wtorek, 11 czerwca 2013

11/06/2013: Leopard T-shirt

        Oceny już prawie wystawione, więc i stresu coraz mniej. Nie mogę się już doczekać wakacji i spania do dwunastej, bo chyba tego najbardziej mi brakuje. W weekendy budzą mnie burze i deszcz, a jeśli o nim mowa to czas abyście zobaczyli zdjęcia z dzisiejszego wpisu. Wychodziliśmy z zamiarem zrobienia zdjęć w słońcu, lecz dogoniła nas burza. W miarę możliwości [i światła] znaleźliśmy suchy kąt  na zrobienie tego, co zobaczycie poniżej.

Enjoy!







bluza-nn/bluzka-vj-style/ spodenki,buty-H&M/ plecak-sh 

Zdjęcia : Bartłomiej Dębiec 



xoxo,
 L I L L E

75 komentarzy:

  1. bardzo fajnie wyszły Wam te zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. masz bardzo zniszczone włosy weź coś zrób z tym fantem :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. od zawsze takie są ( głównie przez taniec) ale staram się przywrócić je do życia

      Usuń
    2. czemu niby od tańca ? w jaki sposób je przywracasz ? co stosujesz ?

      Usuń
    3. bo, gdy jeździłam na turnieje, wylewałam na moje włosy tony żelu i lakieru. Teraz stosuję szampon i odżywkę z Timotei intensywna odbudowa, gdy prostuję preperat, żeby włosy się tak nie paliły i jedwab

      Usuń
    4. Ja też mam zniszczone włosy i są dość trudne w pielęgnacji nie próbowałam timotei ale polecam ci odżywkę z firmy Broslik znajdziesz ją w Rosmanie. Polecił mi ją fryzjer. I jestem bardzo zadowolona, włosy są miękkie i mają lekki błysk, redukują rozdwojone końcówki.
      P.S. obserwuje twojego bloga od września 2012r. jesteś naprawdę ładna i potrafisz korzystać z tegorocznych trendów
      i jeszcze jak byś mogła wspomnieć Adzie, czy by mogła dodać posta na bloga ponieważ też jest naprawdę fajny

      Usuń
    5. Ooo, dziękuję :) Szukam jak na razie inspiracji i motywacji, a Kinia wspomina za każdym razem, gdy się widzimy :*

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Canon 550d część z obiektywu 18-135, a część z heliosowego :)

      Usuń
  4. photoshopa z neta ściągnełas ??

    OdpowiedzUsuń
  5. schudłaś ? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a z czego konkretniej ?

      Usuń
    2. kurcze też bym chciała schudnąć z ud szczególnie, ale nie mogę się zmobilizować.. tak Ci zazdroszczę!;)

      Usuń
    3. mobilizacja to podstawa :)

      Usuń
  6. świetna stylizacja i zdjęcia*_*

    OdpowiedzUsuń
  7. gdzie robilas te zdjecia? :))

    OdpowiedzUsuń
  8. mega plecak, chciałabym kiedyś taką perełke znaleźć w sh... świetnie wyglądasz, ta koszulka baardzo mi się podoba <3

    OdpowiedzUsuń
  9. hej;) gdzie robione są te zdjęcia?

    OdpowiedzUsuń
  10. cudny T-shirt.
    Wyglądasz ślicznie,zresztą jak zawsze

    OdpowiedzUsuń
  11. Jejkuu zakochałam się w zdjęciach ! Cudowny klimat. Do tego stylizacja idealnie się wkomponowała. Idealnie <3


    A G A T H I E

    OdpowiedzUsuń
  12. Też już mam dosyć deszczu. burz nie koniecznie - lubię je :D
    Pierwsze zdjęcia są magiczne.

