czwartek, 23 maja 2013

23/05/2013: Black & Red

        Powoli zaczynam odczuwać zmęczenie po tak częstym uczęszczaniu na siłownię . Do tego wszystkiego dochodzą jeszcze zajęcia w szkole i stres, więc ból głowy powraca z hukiem niszcząc całe popołudnie. Może sen pomoże :) 
        Zdjęcia robione jakieś dwa tygodnie temu nad zalewem. Uwielbiam to miejsce ze względu na jego klimat. Szkoda tylko, że woda tam nie nadaje się do użytku. Jeśli chodzi o strój to postawiłam na podstawową czerń oraz czerwień. Dołożyłam dodatki w postaci okularów, paska i kapelusza. Jak wyszło ? Oceńcie sami .

Enjoy !








kapelusz,spodenki-H&M/ okulary-tutto/ bluzka-Stradivarius/ creepersy - czasnabuty

Zdjęcia: Jakub Puszczykowski 







xoxo,
 L I L L E

74 komentarze:

  1. świetnie wyglądasz i świetnie wykonane zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam połączenie czerni z czerwienią *-*

    OdpowiedzUsuń
  3. ale cudowne vansy dostałaś! *-*

    OdpowiedzUsuń
  4. Kuba robi piękne zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie wyglądasz! Uwielbiam połączenie tych dwóch kolorów *.*

    OdpowiedzUsuń
  6. bluzka cudo;) świetnie Ci w czerwonym :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Całkiem interesująca stylizacja :)
    Muszę zapolować na jakieś creepersy :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz na prawdę fajne stylizacje, ta mi szczególnie się podoba. Czerwień idealnie ożywia ten strój dzięki czemu jest ciekawiej. Obserwuję ;p
    xoxo

    xyma-xymaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale ładne zdjecia ;)
    Super!

    http://closertotheedge1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. jejku jakie piękne zdjęcia! nie mogę się napatrzeć <3 <3 <3

    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Creepersy wywołują zamieszanie w mojej okolicy, ale mi się strasznie podobają :d Zapraszam na nowy post z wieloma zdjęciami nowego członka mojej rodziny! Będzie mi bardzo miło, pozdrawiam! ;***

    OdpowiedzUsuń
  12. Masz swietny styl <3
    Bardzo mi sie podoba :)
    Mam pytanie: Jak malujesz sie na codzien? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. generalnie nie za mocno, puder, tusz do rzęs, kredka do brwi i czasem policzki brązerem ;)

      Usuń
  13. zrobisz post o twojej diecie?
    co jesz? ile ćwiczysz i wgl? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale ja nie mam żadnej konkretnej diety :) Po prostu mniej jem i zdecydowanie zdrowiej. Odstawiłam słodycze, pieczywo białe i ziemniaki. Ćwiczę codziennie lub co drugi dzień tyle :)

      Usuń
  14. piękne zdjęcia! cudownie wyglądasz, naprawdę ładny plener. :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowna stylizacja! Bardzo mi się podoba, a Ty świetnie w tym wyglądasz! Wspaniały uśmiech :D
    z przyjemnością oglądam te zdjęcia. Jedne z lepszych i na pewno moje ulubione :)
    + skąd marynarka? :)
    :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za miłe słowa :) Zapomniałam napisać - z SH :)

      Usuń
    2. Ależ nie ma za co :) sama prawda. Dzięki za informację :)

      Usuń
  16. Wyszło jak zawsze extra! ;-)
    Przecudowne zdjęcia plus dziękuję za ostatnie zdjęcie z uśmiechem-jest meeega :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale piękne, letnie zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. I want your creepers ♥♥ so rad

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładna stylizacja i ślicznie wyglądasz w takim kobiecym zestawie ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Patrząc na 1 zdjęcie w ogóle nie spodziewałam się, że kryje się w tym zestawie spódniczka :D Genialnie:*


    PS. Mam prośbę, mogłabyś wejść na tę stronę, następnie kliknąć w ,,galeria'' i kliknąć serduszko przy pracy, która jest zapisana moim imieniem i nazwiskiem(Karolina Hofman)? Będę bardzo wdzięczna . https://www.facebook.com/eastendpl/app_467939593270340

    OdpowiedzUsuń
  21. ooo jakie świetne zdjęcia :) fajnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  22. Super creepersy *.* Bardzo ładnie wyglądasz :>

    OdpowiedzUsuń
  23. zdecydowanie na tak! <3

    OdpowiedzUsuń
  24. zdjęcia nad wodą <3
    świetnie wyglądasz, bardzo ładnie wyglądasz w czerwieni :)
    btw, jak to robisz, że jak dodajesz piosenke z youtuba do notki, jest sam pasek bez video?

    OdpowiedzUsuń
  25. ślicznie wyglądasz
    sukienka <333


    sycaaaaaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Uwielbiam połączenie czerni z czerwienią - mega kobiece. Wyglądasz fenomenalnie, jestem pod wrażaniem !


    A G A T H I E

    OdpowiedzUsuń
  27. Okulary są świetne ! Mialam kiedyś podobne, ale dzięki mojej małej siostrze nic z nich nie zostało ;c

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetny zestaw! Bardzo podobają mi się te buty :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  29. wszystkie zdjęcia obrabiam w Photoshopie :)

    ps. fajne to koronkowe wdzianko!

    OdpowiedzUsuń
  30. Mogłabyś podać mi link do notki, w której są zdjęcia z twojego balu gimnazjalnego? Bardzo mi zalezy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://nad-przepascia.blogspot.com/2012/06/piekni-modzi-niewyspani.html

      Usuń
  31. zdecydowanie nie lubię takich butów, ale kapelusz i marynarka wyglądają fantastycznie :) pisałaś u mnie że planujesz wybrać się do Rossmanna na tą promocję - proponuję zrobić to szybko bo wszystko podobno znika z półek w tempie rekordowym, szczególnie w dużych miastach :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ile chcesz schudnąć ?

    OdpowiedzUsuń
  33. genialna stylizacja i zdjęcia jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  34. świetne zdjęcia, a ty pięknie wyglądasz! ;)

    pozdrawiam Violet

    OdpowiedzUsuń
  35. uwielbiam twoje włosy! są fantastyczne :))
    P.S- czy to przypadkiem nie ty? https://www.facebook.com/photo.php?fbid=471919252887263&set=a.348337908578732.80765.348319621913894&type=1&theater

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha, nie umiem śpiewać jak ona :)

      Usuń
    2. no ale musisz przyznać, że jak bliźniaczki! :D

      Usuń
  36. zdecydowanie, podoba mi sie ten post:D !

    OdpowiedzUsuń
  37. co kupiłaś swojej mamie na dzień matki ? :>

    OdpowiedzUsuń
  38. podasz mi namiary na swojego fryzjera ? Bardzo bym prosiła <3 ? ulica Imie i Nazwisko :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przy ul. Opoczyńskiej chodzę do pani Marty, nie pamiętam nazwiska

      Usuń
  39. masz bardzo zniszczone włosy ;p

    OdpowiedzUsuń
  40. Wyglądasz super ! Świetny zestaw typowo letni / wiosenny. :)

    Zapraszam na nowe notki,Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  41. bardzo ładna bluzka :)
    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)