niedziela, 26 maja 2013

26/05/2013 : Zlz shorts

          Wczoraj spędziłam wieczór  w towarzystwie Bartka i Ady. Jutro są zawody, na które tak długo czekałam, a co robię dziś ? Leżę chora z gorączką w łóżku. Oby przeszło mi do jutra, bo średnio widzi mi się tańczenie w takim stanie w jakim obecnie się znajduję. Najwyżej trzeba będzie użyć resztek sił, które mi pozostały :)
        Jeśli chodzi o dzisiejsze zdjęcia - zostały zrobione w domu jakiś czas temu ze względu na pogodę, która ostatnio nam nie dopisuje. Szorty, które do mnie przyszły, nie ukrywam okazały się za duże, dlatego już powędrowały  na sprzedaż do osoby, która wygląda w nich znacznie lepiej niż ja. No cóż, żałuję bo bardzo przypadły mi do gustu...




sweterek-sh / słuchawki- allegro.pl / spodenki-www.zlz.com

Zdjęcia : Jakub Puszczykowski 


xoxo, 
 L I L L E

63 komentarze:

  1. Świetne zdjęcia :D
    A szorty są genialne *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia, zakochałam się w szortach! :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. poweidz mi jeszcze jak dodajesz te piosenki,że masz tylko taki pasek a nie całe wielkie video ?
    Bo ja w takich sprawach nigdy nie jestem dobra,byłoby mi miło gdybyś odpowiedziała mi na moim blogu bo często zapomina,że o coś pytałam ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Znakomite zdjęcia, świetna stylizacja ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda że te szorty są na ciebie za duża bo są genialne! :) Ogólnie fajna stylizacja, wydaje się być bardzo w twoim stylu :D
    Apropos mam małe pytanie, co ćwiczysz na siłowni, na jakich przyrządach?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na czym się da :) Im więcej tym lepiej

      Usuń
  6. Świetne zdjęcia ! Bardzo na luzie <3

    OdpowiedzUsuń
  7. życzę powrotu do zdrowia i udanego konkursu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Genialne zdjęcia i outfit :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. jeeej, te szorty są naprawdę świetne! Szkoda,że za duże, ale czasem się tak zadarza.
    Zdjęcia są meeeeeega :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyglądasz prześlicznie! Wracaj do zdrowia i życzę wygrany konkursu ! :*

    A G A T H I E

    OdpowiedzUsuń
  11. Duzo zdrowia Ci życzę!!! I powodzenia na zawodach!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak słodko <3 Taka goła ty : 3

    OdpowiedzUsuń
  13. Ile zaplacilas za spodenki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dostała je -.-

      Usuń
    2. pod zdjęciami masz link do nich, tam pisze ile kosztują :)

      Usuń
    3. o rany, i Ty jesteś w klasie humanistycznej? To "pisze" aż w oczy razi - powinno być "jest napisane", zapamiętaj, bo to nawet nie brzmi za dobrze :)

      Usuń
    4. tak wiem, mój błąd :)

      Usuń
    5. do Anonima: "pisze" od jakiegoś czasu jest już również poprawną formą... ekhmm... ;]

      Usuń
  14. śliczne są te spodenki <3

    OdpowiedzUsuń
  15. dupa ci wyłazi

    OdpowiedzUsuń
  16. śliczne.
    Masz bardzo ładną figurę,zazdroszczę :D


    sycaaaaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Trochę krótkie te spodenki ;D Ale bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń

  18. Świetne zdjęcia.. W Moim stylu :) I boskie szorty!