    OdpowiedzUsuń
  13. Genialnie wyglądasz *.*
    Świetna ta koszulka :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna stylizacja, piękne zdjęcia. :) Zazdroszczę plecaka :D
    Znasz jasia? :D https://www.facebook.com/Jasiuu?fref=ts

    OdpowiedzUsuń
  15. Chyba moja ulubiona twoja stylizacja :) od dziś :P

    OdpowiedzUsuń
  16. Hi Dear,

    You have a wonderful style and I would like to
    invite you to join www.STARPIQ.com

    It is a New Fashion Community where you can share your looks and get stars from bloggers, editors and fashion stylist/designers.

    Hope to see you soon on STARPIQ

    Have a great evening,

    Nicoleta

    www.nicoleta.me

    OdpowiedzUsuń
  17. świetne połączenie!:)
    zdjęcia w blasku słonca cudne!

    OdpowiedzUsuń
  18. Genialnie ! Uwielbiam takie połącznia . Super miejsce na sesje wybrałaś ;3
    Uwielbiam ;**

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajny luźny styl !
    Pozdrawiam i zapraszam w wolnym czasie =)

    OdpowiedzUsuń
  20. Szkoda, że nie zdjęłaś bluzy :c ale ogólnie podoba mi się:)

    OdpowiedzUsuń
  21. świetne zdjęcia blog !!! :) Uwielbiam Cię Kingaa :3 może się zobaczymy za rok w tej samej szkole :D chciałabym się spytać gdzie jest w TM second hand ?? gdzie dokładniej możesz mi opisać ?? ;> bardzo bym prosiła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jw lumpeks:) xD

      Usuń
    2. na placu i rynku jest kilka fajnych ;)

      Usuń
    3. ale jest to jakaś konkretna nazwa tych sklepów ??

      Usuń
  22. Zdjęcia są czarujące ! :)
    U mnie oceny są wystawiane do wtorku :c

    OdpowiedzUsuń
  23. You look really really awesome - this Outfit is great! Let‘s follow each other! Lots of Love, Kyra!
    FOLLOW MY BLOG // TELL ME // I FOLLOW YOU BACK!

    OdpowiedzUsuń
  24. uwielbiam Twoje zdjęcia, są naprawdę dobre;-)
    Super wyglądasz w takiej fryzurce - dawno się Nam tak nie pokazywałaś;-)
    Całość:extra!

    OdpowiedzUsuń
  25. zdjęcia w deszczu cudo <3
    świetna koszulka

    OdpowiedzUsuń
  26. Mam pytanie :) W tych spodenkach -> http://nad-przepascia.blogspot.com/search?updated-max=2013-05-13T20:47:00%2B02:00&max-results=3&start=3&by-date=false masz podwinięte nogawki na 2 czy na 3?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w tym poście nie mam spodenek

      Usuń
    2. O przepraszam. :) Chodziło mi o ten post: http://nad-przepascia.blogspot.com/2013/05/07052013-strips.html :)

      Usuń
    3. a więc? :)

      Usuń
  27. jaka wychodzi Ci średnia na koniec? Czerwony pasek będzie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. możliwe, ale bardziej prawdopodobna jest średnia 4.6

      Usuń
  28. Jak dla mnie całość bardzo fajna a już zwłaszcza z tym plecaczkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  29. zawsze zestawiasz proste elementy ze sobą, które tworzą idealną całość!
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. łooo < 3 całość genialna ;)!

    OdpowiedzUsuń
  31. masz świetne czoło i kształt głowy do noszenia koczka, czesz się tak jak najczęściej!;D*

    OdpowiedzUsuń
  32. Your blog is so great. The outfits are very inspiring and your pictures altogether are awesome. Gongrats on job well done:)

    xx kille

    http://killefashion.blogspot.fi

    OdpowiedzUsuń
  33. love ur style , really!!! So cool!!

    Xx

    www.oriblabla.blogspot.fr

    OdpowiedzUsuń
  34. świetnie i bardzo fajne zdjecia:)!

    OdpowiedzUsuń
  35. to zestawienie jest na prawdę,- Boskie! ;))
    Takie chyba najbardziej podbijają moje serce.. >.<
    ~Paula.

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)