sobota, 8 czerwca 2013

08/06/2013: eastend.pl

        Pogoda powolutku wraca do normy, mama robi pyszną zapiekankę ze szpinakiem, a ja wieczór będę spędzać w towarzystwie Bartka. Dzisiaj chyba nic nie jest w stanie zepsuć mi już humoru :) 
        Buty przyszły do mnie już jakiś czas temu, ale długo się zbierałam ze zrobieniem posta z nimi, ponieważ nie było pogody oraz nie mogłam znaleźć odpowiedniego miejsca i górnej części garderoby. Mowa o vansach. Chciałam, aby zwykłe [wszystkim znane i oczywiście lubiane] buty sportowe nabrały nowego znaczenia. I tym razem połączyłam je z sukienką, która spadła na mnie jak grom z jasnego nieba. Od razu wiedziałam, że będzie to zestaw idealny dla mnie. Tym razem staję po drugiej stronie rzeki  i dla odmiany stawiam na kolor, a nie na biel.  

Enjoy !










sukienka-choies.com/pasek-blings/ buty-eastend.pl

Zdjęcia: Jakub Puszczykowski





xoxo,
 L I L L E

87 komentarzy:

  1. Zakościele <3

    OdpowiedzUsuń
  2. co ty tak czesto jestes w zakoscielu? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może nie często, ale zawsze w wakacje na obozy przyjeżdżam :)

      Usuń
    2. :O widzę, że ktoś bawi się w odpisywanie za mnie :) Kuba obecnie tam pracuje, więc czasem tam bywam:)

      Usuń
    3. Pracuje jako kto ?

      Usuń
    4. głównie jako akustyk, ale generalnie robi tam wszystko :)

      Usuń
    5. Kto w tym roku jedzie tam na obóz? :)

      Usuń
    6. a nie wiem, podobno zawsze dużo osób tam jest :)

      Usuń
    7. a z Twojej szkoły jadą ludzie?

      Usuń
  3. Jakub, twój chłopak, ma prawo jazdy?

    OdpowiedzUsuń
  4. Będziesz na obozach młodzieżowych ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. podobno będę się tam pojawiać :)

      Usuń
  5. vansy <3
    świetne połączenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. zazdroszczę Ci takiej figury, jest idealna! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne zdjęcia! rzeczywiście fajne połączenie z tą sukienką ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kim jest Julia B. od której niby podkradłaś pomysł ubierania sukienek do adidasów,sportowych butów?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. julia baryś

      Usuń
    2. o matko hahahaha ;D Ty podkradaczu! :*

      Usuń
  9. rzygam vansami, od dwoch lat co druga osoba w nich chodzi ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aczkolwiek zapomniałam dodać że bardzo ładne zdjecia!

      Usuń
  10. Świetna stylizacja <3!

    http://magicalkissofeverything.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Rewelacyjne zdjęcia! :O
    A stylizacja jak najbardziej na plus ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jej jakie świetne zdjecia,osatnie jest mega,najlepsze


    sycaaaaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Pękne zdjęcia :)

    http://ally-ay.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię połaczenie elegancji i sportowych butów :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przedewszystkim co zauwazylam to twoj przepiekny tatuaz! Swietny!
    Zdjecia masz jak z okladek najdroższych magazynow, pozazdroscic!
    A zestaw widac ze w stylu Amerykankiej / Angielskiej mody =)
    Pozdrawiam i Zapraszam w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jakim aparatem zostały zrobione zdjęcia ?? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Canon 550D część z obiektywu 18-135 mm a część z heliosa -44m 2/58 :)

      Usuń
    2. a w jakiej cenie taki canonik ? interesuję się i chciałabym się trochę na ten temat dowiedzieć :)

      Usuń
  17. Boski outfit! Uwielbiam Vansy :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. pięknie wyglądasz! a te zdjęcia są po prostu niesamowicie piękne <3

    OdpowiedzUsuń
  19. jejejej! jak świetnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. nareszcie pogoda się poprawiła! :)
    świetnie wyglądasz!
    dobrze ci w takich żywych kolorach

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo fajny zestaw :) pozdrawiam

    Follow?
    fashionlikealife.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  22. wróć do starej grzywki!:)

    OdpowiedzUsuń
  23. O jaaa ! Zdjęcia są wspaniałe, a zestaw jak zwykle genialny. Kochana, mega inspirujesz ! <3

    A G A T H I E

    OdpowiedzUsuń
  24. Te pierwsze zdjęcia są jak z jakiegoś filmu :D
    Śliczne masz włosy :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Sukienka jest świetna! :)
    http://garderobelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Obcierają buciki nowe? Fajny zestaw:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Hey, love your style and love your blog...following you! (:
    Follow me back if you find my blog interesting!

