środa, 29 maja 2013

29/05/2013: Mix photos from I N S T A G R A M

        Pomimo tego, że od piątku jestem chora udało mi się zatańczyć na zawodach powiatowych. Razem z zespołem zdobyliśmy złoto co pozwoliło nam zakwalifikować się na zawody wojewódzkie, które odbyły się dzisiaj. Po raz kolejny tańcząc z gorączką i popełniając kilka błędów [mam nadzieję, że nie było widać] udało nam się zdobyć tym razem srebro przegrywając [niestety] tylko dwoma punktami z dziewczynami z Łodzi. Jestem szczęśliwa, że to koniec, ponieważ w końcu znajdę czas na nadgonienie zaległości. W końcu już  za miesiąc czeka mnie zakończenie roku szkolnego [oby jak z najlepszą średnią-tego życzę sobie i oczywiście wam, good luck !]
        Dawno nie wstawiałam tu takiego rodzaju postów. Sama nie wiem dlaczego- bardzo chętnie oglądam takie na moich ulubionych blogach. Większość zdjęć, które zobaczycie w dzisiejszym poście część z was mogła zobaczyć na moim instagramie, a część ujawniam wam dopiero teraz. Zdjęcia nie są ułożone chronologicznie, ale mam nadzieje, że to nie przeszkodzi wam w oglądaniu.

Enjoy !

 #photo session 
 #Ola,Kuba,Bydgoszcz ##river,grill #Przystań, Pilica
 #me #N #dinner #new shoes # blue sky #sick #diet #last post #pancakes 
 # Łódź 
 #My best friend #trip& bad weather #breakfast #we
 #muszla koncertowa #concert  #with W in Andrychów :) #Romwe leggins
 #dance competition, we are winners
 #love this photo #Kuba #Trzcina in Andrychów #trip to Bydgoszcz  
 #me # breakfast 
# Trzcina in mountains 



Pics: Me, my friends & boyfriend 



xoxo,
L I L L E

71 komentarzy:

  1. kocham instagram! dzięki za pomysł też zrobię taki mix :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wow ! cudowne zdjęcia, inpisracje, takie chwile ulotne :) super wasza taneczna ekipa <3

    OdpowiedzUsuń
  3. dawno nie byo takich miksów,fajny

    sycaaaaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. To twoje zdjęcie w tych majtkach? ;o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przesada żeby wrzucać takie zdjęcia,mogłaś ściągnąć cos w podobie z neta...

      Usuń
    2. ale nie ściągnęłam :) A nie przesadą jest, gdy ludzie wrzucają zdjęcia w strojach kąpielowych? Przecież to to samo :)

      Usuń
  5. Oglądałam filmik na YT jak tańczyłyście, jesteście świetne!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie masz plany na długi weekend?;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Póki co jestem z chłopakiem w Zakościelu, a dalej planów brak :)

      Usuń
  7. uwielbiam takie mixy, częściej taki posty powinnaś robić :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Więcej takich miksów! Boskie <3
    xoxo

    xyma-xymaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Swietny mix :)
    witkaa.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne zdjęcia :) tak z ciekawości, jak się nazywa zespół, w którym tańczysz?

    OdpowiedzUsuń
  11. chyba kojarzę Twojego kolegę z maxmodels :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam kilka pytan i prosze o odpowiedź ;)
    1. na zdjęciu jak jesteś chora jaki serial oglądałaś ?
    2. Mogłabyś wstawić filmik albo link do tego ostatniego waszego występu, i z 2 ostatnich lat ? wiem że ten 2 lata temu gdzie był na fb

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1. Przeziębiona jestem cały czas, a serial to Hannibal :)
      2. http://www.youtube.com/watch?v=_sePNrZ_Fgo ;)

      Usuń
    2. Dziekuje za odpowiedź a mozesz cos więcej na temat tego serialu co o nim uważasz i czy polecasz, i pytałam też o filmiki z poprzednich dwóch lat

      Usuń
    3. Odpowiesz mi ?

