niedziela, 2 czerwca 2013

02/06/2013: Bydgoszcz

        Całą sobotę przeleżałam w piżamie w łóżku. W końcu porządnie odpoczęłam i nabrałam sił, brakowało mi takiego dnia. Dzisiaj planujemy z Kubą wyrwać się z domu i może gdzieś się wybierzemy. Wieczorem natomiast ruszam z moim czerwcowym planem joggingowym i zaczynam biegać nie tylko na siłowni. Kiedyś w końcu trzeba zacząć. Ja przestałam używać diety "od jutra" i zaczęłam tą "natychmiast". Motywacja i siły są, dam radę :) 
        Jeśli chodzi o zdjęcia to zrobione były one jeszcze podczas mojego wyjazdu do Bydgoszczy. Zestaw prosty, ale okazał się idealny na cały dzień chodzenia po mieście w taki upał. 

Enjoy !






sukienka-SH/okulary-tutto/ buty(M)- nike 

Zdjęcia : Jakub Puszczykowski 



xoxo,
 L I L L E

63 komentarze:

  1. Przepięknie wyglądałaś , sukienka jest rewelacyjna - kolejny dowód na to , że sh to najlepsze sklepy :) Btw Kochana , z czego ty się chcesz odchudzać ? Masz świetną figurę !

    A G A T H I E

    OdpowiedzUsuń
  2. pierwszy raz w życiu widze połączenie maxów i sukienki ;p Całkiem fajnie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ile razy w tyg będziesz biegała? ; )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. codziennie :) w miesiącu jest bodajże 5 przerw :) http://ns382507.ovh.net/np5/201306/22/151945109.jpg

      Usuń
  4. Butki to ty masz świetne!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdjęcia cudowne, sukienka przepiękna - super wyglądasz!
    Powodzenia w stosowaniu nowej 'diety'!
    Sobotę też przeleżałam w piżamie, a w niedziele przydałoby się coś zrobić ;/
    Miłego tygodnia!

    OdpowiedzUsuń
  6. Spoko zestaw :) Tak sportowy ^^
    Trzymam kciuki za dietę i bieganie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. prześliczne zdjęcia! ekstra wyglądasz, sukienka bardzo mi się podoba. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Za ile kupiłaś sukienkę? To chyba twój jeden z najlepszych łupów z SH :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście bardzo przypadła mi do gustu :) Kosztowała jakieś 7zł !

      Usuń
  9. nie pomyślałabym wcześniej, że buty typu Nike mogą świetnie wyglądać z sukienką :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ależ piękne zdjęcia <3 nie mogę się napatrzeć!
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak ślicznie wyglądałaś;-)
    świetne buciki;)

    OdpowiedzUsuń
  12. przeokropnie według mnie sory ale zauważyłam że tu jest coraz gorzej tak bardzo mi się podobał twój blog a teraz to aż żal tu zaglądać, podobały mi się twoje połączenia bluzy przez głowę z koszulą, bejsbolówkę z koszulą też przeżyłam, ale te skarpety i te buty i ta elegancka sukienka to jest dopiero paskudztwo. wszystko osobno jak najbardziej mi się podoba tak jak ktoś powiedział już ta sukienka to twój najlepszy łup z SH ale jak zobaczyłam te twoje skarpetki do tego to się przestraszyłam. już lepiej by te twoje vansy fioletowe do niej pasowały:( martyna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. gdyby białe skarpetki dobrze by do tego wyglądały to bym je założyła :) Sukienka w ogóle nie jest elegancka, może tak wygląda na zdjęciach ale materiał, krój i wycięte plecy nie są eleganckie :)

      Usuń
    2. białe też by źle wyglądały moim zdaniem. może to ja jestem jakaś ślepa ale ta sukienka jest elegancka, wycięte plecy, koronka nie są eleganckie? to co chcesz nam powiedzieć że są sportowe?martyna

      Usuń
    3. A moim zdaniem jest to bardzo ciekawe połączenie. dobrze, ze chcesz nam pokazać coś nowego a nie tylko klasyczne połaczenia, ktore nosza wszystkie dziewczyny. Wygladasz serio bardzo ładnie, a przy okazji modnie!