    Hosting an INTERNATIONAL GIVE-AWAY WITH FIRMOO.
    Participate and win a Free pair for yourself. It ends on 14th of June. x

    http://memypendown.blogspot.in/
    http://www.facebook.com/MeMyPenDown

    OdpowiedzUsuń
  28. Ale Ci zazdroszczę, że jesteś taka chudziutka *.*

    OdpowiedzUsuń
  29. OMG, I really really really really love your dress and those VANS. The colors are amazing in these pictures and you look so perfect!
    XOXO Anna

    www.fashionanna.com

    OdpowiedzUsuń
  30. ostatnie zdjęcie jest genialne !

    OdpowiedzUsuń
  31. cudne vansidła, i te zdjęcia z wodą, genialne <3

    OdpowiedzUsuń
  32. Ile czekasz mniej więcej na przesyłkę, jeśli zamawiasz z tych stron zagranicznych?:> Cudowny zestaw:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 2/3 tyg. jeśli wybieram darmową przesyłkę, ale są też ekspresowe, że czeka się ze 4 dni, ale trzeba dopłacić :)

      Usuń
  33. Cudowna sukienka! Ładnie wyglądasz w tym zestawie ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ale fajny zestaw ;)
    Super wyglądasz!

    http://closertotheedge1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. wow, genialne zdjęcia! :) dziękuję Ci za rady! Bardzo chciałabym zmienić fryzurę, pozbyć się grzywki raz na zawsze tylko te włosy tak wolno rosną xD Gdy zamawiałam tą sukienkę, pisało, że to był rozmiar uniwersalny. Teraz widzę na stronie, że są różne rozmiary, więc już sama nie wiem. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  36. i to jest to co mi się podoba wreszcie się postarałaś i ci wyszło bardzo dobrze buzior dla ciebie :* troszkę mi ten pasek nie pasuje ponieważ jest za ciężki do tego letniego stroju i takiej stylizacji w wodzie a i te zdjęcia też dziwnie kolorystycznie wyglądają bo ci vansy wyszły jakby były niebieskie ale i tak uważam jest fajnie czekam na kolejną stylizację:) martyna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bo te vansy sa niebieskie -.-

      Usuń
    2. a sory jakoś myślałam że one są fioletowe przeprazam :) martyna

      Usuń
  37. o kurde ! Wow !!! Wyglądasz świetnie ! ;) ta sukienka jest genialna a zdjęcia mają cudowny klimat ! Super ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Sukienka jest genialna! Vansy idealnie pasują i mega mi się podoba ♥

    OdpowiedzUsuń
  39. Sukienka obłędna, zresztą zdjęcia również;)

    OdpowiedzUsuń
  40. prześwietnie wyglądasz - tak kwitnąco. Takie kolorki dobrze Ci robią. Plus ten uśmiech, o który tak się domagałam. Jest naprawdę świetnie;-))

    OdpowiedzUsuń
  41. rewelacyjna sesja!!!! a ty wyglądasz idealnie!!!! meeeeegaaaaa
    ♡ ♡ ♡
    pozdrawiam,
    OLA

    OdpowiedzUsuń
  42. te zdjęcia są tak fantastyczne, że stylizacja schodzi na dalszy plan właściwie :) ale tak czy siak bardzo mi się podoba, kolory są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  43. świetne te zdjęcia, a ten pasek uwielbiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  44. świetna sukienka no i zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  45. Ładny zestawik. Zdjęcia też bardzo mi się podobają. Nic nie szkodzi, że wszędzie pełno Vansów...

    OdpowiedzUsuń
  46. ZAJEBISTE zdjęcia, oczarowały mnie !!:)

    OdpowiedzUsuń
  47. Genialne zdjęcia, sceneria cudowna <3

    OdpowiedzUsuń
  48. Twoja uroda, ubranie, tło i światło sprawiły, że te zdjęcia są zarąbiste! Super! Zapraszam serdecznie na nowy post ze zdjęciami z "Mrozem" ;**

    OdpowiedzUsuń
  49. świetne zdjęcia, zakochałam się!
    35dni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. zdjęcia świetne, takie kolorowe i "świeże" ;)

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)