      Usuń
    4. Trochę cierpliwości, nie jestem na blogu 24h non stop :) Serial jest o człowieku mającym dodatkowe zdolności, który pomaga FBI rozwiązywać sprawy związane z morderstwami, a przy okazji wpleciony jest wątek o osobach jedzących ludzi. Bardzo fajny, ciekawy serial. POLECAM.
      http://www.youtube.com/watch?v=siXU-25Pnss to z 2012 roku, a z 2011 nie mam

      Usuń
  13. Świetne zdjecia!! I gratuluje tej determinacji, nawet chora wystartowalas :)

    OdpowiedzUsuń
  14. super! też bardzo lubię takie posty ;)
    ekstra wyglądaliście na zawodach :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję tanecznych osiągnięć :) Uwielbiam przeglądać fotki z instagramów, więc proszę częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  16. też jestem chora ;/
    Boską masz koszulę na 1 zdjęciu ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. świetne zdjęcia, uwielbiam takie posty! a to pierwsze to już w ogóle mega :D

    OdpowiedzUsuń
  18. O ja Cie! ale super zdjęcia, pierwsze zdjęcie i to zdjęcie kamienicy mnie urzekły! Zapraszam na nowy, niekolorowy post! ;>> ;*

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne zdjęcia <33 ZAPRASZAM DO MNIE MOJSWIATLOVE.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  20. lubię takie posty ;-)
    Zdjęcia jak zwykle są świetne;-)
    Gratuluję złota jak i srebra, jesteście wielcy!!:-*

    OdpowiedzUsuń
  21. Gdzie jest most na którym masz ostatnie zdj na insta?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Zakościelu,za Inowłodzem

      Usuń
  22. Świetne zdjęcia ( i kolega hehe) :) Super, że tańczysz i gratuluje wygranej! Sama kiedyś tańczyłam i marze by do tego wrócic.. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Znasz może tytuły piosenek do których tańczyłyście? Chodzi mi szczególnie o tą drugą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://www.youtube.com/watch?v=u0fk6syQ7iY :)

      Usuń
  24. też lubię oglądać takie mixy! :)
    świetne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  25. wszystkie zdjęcia mają taki niesamowity klimat!

    OdpowiedzUsuń
  26. Jak ślicznie wyglądaliście na tych zawodach. <3 Podziwiam Cię, że mimo choroby udało Ci się zatańczyć, jesteś wielka! :D Poza tym pierwsze zdjęcie - miazga, jesteś prześliczna. :) + podziwiam Twojego kolegę za szpagat, zawsze mam wrażenie, że dla facetów jest to bardziej bolesne niż dla kobiet. xD

    OdpowiedzUsuń
  27. te zdjęcia są niesamowite ! zakochałam się w tym ostatnim! <3
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. instagramowe mixy najlepsze :))

    OdpowiedzUsuń
  29. gratuluję złota i srebra, na pewno bawiliście się świetnie! dalszych sukcesów życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  30. na prawde świetne zdjęcia ! uwielbiam tego typu mixy. Są genialne ;)

    www.izabielaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetny ten blog jest !!!!!!!!!!!!!!!!


    DEMORDIE.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. genialne zdjęcia, mega klimatyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Czwarte zdjęcie mnie urzekło <3
    Uwielbiam takie mixy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy to 4 zdjecie nie jest z instagrama Kuby?

      Usuń
  34. To świetne, że potrafisz tańczyć nawet z gorączką.

    OdpowiedzUsuń
  35. Jak zawsze inspirujesz ! Uwielbiam patrzeć na Twoje zdjęcia <3


    A G A T H I E

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetne zdjęcia:)

    Zapraszam Cie na konkurs, do wygrania odżywka stymulująca wzrost rzęs - REVITALASH.

    letmelook.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. zapracowana jesteś!:) ale już niedługo wakacje

    OdpowiedzUsuń
  38. świetne zdjęcia :) to "Łódź" jest mega :*

    OdpowiedzUsuń
  39. Gratuluje i wracaj do zdrowia! Zdjecia masz pomyslowe powiedzialabym! Oraz Dziekuje za mily komentarzyk :)
    Zapraszam ponownie :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  40. 1. zdjęcie - wyglądasz jak Alicja Zielasko/Alice Point!

    pozdr. AL / Alice! wake up!

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)