poniedziałek, 20 maja 2013

20/05/2013 : casual

Wieczorem w czwartek dowiedziałam się, że jest możliwość, abym pojechała do Bydgoszczy. W Piątek po lekcjach byłam już w drodze - Marlena  miała  tam konkurs monodramu [który wygrała]. Droga tam i z powrotem to ciężka sprawa, ponieważ jechaliśmy prawie pięć godzin w jedną stronę ! Mimo wszystko nie żałuję, bo czas spędziłam bardzo miło :) Jeśli chodzi o ten tydzień to zapowiada się ciężko, ponieważ w przyszły poniedziałek występujemy z zespołem tanecznym na zawodach i musimy się do tego przygotować, więc w szkole czeka mnie i dziewczyny jeden wielki wycisk. Trzymajcie kciuki ! Ja powolutku udaję się w kierunku szkoły, a was zostawiam ze zdjęciami.

Enjoy !





okulary-NY/bluzka- nn/spódniczka- Berska/ workery- allegro.pl / wisiorek- lulla

Zdjęcia : Nina Włodarczyk 




xoxo,
 L I L L E

63 komentarze:

  1. Taki wyjazd do Bydgoszczy to świetna sprawa, bardzo mi sie podoba to miasto :) trzymam kciuki na tych zawodach :)
    Swietne okulary!!! A w szkole, na pewno dasz dobie radę!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. dasz rade,trzymam kciuki :D
    ślicznie :D


    sycaaaaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam takie luźne koszulki! świetny outfit, bardzo wygodny i stylowy :) a zdjęcia niezwykle klimatyczne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow , genialny klimat zdjęć. Bardzo podoba mi się Twoja bluzka .Stylizacja jest rewelacyjna ♡♡♡

    A G A T H I E

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna stylizacja :)
    Grasz może w lola? :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mieszkam w Bydgoszczy,więc wpadaj ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna bluzka i okulary :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny strój :)
    Będę trzymała kciuki za zawody :3

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny strój!;-)
    No i powiedz mi dziewczyno czemu Ty się częściej do zdjęć nie uśmiechasz tak jak na trzecim zdjęciu ? Wyglądasz świetnie uśmiechając się;-)
    +baaaardzo podoba mi się ostatnie zdjęcie ;-*

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakich koloryzacji używasz do obrabiania zdjęć? Zapraszam na nowy post ;** Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. przytyłaś.nieźle sie zapuściłaś

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak ona się zapuściła, to ja jestem Justin Bieber.
      Oczu nie masz.

      Usuń
    2. nie uważam, że jestem zapuszczona :)

      Usuń
    3. własnie takie złośliwe komentarze, potrafią nieźle zniszczyć psychikę ludzką...
      nie słuchaj Kinga, masz świetną figurę;)

      Usuń
  12. świetnie wyglądasz, bardzo fajny outfit. :D

    OdpowiedzUsuń
  13. o właśnie .. macie same dziewczyny w zespole?
    coś czuję ,że 27 się zobaczymy ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne masz włosy ii cudowny zestaw :D

    OdpowiedzUsuń
  15. O, i masz jakiś konkretny pomysł ;) ?

    OdpowiedzUsuń
  16. Genialne zdjęcia!:) pozdrawiam

    Carmen

    OdpowiedzUsuń
  17. Wiesz ze uwielbiam Twoje Lenonki? :)

    OdpowiedzUsuń
  18. jak zwykle klimatyczne i piękne zdjęcia i odpowiednia do nich stylizacja! cenię Twoje poczucie estetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  19. super! pozdr i zapraszam do nas na nowy post

    OdpowiedzUsuń
  20. Dziekuje :* Powodzenia na zawodach!

    OdpowiedzUsuń
  21. Wyglądasz fenomanlnie, bardzo mi się podoba zestaw. :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Super wyglądasz! Bluzka bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Na propsie dziewczyno :) !

    OdpowiedzUsuń
  24. bardzo fajna stylizacja no i oczywiście trzymam kciuki;D

    Zapraszam do mnie na rozdanie które organizuję razem z firmą Oasap.com. Do wygrania 1 z 8 rzeczy z tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  25. You look amazing in this outfit !
    xxx

    OdpowiedzUsuń
  26. świetne zdjęcia, myslałam na pozątku, że to pierwsze to inspiracja jakaś :D W jakim programie przerabiasz?

    OdpowiedzUsuń
  27. swietnie wyglądasz (:

    chłopak ze zdjęć to mój brat, więc oczywiście przekażę :'3

    OdpowiedzUsuń
  28. Wyglądasz świetnie :)) :* I nie zgadzam się z anonimem, ja twojej figury mogę jedynie pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo fajnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  30. masz brzydkie nogi... ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ambitny komentarz na poziomie

      Usuń
  31. Jak nazywa sie ta silownia gdzie chodzisz? :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetny zestaw! :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  33. dasz radę, wszystko się uda, trzymam kciuki ;-)

    OdpowiedzUsuń
  34. będzie dzisiaj post??

    OdpowiedzUsuń
  35. poprawione masz już wszystkie przedmioty?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w sumie to nie miałam co poprawiać :)

      Usuń
  36. Świetny zestaw, przypadł mi do gustu od góry do dołu!!! Caalusieńki!!!

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)