poniedziałek, 13 maja 2013

13/05/2013 : rays of the sun

Wakacje zbliżają się wielkimi krokami, kostiumy kąpielowe leżą w szufladzie, ale jak je założyć kiedy sylwetka zaniedbana? Ja postanowiłam wykorzystać swój ostatni nadmiar energii i wykupiłam karnet na siłownie. Razem z Olą mamy zamiar chodzić tam regularnie do tego kilka zdrowych posiłków więcej i myślę, że będzie lepiej, bo jak to mówią w zdrowym ciele zdrowy duch !:) 

Jeśli chodzi o dzisiejszy set- nic wymyślnego, prosty zestaw. Wszystko co założyłam na siebie tamtego dnia momentalnie przyklejało mi się do skóry, bo było tak gorąco, a w tym czułam się całkiem swobodnie. Koszulka już dawno czekała na ciepłe dni tak samo jak lordsy, które są jedynymi tak odkrytymi butami jakie posiadam na tą chwilę haha.

Miłego oglądania!






bluzka-sh/spódniczka-Ptak/ buty-czasnabuty.pl 

Zdjęcia: Bartłomiej Dębiec




xoxo,
 L I L L E

64 komentarze:

  1. Ślicznie wyglądasz !:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też zaniedbałam swoją sylwetkę, a wszystko przez zimowe podjadanie ;d

    OdpowiedzUsuń
  3. Z Olą Dzianach?:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przecież Wy obydwie jesteście takie chude, lepiej byście mi ten karnet oddały haha ^^ :)

      Usuń
    2. ale tu nie chodzi o to czy ktoś jest chudy czy nie, tylko o to, aby mieć zdrowe wysportowane ciało:)

      Usuń
  4. ale ci ładnie w opasce <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ładnemu we wszystkim ładnie! :)

      Usuń
  5. Bardzo mi się podoba. ♡ ta spódniczka jest cudna ! Wyglądasz czarujaco Kochana !

    A G A T H I E

    OdpowiedzUsuń
  6. Przecież Ty masz świetną sylwetkę! I jesteś taka szczupła, zazdroszczę;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pieknie wyglądasz :) jesteś szczupła i wysportowana :D

    OdpowiedzUsuń
  8. często rozmawiasz ze swoimi znajomymi o Twoim blogu?

    OdpowiedzUsuń
  9. Czym robisz zdjęcia na instagrama?

    OdpowiedzUsuń
  10. skąd taka śliczna spodniczka ? Co to jest ten Ptak ?

    OdpowiedzUsuń
  11. super spodniczka ;) dodaje do obserwowanych!


    www.konstylencja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Calosc jest fenomenalna <3 Mam do Ciebie małą prośbę. Jeśli lubisz być na bieżąco z postami na moim blogu, proszę o polubienie go na FB, ponieważ niedługo mają zniknąć obserwatorzy, dlatego teraz tam będą wszystkie bieżące informacje. Będę wdzięczna :) https://www.facebook.com/pages/Katsuumi/175839629159625?ref=hl

    OdpowiedzUsuń
  13. taaaka bluzka w sh! :o cuudowna *-* !

    OdpowiedzUsuń
  14. Gdzie chodzisz na siłe? przy jakiej ulicy?

    OdpowiedzUsuń
  15. świetnie buty, w powietrzu czuć wakacje! :D

    OdpowiedzUsuń
  16. świetnie wyglądasz - tak bardzo dziewczęco ;-)
    Bardzo lubię Cię w tej opasce;-)
    spódniczka-cudo;-*

    OdpowiedzUsuń
  17. kocham te piosenke... super wyglądasz, idealnie na ciepłe dni :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Lekka całość, fajny t-shirt :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Buty fajnie łączą się z opaską :)

    OdpowiedzUsuń
  20. jaki hotelik na wakacje sobie zamowilas w bulgarii? :)
    drugi raz juz jedziesz?


    świetne buty

    OdpowiedzUsuń
  21. fajnie,tez chcętnie poszłabym na siłownię,a bluzka-cudooo

    OdpowiedzUsuń
  22. wyglądasz niesamowicie! bardzo podoba mi się ten look :) <3

    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Sylwetkę masz świetną ! Siłownię oddaj mi :P

    OdpowiedzUsuń
  24. Pieknie :)
    Ale Ty nie masz co zrzucać moim zdaniem :)
    Pozdrawiam :**

    OdpowiedzUsuń
  25. uwielbiam Twoj styl ;) I Twojego fotograda ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. śliczne lordsy <3
    fajny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ale świetne zdjęcia!

    http://closertotheedge1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Spódnica bardzo mi się podoba. :)

    OdpowiedzUsuń
  29. lubię takie proste, fajne zestawy ;)
    spódniczka jest piękna

    OdpowiedzUsuń
  30. Nice flats!
    That is a beautiful place for pictures! Love the tree

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękne buciki i opaska:) Fantastyczne zdjęcia:) I oczywiście +1 na lookbook'u :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  32. fajne klasyczne zestawienie! sooo chic!!!

    monic-dzej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. uwielbiam tą piosenkę:) sliczne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Koszulka świetna. Też muszę zainwestować w tego typu buty, bo często nie mam co włożyć do sukienek. ;P
    Ojezu, też muszę nad sobą popracować, bo strasznie się zapuściłam przez zimę. :D

    OdpowiedzUsuń
  35. Witaj! Bardzo ładny blog i ciekawe notki, świetny klimat .
    Życzę miłego dnia. :)
    Serdecznie zapraszamy na nasze blogi:
    - Problemy z komputerem ? Informatyczne? Lub problem z programem? http://technicznieinformatycznie.blogspot.com/
    - Fotografia sprzęt, pasja. http://photographyismyexistence.blogspot.com/
    Mam nadzieję że również Ci się u nas spodoba.

    Pozdrawiamy !

    "Rób to co kochasz nie mimo co, lecz mimo wszystko"

    OdpowiedzUsuń
  36. cudowna spódniczka <3 bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Siłownia to moje drugie zycie :) Cieszę się, że masz zamiar tam uderzyć :) Naprawdę fajnie CI w tej opasce !

    OdpowiedzUsuń
  38. Bartek częściej powinien robić ci zdjęcia, inni nie dorastają mu do pięt.

    OdpowiedzUsuń

-Czytam i odpisuję na każdy komentarz, dlatego też nie musisz zachęcać mnie do wchodzenia na swojego bloga.
Dziękuję, że jesteście i doceniacie moją pracę :)