środa, 5 czerwca 2013

05/06/2013: Trójkąty i kwadraty

Dzisiejszy post ma tytuł piosenki, która zauroczyła mnie chyba nawet bardziej niż jej wykonawca. To się nazywa ambitna muzyka,ale nie o tym chciałam pisać... Szybko zmieniam temat i wracam do tego co ważne na tym blogu- zdjęć i mody. Kilka dni temu postanowiłam nauczyć się obsługi photoshopa, bo wiadomo im zdjęcia lepiej wyglądają, tym bardziej cieszą oczy. Dziś będziecie świadkami mojego pierwszego razu z tym programem i mam nadzieję, że wam się spodoba. Ja osobiście jestem zadowolona, lecz jeszcze długa droga przede mną. I tym razem postawiłam na zawsze modną biel, którą uwielbiam.  Niby prosty zestaw, aczkolwiek efektowny, ponieważ pazura dodają mu sandały na obcasie, w których się totalnie zakochałam !

Enjoy !












okulary-NY/ bluzka-KappAhl /spodnie, kurtka-H&M/ torebka-Bershka/ buty-czasnabuty

Zdjęcia: Jakub Puszczykowski



xoxo, 
L I L L E

52 komentarze:

  1. jaki masz telefon ?

    OdpowiedzUsuń
  2. brałaabym <3

    OdpowiedzUsuń
  3. pięknie wyglądasz, świetne buty <3
    uwielbiam Dawida i jego piosenki, nareszcie nowa, dobra muzyka! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. co za ;lakier jaka firma ?

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetni wyglądają i ty również! :3
    A piosenka mi też bardzo się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne zdjęcia ^^ Dobrze sobie poradziłaś z photoshopem ;D A jakiego programu używasz??
    xoxo

    xyma-xymaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny zestaw ;)
    uwielbiam Cię w lenonkach <3

    OdpowiedzUsuń
  8. jak dla mnie zdjęcia za bardzo rozjaśnione, ale zestaw boski, jak zawsze :3

    OdpowiedzUsuń
  9. kurde zazdroszczę tobie fejmu :(

    OdpowiedzUsuń
  10. buty najpiękniejsze na świecie! <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Strasznie mi się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Twoja najlepsza stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  13. obrzydliwe paznokcie

    OdpowiedzUsuń
  14. rzeczywiście te sandałki są boskie ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudny zestaw !!! Mega elegancja ;)

    Zapraszam do mnie ;)


    E. :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Wyglądasz przecudownie ;-) W takim ''wydaniu'' uwielbiam Cię najbardziej;-)
    Buciki masz przecudowniutkie :D
    + mi akurat przerobienie nie podpadło do gustu, gdyż jest zbyt biało, ale to tylko ''jak kto lubi'' ;-)

    OdpowiedzUsuń
  17. znowu troche za bialo, ale za to kobieco, brawoo!

    jedynie degustuja mnie zaniedbane paznokcie i skorki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to przez brak witamin, od zawsze zmagam się niestety z tym problemem i nic nie działa..

      Usuń
  18. Możesz powiedzieć ile ważysz na tym etapie? To nie jest pytanie mające na celu jakąś obrazę lub coś podobnego, bardzo mnie to ciekawior po prostu

    OdpowiedzUsuń
  19. Powiesz tylko czy mniej niż 53 kg?

    OdpowiedzUsuń
  20. Biel jest ciężka do fotografowania :) Zestaw niczego sobie :*

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie dziwie Ci sie, ze zakochalas sie w tych sandalach- mnie rownież bardzo sie podobaja!! I Twoja praca z Photoshopem- swietnie Ci to wyszło!!!

    OdpowiedzUsuń
  22. boooska marynarka! coraz bardziej podoba mi się biel w stylizacjach :)

    OdpowiedzUsuń
  23. 10 zdjęcie jest wspaniałe :) A strój niczego sobie!

    OdpowiedzUsuń
  24. jakiś czas mnie u Ciebie nie było i nie mogę wyjść z podziwu jakie zrobiłaś postępy!
    świetnie ogląda się Twoje posty - obiecuję wpadać częściej ;)

    pozdr. AL / Alice! wake up!

    OdpowiedzUsuń
  25. Kocham twoje zdjęcia <3
    A torba i buty są genialne <3

    OdpowiedzUsuń
  26. cudownie wyglądasz! :) spodnie są śliczne i buty.

    OdpowiedzUsuń
  27. Moim zdaniem swietnie ci to poszlo! Genialne zjecia, wpadaja w oczy!
    Pozdrawiam i zapraszam =)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ile jesteś już z Kubą?

    OdpowiedzUsuń
  29. lovely outfit

    http://couturetrend.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  30. jesteś piekna:**

    OdpowiedzUsuń
  31. super blog zapraszam do mnie: www.forever-we-are-young.blogspot.com + obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  32. Zakochałam się w tym zestawie!!:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo ładnie!!

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)