    OdpowiedzUsuń
  19. Hej świetna stylizacja :)) chciałam się spytać o jedną rzecz a odnośnie zakupu vansów ♥ na eastend. w ciągu ilu dni ci przyszły ? i jaką wziełaś przesyłkę ?? :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w jakieś 3 dni mi przyszły, a nawet nie patrzyłam co to była za przesyłka

      Usuń
  20. świetne spodenki <3 niestety tak bywa, duży - zamawiania przez internet. ale w stacjonarnych sklepach ciężko znaleźć coś fajnego :D

    OdpowiedzUsuń
  21. mam pytanie o wasze stroje, gdzie kupowałyście koszule ? :)

    OdpowiedzUsuń
  22. http://ask.fm/skateziomniko-widziałaś ktoś bierze sobie zdjęcia twojego kolegi Bartka

    OdpowiedzUsuń
  23. ale cudowne są te zdjęcia, uwielbiam takie na oknie, a ty wyglądasz superowooooo

    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Spodenki są genialne <3 ! Mogłabyś mi podać linki do sklepów internetowych ?? takich okazyjnych ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. okazyjnych? co masz dokładnie na myśli? :) Wyprzedaże czy okazje jako uroczystości :)

      Usuń
  25. Buty kupione na stronie http://fleq.pl/sklep/
    Świetne spodenki, właśnie podobnych poszukuje :)
    Pozdrawiam i zapraszam do obserwowania mojego bloga:
    zakochanaroza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Szkoda, że szorty za duże, bo są rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń
  27. Klimat zdjec jest genialny :) swietnie, i pomyslowo!

    OdpowiedzUsuń
  28. Oj ja też przeziębiona :( Zdrówka Ci życzę! szorty całkiem fajne, szkoda że za duże.

    OdpowiedzUsuń
  29. bardzo fajne spodenki :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetne zdjęcia !
    Masz piękny naglowek , mam pytanie kto ci go robił. ?
    Mogła byś odpowiedzi u mnie . ? :)

    OdpowiedzUsuń
  31. śliczna jesteś :* uwielbiam Twój blog. spodenki są swietne :)

    OdpowiedzUsuń
  32. genialne są te zdjęcia :)
    spodenki bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Hey sweetie!

    I invite you to my blog where I hold an International giveaway, if it sounds interesting to you, come & participate!
    INTERNATIONAL GIVEAWAY

    OdpowiedzUsuń
  34. zdrówka :* Twoje spodenki bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Great photos! I just posted about a giveaway I will be running worth over $140! I think you'll love it! You should participate;)! You could be the winner :D:D!

    xx

    OdpowiedzUsuń
  36. ja uważam że ta stylizacja ni jest za bardzo udana: 1.podczas zimnych dni pokazujesz tam stylizację na lata a to chyba nie jest za dobrym pomysłem ja cię rozumiem że robiłaś je wcześniej jak była ładniejsza pogoda ale ja uważam że to bezsensu chcesz pokazać jak można się fajnie ubierać i przedstawiasz nam w deszczowe dni krótkie spodenki 2. skoro już robiłaś je wcześniej jak było ciepło to dlaczego nie wyszłaś na dwór lub do jakiegoś ciekawego miejsca tylko robisz zdjęcia na parapecie 3. jak już pokazujesz nam swój ubiór to mogłabyś już je całkowicie uzupełnić a nie pokazujesz na gołe stop 4. te zdjęcia są takie słabe nie udały się twojemu chłopakowi 5. i jak już chcesz nam pokazać swoje ciuchy to je pokazuj a nie tak że jakbym sobie nie weszła w link do spodenek to bym nawet nie wiedziała jak one wyglądają w takiej pozycji się tego nie da zauważyć przepraszam cię za tę krytykę ale musiałam ci to napisać bo ostatnio jakoś mi się nie podobają te twoje stylizację przepraszam i czekam na poprawę:) jakiego płynu używasz żeby ci się włosy tak nie niszczyły od prostowania?martyna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wyszłam na dwór bo padało pomimo tego, że było ciepło :) Nie używam płynu tylko szamponu z Timotei intensywna odbudowa :)

      Usuń
  37. Śliczne szorty :) Ja przez prawie cały maj byłam chora
    italy-is-my-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Ciekawe zdjęcia ;)
    Te spodenki są fantastyczne i nietuzinkowe ;)


    Ciepło pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. jaką książkę trzymasz?

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)