czwartek, 16 maja 2013

16/05/2013 : OBEY

        Ostatnio wiele się dzieje, po szkole latam na siłownie [moje ciało już ledwo wytrzymuje], więc gdy wracam padam prosto do łóżka spać i ciężko jest mi tu tak często wpadać jak do tego przywykliście, ale znajduję czas na robienie zdjęć, więc obecnie jestem kilka postów w przód. Do tego wszystkiego dochodzi powoli koniec roku szkolnego czyt. masa sprawdzianów i zaliczeń. Osobiście staram się nie narzekać, ale zmęczenie  ostatnio  jest o krok w przód nad pozytywnym nastawieniem, pewnie mi w końcu przejdzie, muszę tylko przywyknąć :) 
        Jeśli chodzi o set z dziś -zdjęcia robione kilka dni temu na dworcu, zdecydowanie  postawiłam na sportowy styl, a jedyną nutką elegancji jest tu biała koszula. Całość prezentuje się tak jak się prezentuje, ale nie mi to oceniać, więc pozostawiam zdjęcia i set  waszej opinii .

Enjoy !








bluza,spodnie-KappAhl/koszula-Cubus/buty- H&M/czapka-allegro.pl/ torba- Bershka

Zdjęcia : Jakub Puszczykowski


xoxo,
 L I L L E

66 komentarzy:

  1. Bardzo ładnie wyglądasz;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie to wygląda, lecz sama bym się w takim wydaniu źle czuła ;-)
    + widziałam Cię dzisiaj z Mamą na siłowni, jej wyglądacie jak siostry ;-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na prawdę ? Jejku ja Cię nie widziałam albo (bardzo prawdopodobne) nie poznałam

      Usuń
    2. Naprawdę, naprawdę ;-) no na pewno mnie nie poznałaś, hehe ;-)

      Usuń
    3. naprawdę*

      Usuń
    4. Wyglądają jak siostry, bo mama jest ładna, zadbana. A Kinga wygląda na znacznie starszą.

      Usuń
  3. po co dwa takie same zdjecia?:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przez przypadek :) już usunęłam.

      Usuń
  4. Właśnie w sportowej odsłonie wyglądasz najlepiej. ♡ idealny look + zdjęcia. Tylko podziwiać !

    A G A T H I E

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajnie wszystko dobrałaś, podoba mi się, choć nie mój styl. Ja tak bym chyba nie potrafiła wymyślić, tym bardziej szacun :) Super!

    OdpowiedzUsuń
  6. mam bardzo podobne trampeczki c:
    a ja się cieszę, że ty sie cieszysz c:

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zdjęcia !<3
    Genialna czapka i koszula ;D ;3

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny zestaw :) młodzieżowy :) torebka idealna <3

    OdpowiedzUsuń
  9. I like you in the platform sneakers. A nice, edgy look.

    OdpowiedzUsuń
  10. Super wyglądasz, jak zawsze:)

    OdpowiedzUsuń
  11. nie pasuje Ci ta czapka

    OdpowiedzUsuń
  12. No fajnie! Taka sportowa elegancja, moim zdaniem bardzo ciekawy zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  13. idealnie ! Mogłabys mi powiedziec (a raczej napisac :p ) jakie robisz cwiczenia ? :)

    OdpowiedzUsuń
  14. fajny zestaw <3 wszystko idealnie dobrałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczny wyglądasz :D bluza <333

    OdpowiedzUsuń
  16. Trzecie od końca, moje ulubione ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. super wyglądasz, bardzo fajny zestaw ^^

    OdpowiedzUsuń
  18. świetnie, chociaż wolę Cię w bardziej dziewczęcych strojach :D

    OdpowiedzUsuń
  19. A gdzie chodzisz na silownie??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pisała, na Barlickiego

      Usuń
  20. Stylizacja jest fantastyczna. Lubię, gdy ludzie łączą elegancję z ubraniami sportowymi. Ja cały czas szukam idealnego połączenia w tym stylem dla mnie - na razie jeszcze mi się nie udało. Może kiedyś. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. siłownia jak siłownia, ja wole aerobik :)

    OdpowiedzUsuń
  22. ale świetna stylizacja :D

    http://closertotheedge1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. świetny zestaw mam tą torbę :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Amazing post! I love it:)

    Win a pair of sunglasses:
    http://theprintedsea.blogspot.de/2013/05/firmoo-giveaway.html

    OdpowiedzUsuń
  25. znasz Zuze Czajke?

    OdpowiedzUsuń
  26. świetnie wyglądasz! ale żółty, to nie mój kolor :<

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetny pomysł z tą białą koszulą!!!

    OdpowiedzUsuń
  28. tak ziomalsko troche :D wszystko spoko, buty super, ale ta Obejka to chyba fake, ale ręki nie dam uciąć... tak ogólnie to super ;)

    P.S. ile ci się dziara goiła?

    Pozdro, Life of a Propser

    OdpowiedzUsuń
  29. Za ile kupiłaś buciki? Świetne są.

    OdpowiedzUsuń
  30. Ile dałaś za buty?

    OdpowiedzUsuń
  31. Uwielbiam twoje stylizacje ! ♥.♥

    OdpowiedzUsuń
  32. świetne i ciekawe połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Kiedy kupilas ta czapke?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mój chłopak kupił ją jakoś w marcu

      Usuń
  34. cudowna stylizacja ;o !!!!!! obserwuję bloga !

    Jeżeli szukasz dawki inspiracji zapraszam do mnie , uwielbiam łączyć różne tekstury w moich stylizcjach zapraszam :

    http://ashplumplum.blogspot.com/

    Pozdrawiam Asia:*

    OdpowiedzUsuń
  35. gdzie kupilas buty? ;D

    OdpowiedzUsuń
  36. Jaki Ty masz w końcu styl... (pytanie retoryczne)

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)