      Usuń
    4. Pokazywanie z pokazywanie tu nie chodzi o to aby siebie ośmieszać . Dobrze można łączyć parę styli ale w granicach zdrowego rozsądku. Zgadzam się to jest sukienka do której szpilki lub balerinki i żałosne w tym wypadku będą komentarze "jesteś odważna ".
      Jak dla mnie powinnaś zwracać większą uwagę na to jak łączysz różne elementy z garderoby :)
      Pozdrawiam Paulina:)

      Usuń
    5. będę :) ale z tego połączenia zdecydowanie nie zrezygnuję, ponieważ mi się podoba :)

      Usuń
    6. debata czy białe czy czarne jest w ogóle nie na miejscu.
      w tym przypadku skarpetek w ogóle nie powinno widać!!!
      są mini cieliste stopki dostępne chociażby w h&m.

      widok ich odbiera klasę.

      pozdr. AL / Alice! wake up!

      Usuń
  13. Okropnie wyglądają takie buty do takiej sukienki, a poza tym lepiej załóż białe skarpetki ;P

    OdpowiedzUsuń
  14. akurat skarpetki są okej...czarne są miliard razy lepsze od białych

    OdpowiedzUsuń
  15. pierwsze zdjęcie jest cudowne ;o

    OdpowiedzUsuń
  16. Szkoda,że zamiast podkreślac to ze jesteś kobietą to czasem ubierasz się za przeproszeniem jak "menelówa" bz obrazy,ale tylko tak moge podsumować to co widze.

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajna sukienka ;>
    xoxo

    xyma-xymaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Sukienka i buty bardzo fajne, ale niestety nie podobają mi się razem w tym zestawieniu, sukienka jest zbyt elegancka i lekka do tych butów. Gdybyś połączyła ją z trampkami czy tenisówkami byłoby okej, ale moim zdaniem Air Maxy to buty do innych stylizacji, jeżeli chciałaś zestawić je ze spódnicą postawiłabym na plisowaną, czarną. Oczywiście nie piszę tego złośliwie, większość Twoich stylizacji jest naprawdę super :)

    OdpowiedzUsuń
  19. a jak biegasz przez 25 minut to bez przerwy ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zaczynam szybkim marszem, potem wolny bieg i przyspieszam, jak jestem mniej więcej w połowie to rozciąganie minuta i dalej od początku marsz itd.. chyba, że na bieżni jestem to bez przerwy

      Usuń
  20. lubię takie miejskie i klimatyczne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  21. sukienka i air maxy?why? :(

    OdpowiedzUsuń
  22. ładne zdjęcia + świetne masz maxy !

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajna sportowa a zarazem elegancka stylizacja
    Kisses
    Aga

    www.agasuitcase.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Możesz powiedzieć coś o tym jak wyglądają twoje posiłki? Ile jesz razy dziennie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tzn jadam normalnie ok. 7 rano coś w szkole zazwyczaj jest to jogurt potem obiad i wtedy robię sobie np. omlet lub jajecznice lub pierś z kurczaka i na kolacje jadam max o 18.30 też coś lekkiego :) Jedyne słodycze jakie jem to lody, odstawiłam pieczywo (czasem zdarza mi się ciemne zjeść) ziemniaki i wysokokaloryczne rzeczy również odstawiłam. Piję bardzo dużo wody i dużo ćwiczę to tyle :)

      Usuń
  25. Sportowe buty i sukienka - to jest to :D

    OdpowiedzUsuń
  26. ps. nie dziw sie wiec, ze na ty i inne 'odkrywcze' bloggerki jestescie wysmiewane na tomaszowskim hejted, skoro nie znasz podstawowych zasad dobierania ubran i myslisz, ze jak zlamiesz kluczowa zasade, to stworzysz cos nowego i super fajnego. blad, robisz z siebie bez-gus-cie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wiedziałam, że istnieje coś takiego jak zbiór zasad dobierania ubrań ;)

      Usuń
    2. to juz wiesz.

      nie badz ironiczna, bo ci nie idzie.

      Usuń
  27. Śliczna sukienka, nie zgadzam się z anonimem wyżej. Zbiór zasad dobierania ubrań. Też coś. xD

    OdpowiedzUsuń
  28. Zapomniałaś dodać że inspiracją do stroju z posta jest Julia B. która chodzi w adidasach i sukienkach ale to tylko szczegół o którym zapomniałaś wspomnieć całym tym 'przypisaniu' sobie kreatywności i pomysłowości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha, oczywiście :) Pomijając fakt, że panią Julię B. ostatni raz widziałam milion lat temu :)

      Usuń
  29. nice look dear ;)

    www.heymarsya.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. prosta, a jaka efektowna sukienka :-)

    OdpowiedzUsuń
  31. Jezusie jakie piękne air maxy !!!

    OdpowiedzUsuń
  32. dosyć odważnie, air maxy i sukienka.. :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Swietne zdjecia, jakiego photoshopa uzywasz? Pozdrawiam i zapraszam w wolnym czasie =)

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)