środa, 26 czerwca 2013

26/06/2013 : New in

Ktoś napisał pod ostatnią publikacją, że dawno nie dodawałam takich postów. Tak się złożyło akurat, że taki czekał na swoją kolej .Powoli zbieram rzeczy na lato, swetry i bluzy zastępuję przewiewnymi bluzkami, a spodnie -spódniczkami i spodenkami. Zdecydowanie lubię lato pod tym względem, że nie jestem zmuszana do zakładania na siebie miliona warstw. Jeśli chodzi o nowości - zbierały się u mnie w szafie już długi okres czasu. Na większe zakupy planuję dopiero jechać, aczkolwiek z tych jestem równie zadowolona.  

miętowa sukienka - http://www.preska24.pl/

spódnica maxi - rynek

żółta, neonowa torebka- Chińczyk

biała bluzka-  rynek
bluzka coca cola- http://www.romwe.com/

czarna tiulowa spódniczka -SH (New look)

zielona tiulowa spódniczka- SH (H&M)


jeansowe spodenki- http://www.choies.com/


xoxo,
 L I L L E

62 komentarze:

  1. bluzka coca-cola genialna <3

    OdpowiedzUsuń
  2. sukienka i tiulowe spodniczki <3!

    OdpowiedzUsuń
  3. w którym miejscu na rynku kupiłaś tę białą bluzkę? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. spodenki i bluzka z coca coli <333 śliczne



    sycaaaaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. pierwsza sukienka jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. SPODENKI I KOSZULKA CUDOWNE <3

    OdpowiedzUsuń
  7. sukienka spodenki i koszulka z coli super :)

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne tiulowe spódniczki *.*

    OdpowiedzUsuń
  9. o te spodenki widzę już na kolejnym blogu :) ale są bardzo fajne :) no i ta mietowa sukienka <3 bluzka kokakoli to mój must have :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Bluzka coca- cola i dżinsowe spodenki- najlepsze!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Zakupy są ekstra. Ja też muszę się wybrać na takie większe. Sukienka miętowa, szorty z Simpsonó i tiulowe spódniczki wymiatają *.*
    Również nie lubię zimy ze względu milionowych warstw ;/
    Miłego popołudnia! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. te spodenki od jakiegoś czasu już mnie kuszą. Są przecudowne.

    OdpowiedzUsuń
  13. miętowa sukienka jest cudowna *__*

    OdpowiedzUsuń
  14. Ile nowinek! Są naprawde swietne ;) Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo spodobała mi się spódnica maxi, biała bluzka i torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  16. bluzka coca cola,świetna!!♥

    OdpowiedzUsuń
  17. spodenki są nieziemskie ! :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Spodenki <3 ! i Coca cola ;))
    Zapraszam serdecznie na mega konkurs z butikiem LOLA

    E. :*

    OdpowiedzUsuń
  19. To teraz zostało Nam tylko czekać na stylizacje ;-)

    OdpowiedzUsuń
  20. śliczne rzeczy, niedawno odkryłam te koszulke z nadrukiem coca-coli, fajna jest :D czekamy na posty z nowościami :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Sukienka i spodenki super :)

    OdpowiedzUsuń
  22. chcę to zobaczyć na tobie :D Wszystko<3

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękna sukienka :D
    Tez już powoli organizuję szafę na lato :)
    Jedyne czego brakuje to pogody :)

    OdpowiedzUsuń
  24. fajna sukienka, idealna na lato :D ja muszę rozejrzeć się za jakimiś szortami :)

    http://venuuska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. ostatnie spodenki są rewelacyjne! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. ja sama nadal nie mogę w to uwierzyć:D

    OdpowiedzUsuń
  27. Beżowa spódnica jest rewelacyjna!! :) ogólnie bardzo fajne zakupy;))

    Pozdrawiam !:))

    OdpowiedzUsuń
  28. świetny blog i notka :3
    ciekawie tutaj :)
    dlatego ZAOBSERWOWAŁAM i liczę na to samo z Twojej strony ;*
    http://my-secret-dreamx3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Trochę przereklamowane ciuchy, ale mam nadzieje że fajnie to połączysz i wyjdzie coś niezłego.

    OdpowiedzUsuń
  30. Teraz wszyscy mają takie szorty z Simsonem :D

    OdpowiedzUsuń
  31. ile kosztowała ta koszulka z Romwe?

    OdpowiedzUsuń
  32. szorty najlepsze,ale szytko mi si epodoba .widze,ze styl podobny mamy :))

    OdpowiedzUsuń
  33. Zapraszam do mnie! Na swoim blogu będę publikował swoje nagrania cover'ów!
    Obserwujemy?! Ja już!

    http://adrianfrydrych.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Miętowa sukienka podbiła moje serce!:)

    OdpowiedzUsuń
  35. tez się zastanawiałam nad tymi spodenkami z choies, mam jednak troche obaw i chce je teraz rozwiać ;p
    widać w nich troche pupe? ;>
    no i jeszcze chodzi o rozmiar, jaki wzięłaś. ten co nosisz zawsze, czy większy :)
    wiem że są wymiary, ale wole się upewnić :D
    odpisz u mnie jak byś mogła ;D

    OdpowiedzUsuń
  36. pamietasz moze, ile mialas punktow idac do 1 do klasy filmowej? :))

    OdpowiedzUsuń
  37. bluzka Coca Cola świetna!

    OdpowiedzUsuń
  38. bluzka - rynek świetna!:) można wiedzieć ile kosztowała? :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Jak tam Kuby matura?:)

    OdpowiedzUsuń
  40. Jakie masz plany na wakacje ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. trochę pracy, Bułgaria, imprezy :)

      Usuń
  41. Sukienka piękna ; )
    Obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  42. super rzeczy, ale spodenki najbardziej przykuły moją uwagę

    OdpowiedzUsuń
  43. Fajne nowości ;)

    http://magduizm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)