wtorek, 18 czerwca 2013

18/06/2013: cycling

        Gwałtowne zmiany pogody źle wpływają na mój organizm. Tak też było i tym razem- znowu się rozchorowałam, a mam wrażenie, że to dopiero początek. Łóżko, herbata i laptop. Teraz mam przynajmniej czas na napisanie tego posta. Koniec roku zbliża się wielkimi krokami, więc mam nadzieję, że  będę go mieć coraz więcej dla Was i dla bloga. Plany wakacyjne powoli się kształtują, a ja jestem z nich całkiem zadowolona. Już za niecałe dwa tygodnie wyjeżdżamy z Trzciną nad morze ! Can't wait. 
        Jeśli chodzi o post- w końcu udało mi się zrealizować zdjęcia z rowerem mojej mamy, który wykradłam z garażu. Takie fotografie chodziły mi po głowie już od dłuższego czasu. Mam wrażenie, że rower pojawi się w postach jeszcze nie raz. Ubrałam się na sportowo, postawiłam na nutkę ekstrawagancji. Postanowiłam również się w ogóle nie malować tak jak to robię, gdy rzeczywiście wybieram się na wycieczkę rowerową. 

Enjoy !







okulary-NY/bluza-vjstyle.com/spodenki-allegro.pl/buty-DeeZee/bamper na telefon-romwe

Zdjęcia: Jakub Puszczykowski 


xoxo, 
L I L L E

74 komentarze:

  1. Śliczne zdjęciaa :D Pozdrawiaam <3

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie wyglądasz:)
    Dodasz zdjęcia z tą koszulką: http://instagram.com/p/aSmCadAstX/ ?

    OdpowiedzUsuń
  3. masz taka piekna figure , świetnie wyglądasz <3 ja bym tylko ubrała inne buty

    OdpowiedzUsuń
  4. Biedaczysko, leżeć chora w łóżku kiedy na zewnątrz 30 stopni

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam Cię w lenonkach :D

    OdpowiedzUsuń
  6. piękna jak zawsze! :* uwielbiam oglądać Twoje zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zaniemówiłam! W poście który dodałaś jakiś miesiąc temu, te spodenki były na ciebie niemal za ciasne a teraz nawet trochę odstają. Masz nawet lekki zarys mięśni na brzuchu. :) Widać, że schudłaś, jak patrzę na twoje zdjęcia to od razu mam ochotę ruszyć dupsko i zacząć ćwiczyć. :) Koniecznie dodaj kiedyś posta o diecie.
    Ostatnio podobają mi się twoje outfity, są coraz lepsze. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetnie wyglądasz! zdrowiej szybko, najszybciej jak się da. mam też bardzo podobne okulary z NY :D chyba nawet te twoje widziałam w sklepie ;) oby pogoda się ustatkowała, bo wpływa też na samopoczucie i chodzę poddenerwowana...

    OdpowiedzUsuń
  9. piekne zestawienie wszytskiego i podoba mi si technika robienia zdjec , amja klimat : )

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne zdjęcia :) pięknie wyglądasz ! W tej bluzie się zakochałam. Zaimponowałaś mi brakiem makijażu - masz śliczną cerę i naprawdę go nie potrzebujesz , tak trzymaj :*

    A G A T H I E

    OdpowiedzUsuń
  11. no jestem pod wrażeniem ! Idealnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. jeeeeeej, super wyglądasz! świetna bluza :3

    OdpowiedzUsuń
  13. czyżby zdj. robione heliosem ? :) świetnie wyglądasz :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Ojej jak ślicznie wyglądasz ;*

    OdpowiedzUsuń
  15. No cudnie ! Piosenka jest super ;33

    OdpowiedzUsuń
  16. pięknie wyglądasz :D

    sycaaaaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Zdjęcia mają cudowny klimat, świetnie wyglądasz Kochana ;**

    OdpowiedzUsuń
  18. Dużo zdrowia!!! Zdjęcia w rowerem są świetne!!! Masz fantastyczne okulary!!

    OdpowiedzUsuń
  19. magicznie! *.*
    przepiękne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. jejku magia magia magia <3
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. jeeeejciu jesteś genialna!! :*

    OdpowiedzUsuń
  22. nie wiem czy kojarzysz blogerkę Styloly, ona dodala kiedys zdjęcie twarzy totalnie bez makijażu z bliska, mogłabyś zrobic cos podobnego, bo trzeba miec duzo odwagi, zeby zdobyc się na cos takiego:) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kiedyś chyba dodałam zdjęcie bez makijażu na fan page na blogu raczej nie robię takich tematycznych postów

      Usuń
  23. świetna stylizacja :) jejku, jak Ci zazdroszczę roweru! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. O jej, jak fajnie się patrzy na taką Ciebie - wyglądasz przecudownie w dodatku tak fajnie zrobione zdjęcia i całość wychodzi genialnie;-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo fajne zdjęcia, miło się ogląda tak radośnie :)
    Pozdrawiam
    Arleta

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetnie wyglądasz, bardzo fajne, klimatyczne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. świetnie wyszłaś na zdjęciach =)

    OdpowiedzUsuń
  28. Już tytuł piosenki przekonał mnie do twojego bloga, a zdjęcia i twój styl są jeszcze dodatkową wisienką na torcie ;) Genialne!

    OdpowiedzUsuń
  29. bardzo fajny zestaw, podoba mi się ta kurtka ;) a co do aparatu to wybrałam dziś Canona, do Nikona nie byłam przekonana ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Zestaw jak zawsze idealny :))
    chudy brzuch :))!!!


    E. :*

    OdpowiedzUsuń
  31. jak sprawuje ci sie rowerek? bo to chyba kross? :)

    OdpowiedzUsuń
  32. świetnie wyglądasz, bardzo podoba mi się stylizacja : ) pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetna stylówa < 33
    Genialne zdjecia :D
    Pełne pozytywu i radości ! I to lubię ♥
    SlicznaaaŚŚ ♥

    OdpowiedzUsuń
  34. Wystarczająca ilość zdjęć, które są świetne ;)
    Ślicznie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  35. https://twitter.com/Superherotalia/status/347700025184362498/photo/1
    Twój tatuaż jest sławny <3

    OdpowiedzUsuń
  36. Ale cudna stylizacja ♥
    Switnie w niej wyglądasz XD

    OdpowiedzUsuń
  37. ej, jak zawsze zajebiscie :D juz mi nawet brak slow!:P

    OdpowiedzUsuń
  38. ale masz swietną sylwetkę :)
    marzy mi się jakaś rowerowa wycieczka, ale póki co jest straszny upał. aż sie nie chce wychodzić z domu ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. genialnie, uwielbiam twoje zdjecia <3

    OdpowiedzUsuń
  40. Dobra stylwóa :D to co to za tatuaż planujesz na wrzesień ? :)

    OdpowiedzUsuń
  41. uwazasz ze z 108,9 punktami przyjma do i lo?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co wiem to najmniejszy próg punktowy w tamtym roku był ok. 111 punktów, nie wiem jak będzie w tym

      Usuń
  42. a podasz nick jaki masz na filmwebie?

    OdpowiedzUsuń
  43. Życzę szybkiego powrotu do zdrowia!
    Stylizacja genialna, a rowerek mega boski ♥

    OdpowiedzUsuń
  44. idziesz na Dni Tomaszowa jutro ?

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)