny dzień zmęczona z ledwo otwierającymi się oczami wróciłam do domu, gdzie czekało mnie sprzątanie, aby w spokoju móc wybrać się na mini zakupy do Focusa. Dlaczego ? Otóż z Trzciną dostaliśmy się na kolejny przegląd teatralny do Gdańska, gdzie spędzimy pięć najbliższych dni. Osobiście bardzo lubię to miasto i dobrze się tam czuję, więc jestem szczęśliwa.  Z racji tego na kolejny post ze stylizacją będziecie musieli poczekać nieco dłużej. Mam tylko nadzieję, że zdjęcia, które znajdują się poniżej zrekompensują wam to.
Enjoy !











sweterek-SH/ spodenki -choies.com/ workery- allegro.pl 

Zdjęcia: Jakub Puszczykowski 


xoxo, 
L I L L E

63 komentarze:

  1. świetnie te spodenki wyglądają :) ... piękne masz oczy <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia! :3
    Gratuluję średniej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak Kubie poszla matura? Jakie wyniki ma?

    OdpowiedzUsuń
  4. z kim świętowałaś w piątek? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. u kogo impreza?

    OdpowiedzUsuń
  6. jej, zaskakujesz mnie zdjęciami ! są naprawdę świetne;-)
    masz przepiękne oczka;-)
    + spodenki są lekko za duże ? ;>

    OdpowiedzUsuń
  7. światło na twoich zdjęciach to po prostu słońce, czy dodajesz je w jakimś programie ?

    OdpowiedzUsuń
  8. Jesteś po prostu piękna, masz świetnego bloga, uwielbiam go czytać . Mogłabym to robić dniami i nocami:*:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam ogromna prośbę, mogłabyś powiedzieć mi kiedy należy zanieść świadectwo i certyfikat do szkoły?
    Strasznie sie stresuje, a zapomniałam zapytać się nauczycieli.

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam ta piosenkę! i że sma nie pomyślałam o klimatycznych zdjęciach na bloku :) wyglądasz jak zawsze - świetnie

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczne zdjęcia! klimatycznie tak :)
    gratuluję grupie teatralnej!

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczna jesteś ♥ !

    OdpowiedzUsuń
  13. A ja mam takie same spodenki! Cudowne zdjęcia :)!

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam piosenkę . Cudnie wyglądasz w tym outficie ;33

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale cudowna sesja ! Wyglądasz przepięknie ♡ spodenki czadowe

    A G A T H I E

    OdpowiedzUsuń
  16. świetne zdjęcia i spodenki <3

    OdpowiedzUsuń
  17. jak uzyskałaś taki świetlny efekt?

    OdpowiedzUsuń
  18. świetne zdjęcia i stylizacja^^

    OdpowiedzUsuń
  19. o łeee jakie zęby paskudne!

    OdpowiedzUsuń
  20. Jakie świetne spodenki, ślicznie wyglądają. Cały zestaw naprawdę ciekawie się komponuje ze stylistyką zdjęć, bardzo mi się podoba :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie na recenzję filmu "Wyśnione miłości", www.filmowe-abecadlo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. świetne zdjecia, super!:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne zdjęcia Kinga :)

    OdpowiedzUsuń
  23. na dachu,świetny pomysł,pięknie :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczne zdjęcia *.*
    Oddaj spodenki ;d

    OdpowiedzUsuń
  25. Wyglądasz świetnie, ale ten klimat zdjęć... niesamowity ; )

    OdpowiedzUsuń
  26. Masz bardzo ładne włosy na tych zdjęciach :) Sweterek mega ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. ja jutro przybywam do Gdańska. Uwielbiam to miasto, klimat genialny :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Powiedz mi Kinga,na dachu jakiego budynku robione byly te zdjecia xd

    OdpowiedzUsuń
  29. genialne zdjęcia i świetny outfit :)

    OdpowiedzUsuń
  30. O JAAA ! Boskie spodenki !:3
    mons-monss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. świetny blog i zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  32. szosrty znane i lubiane wciąż mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  33. boskie zdjęcia!!! zakochałam się w szortach
    ♥♥♥ pozdrowienia, Ola

    OdpowiedzUsuń
  34. Zawsze chciałam mieć zdjęcie na dachu :)
    Masz śliczne oczy♥

    OdpowiedzUsuń
  35. świetnie wyglądasz, zdjęcia na dachu to dobry pomysł jest! dobrze, że wracasz do zdrowia. gratuluję i życzę udanego wyjazdu do Gdańska ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. świetne te pierwsze zdjęcie *.*
    fajny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Ostatnie dwa zdjęcia, genialneee!
    wracaj do zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń
  38. prześlicznie wyglądasz, a zdjęcia świetne ;d

    OdpowiedzUsuń
  39. zdjęcia sa niesamowite, ja bym chyba jednak nie dała rady wejść na dach :)

    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. alllle masz cudowne zdjecia !
    ps. tez kocham to miasto <3

    OdpowiedzUsuń
  41. rzeczywiście zdjęcia genialne :) uwielbiam te spodenki :D

    OdpowiedzUsuń
  42. Colplay - Paradise, kocham :D
    niezła stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  43. Masz ogromne czoło, powinnaś nosić grzywkę.

    OdpowiedzUsuń
  44. Może do tych spodenek pasowałyby creepersy? To była by stylizacja totalnie w twoim stylu.:)

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)